Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3447
god mandag, freaks.

fikk noe god hasj med bra kvalitet for et par uker siden. har røyket på denne siden. men etter første kvelden med fyring så våknet jeg dagen etter med skikkelig stygg hals. det er en hoste som ikke gir seg, klør i halsen. noen som har opplevd liknende? grunnen til at jeg vet at det er hasjen og ikke typ influensa eller forkjølelse er fordi jeg ikke er i dårlig form, er kun halsen som plager meg,,

har ikke opplevd dette tidligere når jeg har fyrt, men har dog kun fyrt på grønt inntil nå. røyker det fra bong. uten tobakk..
Går vel an å ha luftveisinfeksjoner uten andre plager en det du nevner og dog..
Sist endret av Chillipølse; 2. desember 2019 kl. 13:18.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan fint være du har fått SUPERgod hasj utblanda med hva som helst, så det blir vanskelig å gi deg et ordentlig svar uten labutstyr til å teste stoffet. Kan hende du har røyka motorolje for alt vi vet. Ville definitivt kasta resten, selv om den også kan være god og det var den nye inntaksmetoden din som gjorde utslag.
Sitat av LSMA Vis innlegg
grunnen til at jeg vet at det er hasjen og ikke typ influensa eller forkjølelse er fordi jeg ikke er i dårlig form, er kun halsen som plager meg,,
Vis hele sitatet...
Finnes både hasj og weed som man kan reagere på. Jeg får problemer med astma hvis weeden ikke er skikkelig cured og noe hasj takler jeg ikke selv i vaporizer.
Da lager jeg edibles av det.
Sist endret av KnutAnkhAton; 2. desember 2019 kl. 17:31.
Trådstarter
Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
Da lager jeg edibles av det.
Vis hele sitatet...
Det jeg kom frem til også, lager noe edibles av resten som er igjen. ikke verdt det om det skal gå utover helsa..
røyker du lenge nok får man hasj-hoste men er visst ikke så ille om man røyker hasjen reint. har ikke funnet noen god måte selv å røyke uten tobakk i bong men samtidig også vandt med nikotin effektene. Vaporizer fungerer ganske bra og ikke minst e-juice med nikotin men alle måter som unngår røyking er bedre for helsa
Sist endret av Bluesky_; 2. desember 2019 kl. 21:25.
Problemet med hasj er at det ikke finnes billige, gode fordampere av dem. Materialet blir for "dense" for mange av de man kan bruke for pot.
Har blitt tipset om vaporiere som er egnet for hasj, men de var mange tusen kroner. Jobber med å skaffe meg en til jul da jeg merker at jeg tar skade av tobakkrøykingen
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Problemet med hasj er at det ikke finnes billige, gode fordampere av dem.
Vis hele sitatet...
Dynavap fungerer veldig bra til hasj. Er flere andre billige vaporizere som er ok også.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
har ikke funnet noen god måte selv å røyke uten tobakk i bong men samtidig også vandt med nikotin effektene.
Vis hele sitatet...
Du putter biten du ønsker å røyke opp i gruven, tenner på med lighteren (Ev. hamp-tråd) og trekker inn. Så enkelt er det å røyke alle typer hasj, grønning og svarting rent mha. bong.
Hei
Jeg har en volcano du kan få for et par tusen så slipper du alle urenhetene.
Sist endret av Mordekai; 3. desember 2019 kl. 19:09.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Problemet med hasj er at det ikke finnes billige, gode fordampere av dem. Materialet blir for "dense" for mange av de man kan bruke for pot.
Har blitt tipset om vaporiere som er egnet for hasj, men de var mange tusen kroner. Jobber med å skaffe meg en til jul da jeg merker at jeg tar skade av tobakkrøykingen
Vis hele sitatet...

Sjekket en god del vapez før jeg gikk til innkjøp av en pax3 her om dagen, vapcap sine modeller ble anbefalt overalt til bruk av brunings og prisen var ikke så ille heller.
Mellom 650-900kr utifra hvor du bestiller. Det er billig når det gjelder vapes samt at det også er veldig gode.

Pengene sparer du inn igjen på sikt pga du behøver mindre mengder, så over tid bruker du mindre penger på hasj/weed men har stæsjet like lenge eller lenger.

Funker fint å bytte ut tobakk med real leaf også, så slipper du tobakken.
Hvordan får man til å røyke hasj uten tobakk? Altså jec hsr prøvd diverse metoder- men syns ingen av de kan sammenligne seg mes joint. Skjønner ikke at man ikke føler man kaster bort kiifen i feks en vape? trodde disse kun gikk til grønt?
Sitat av Patchino420 Vis innlegg
Hvordan får man til å røyke hasj uten tobakk?
Vis hele sitatet...
Fyll opp gruva med nok til ett trekk. Bruk minst mulig flamme på lighteren og trekk forsiktig til hele klumpen er en glo. Resten går av seg selv.

Sitat av Patchino420 Vis innlegg
Skjønner ikke at man ikke føler man kaster bort kiifen i feks en vape? trodde disse kun gikk til grønt?
Vis hele sitatet...
Mange opplever at det gir en annen high når hasjen ikke blir brent og at det ikke er like tilfredsstillende. Noen vaporizere funker nok best til grønt og noen funker også til hasj. Vaporizere som har liten plass for materialet vil som regel koke hasjen på en jevnere måte slik at det meste av innholdet går over til damp ganske kvikt
Sist endret av KnutAnkhAton; 5. desember 2019 kl. 11:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Sjekket en god del vapez før jeg gikk til innkjøp av en pax3 her om dagen, vapcap sine modeller ble anbefalt overalt til bruk av brunings og prisen var ikke så ille heller.
Mellom 650-900kr utifra hvor du bestiller. Det er billig når det gjelder vapes samt at det også er veldig gode.

Pengene sparer du inn igjen på sikt pga du behøver mindre mengder, så over tid bruker du mindre penger på hasj/weed men har stæsjet like lenge eller lenger.

Funker fint å bytte ut tobakk med real leaf også, så slipper du tobakken.
Vis hele sitatet...
Trykka KP på deg og håper du kan gi meg lenken på den du bestilte
▼ ... over en måned senere ... ▼
Men litt av greia we jo å få ordentlig trekk! Å trekke ren kif er jo som å røyke minus uten tobakk. Jeg er like avhengig av å få gode trekk som av å røyke, så sånne sunne rene metoder gir meg ikke det jeg er ute etter også føler jef meg ikke fjern heller siden d er som å røyke en j med dårlig trekk
Når jeg røyker hasj i bong bruker jeg bare en liten dose urteblanding, aldri tobakk, og fyrer opp med hemp-tråd slik at jeg slipper butansmaken.

Å vape hasj har jeg ikke fått til, men jeg vil gå over til grønt slik at jeg kan begynne å vape, jeg er ikke noe glad i røyken, er kun effekten jeg vil ha.

Forresten, har noen prøvd å vape hasj med glasspipe, altså at en bare holder flammen under glasset? kanskje dette kunne fungert for å vape hasj. Men jeg ser for meg at pipen ville blitt ødelagt etter få gangers bruk pga. at en ikke kommer til for å rense den.
Sist endret av Hans Høyhet; 18. januar 2020 kl. 00:33.
Er ganske enig i det patchino420 sier, jeg har røykt over et gram feks i såkalt glass-og-nål metode. Ja man blir veldig fjern, ren hasjrus. Men man blir jo ikke noe "knocka" eller får noe "kick"/pustings. Den intense delen av ett trekk man opplever i noen sekunder, er jo grunnen til at mange velger bong, fremfor liten pipe eller joints.

Apropos urteblanding, så hadde jeg en engang som var så jævlig vond at jeg heller lot være å røyke i to dager til jeg fikk no tobakk. Beste måten å "vape" hasj (eller pot/olje funker fett det og) er såkalt hot knives. Da bør man ha en trakt eller halv flaske i kjeften og suge inn rett før man toucher knivene. For all røyken kommer på sekunder
Sist endret av Bluesky_; 18. januar 2020 kl. 00:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Joint er den eneste veien - med passe mengde nydelig tobakk oppi! Sånn er det bare..
Jeg røyker kun mekk i vannis, hjemmesnekra vannis, funker gull for meg.

Må ha den lille nikotinen også.

s
Skal du vape hasj på dynavap eller elektriske vaporizere ala pax eller arizer så kan jeg anbefale å grinde / smuldre opp klumpen før du legger den oppi, på samme måte som man gjør når man blander brunt med tobakk. Da får du fin sirkulering av varm luft gjennom kornene av hasj. Det tar litt tid å få skikkelige trekk, men når det først begynner varer det lenge. Kan fint kjøre 1.5 - 2 sessions på en bowl, avhengig av mengden du velger å putte oppi. Nedsiden er at det gjerne smaker kjedeligere enn det meste av grønt, spesielt hvis det bare er standard bruning.
så lenge du ik brukt paramount sig å mekke m.......