Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 6159
Hva i granskauen kommer dette av? Virus eller hva kan det være?
Den bytter jo automatisk når sangen er ferdig..
- Hva skjer om du rebooter?
- Reinstallert?
Du har ikke slått på shuffle a? Eh.
Why so serious?
Trådstarter
Sitat av Ruudi Vis innlegg
- Hva skjer om du rebooter?
- Reinstallert?
Vis hele sitatet...
Har tenkt til å formatere hele pcen etterpå, masse annet som også har Fuc** seg opp.
Den bytter jo automatisk xD
Øøh.. Bytter den ETTER at en sang er ferdig, ellet bytter den helt uten videre midt i en sang?
Om den bytter mens sangen går, så er det vel fordi en annen bruker brukeren? eller?
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Om den bytter mens sangen går, så er det vel fordi en annen bruker brukeren? eller?
Vis hele sitatet...
Nei, da vil man automagisk bli logget ut så fort noen andre logger på.

Har selv opplevd at Spotify bytter random midt i en sang en sjelden gang i blandt, men det er ikke værre enn å trykke "spill forrige" på tastefjøla så ordener det seg.
Sitat av Lille Nikotin Vis innlegg
Nei, da vil man automagisk bli logget ut så fort noen andre logger på.

Har selv opplevd at Spotify bytter random midt i en sang en sjelden gang i blandt, men det er ikke værre enn å trykke "spill forrige" på tastefjøla så ordener det seg.
Vis hele sitatet...
Du blir ikke logget av, sangen bare stopper, og du får en beskjed om at den blir brukt et annet sted.
Sitat av lolkeen Vis innlegg
Du blir ikke logget av, sangen bare stopper, og du får en beskjed om at den blir brukt et annet sted.
Vis hele sitatet...
Ergo, man må logge inn på nytt. Da er man nødvendigvis avlogget.
Hvis spotify hopper i sangen kan du prøve å skru av hardware acceleration.
Sitat av Lille Nikotin Vis innlegg
Ergo, man må logge inn på nytt. Da er man nødvendigvis avlogget.
Vis hele sitatet...
Nope. Har selv opplevd dette mange ganger. For noen dager siden hadde vi røykekveld hos en kompis. Vi brukte min Spotify-konto, men jeg var stakk hjem ganske tidlig. Da jeg skulle bruke Spotify ble sangen pauset etter bare noen sekunder. Da jeg startet den, stoppet den igjen. Trengte aldri logge inn igjen eller noe, holdt med å trykke space. Endte meg en eviglang Spotify-krig hvor jeg måtte true gutta med å stjele noe fra dem, siden de faktisk "stjal" noe jeg hadde betalt for. Siste gang vi bruker min konto en røykekveld :P

Edit: Får heller ikke beskjed om at den blir brukt et annet sted, sangen bare pauser.
Edit2: Mulig det annerledes for dere. Jeg brukte en oppskrift hvor jeg måtte registrere meg med et visst postnummer i Sveits eller noe for å få Spotify mens det fremdeles var i invite-fasen.
Sist endret av Kronisk; 27. august 2011 kl. 01:33.
Låner tråden litt:
Prøvde for første gang i går å skaffe meg spotify for å teste den ut, men trodde det var en gratisversjon? Men for å få gratisversjonen så må jeg ha en kode.. hvor finner jeg det? Vil ikke betale noe for den før jeg har fått testa'n.
Du skal da ikke trenge en kode.

Lag bruker her og last ned programmet her
Limited edition
Moff's Avatar
Trodde tida for invites var over for lengst, jeg. Gå til spotify.com, velg Spotify Open og opprett en konto. Ser ikke noe sted at du trenger å fylle inn en invite-kode; men hvis det er tilfellet, så kan du PM-e meg epost-adressen din, så kan jeg sende deg en. Det er tre versjoner, Open, som er gratis med reklame og begrenset spilletid, Unlimited og Premium, som man betaler for. Premium gir også tilgang til avspilling utenlands og mulighet for å ha på smarttelefon.
Sitat av Lille Nikotin Vis innlegg
Ergo, man må logge inn på nytt. Da er man nødvendigvis avlogget.
Vis hele sitatet...
Nei.

Du må ikke logge inn på nytt.
Du blir ikke atuomatisk logget ut.

Det eneste som skjer er at sangen stopper. Og ved første tilfelle får du beskjed om at brukeren din er i bruk på en annen ip-adresse.

Vist du da starter en ny sang, så får den andre brukeren akkurat samme beskjed.
Dere kan holde på til en av dere blir lei, og oppretter en ny bruker.
Sitat av Kronisk Vis innlegg
Du skal da ikke trenge en kode.

Lag bruker her og last ned programmet her
Vis hele sitatet...
Sitat av Moff Vis innlegg
Trodde tida for invites var over for lengst, jeg. Gå til spotify.com, velg Spotify Open og opprett en konto. Ser ikke noe sted at du trenger å fylle inn en invite-kode; men hvis det er tilfellet, så kan du PM-e meg epost-adressen din, så kan jeg sende deg en. Det er tre versjoner, Open, som er gratis med reklame og begrenset spilletid, Unlimited og Premium, som man betaler for. Premium gir også tilgang til avspilling utenlands og mulighet for å ha på smarttelefon.
Vis hele sitatet...
Nei, når jeg trykker for å laste ned etter å ha laget bruker får jeg opp at jeg må taste inn kode. snakkes på pm
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Nei.

Du må ikke logge inn på nytt.
Du blir ikke atuomatisk logget ut.

Det eneste som skjer er at sangen stopper. Og ved første tilfelle får du beskjed om at brukeren din er i bruk på en annen ip-adresse.

Vist du da starter en ny sang, så får den andre brukeren akkurat samme beskjed.
Dere kan holde på til en av dere blir lei, og oppretter en ny bruker.
Vis hele sitatet...
Eller bytt passord, mye enklere
Sitat av per-ulv Vis innlegg
Eller bytt passord, mye enklere
Vis hele sitatet...
Det nytter ikke.

Ihvertfall ikke sist gang jeg hadde glemt å logge ut når jeg var hos en kompis, og selvfølgelig hadde han huket av for "husk meg".
Oppdages ikke passordendring før du har logget ut av klienten manuelt.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Nei, når jeg trykker for å laste ned etter å ha laget bruker får jeg opp at jeg må taste inn kode. snakkes på pm
Vis hele sitatet...
Trodde ikke man trengte invite lengre. Men hvis du trenger så har jeg mer en nok