Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 6597
Hei. Jeg har lyst å prøve amfetamin, og kjenner en som selger amf tabletter.
Moralprekener kan dere spare for!

Jeg vet at amfetamin er avhengigskapene, at hjertet pumper fortere enn normal, fare for overdose, dritt vanskelig å sovne etter speed og ditt og datt.

Spørsmålet er at: Hvor lett å bli avhengig av speed? Hva er den tryggeste måten å innta amfetamin?

For min del vil jeg prøve ta tabletter, men tenker at det kan inneholde mddma og det siste jeg vil er at jeg ligger død på gaten etter mddma overdose. Nasalt er jo mulig, men pulver kan inneholde vaskepulver og forskjellige dritt. Svir også i nesen noe så jævlig har jeg hørt også. Sprøyte er utelukket.
Hva er egentlig dropping? Sette pulver på sigarettpapir og svelge pulveret?

PS: Ingen moralprekener og jeg ignorer useriøse innlegg.
Sitat av Tokis Vis innlegg
Hei. Jeg har lyst å prøve amfetamin, og kjenner en som selger amf tabletter.
Moralprekener kan dere spare for!

Jeg vet at amfetamin er avhengigskapene, at hjertet pumper fortere enn normal, fare for overdose, dritt vanskelig å sovne etter speed og ditt og datt.

Spørsmålet er at: Hvor lett å bli avhengig av speed? Hva er den tryggeste måten å innta amfetamin?

For min del vil jeg prøve ta tabletter, men tenker at det kan inneholde mddma og det siste jeg vil er at jeg ligger død på gaten etter mddma overdose. Nasalt er jo mulig, men pulver kan inneholde vaskepulver og forskjellige dritt. Svir også i nesen noe så jævlig har jeg hørt også. Sprøyte er utelukket.
Hva er egentlig dropping? Sette pulver på sigarettpapir og svelge pulveret?

PS: Ingen moralprekener og jeg ignorer useriøse innlegg.
Vis hele sitatet...
Jaja, det er bare å kjøre på det!

Dropping er at du legger litt pulver oppi litt dasspapir og surer det i hop og svelger det. Det at snorting svir så jævlig i nesen er bare tull. Det kiler kanskje i ca 10-15 sek i nesen etter snorting så er det over.
Hva er amf. tabletter? Kan du være litt mer spesifikk? Type preparat, kallenavn etc.

Den beste måten er å skyte vanlig amfetamin, men det er også den slummeste og farligste måten, du må være ekstremt renslig. F.eks var jeg eller vi vandt til(/så dumme) å ta vann fra springen i en cola-kork og helle i amfetaminen og røre med tuppen av pumpen slik at det løste seg opp. Så brukte vi sigarettfilter til å suge det opp gjennnom. Når man skyter så får man et skikkelig rush/kick og nakkehårene bare reiser seg, plutselig er det full fest.. eller fres. Plutselig har du også skrudd fra hverandre TV'en din helt ned til hver minste skrue.

Å skyte kontra å snorte er to forskjellige ting, men å droppe det har jeg aldri gjort. Skal du prøve amfetamin for første gang, så burde du for det første vite hva du kjøper og at det er bra kvalitet. Ofte forveksles amfetamin og meta-amfetamin, og du vil neppe ta for mye og ofte av det(Ta en titt på faces of meth). Du burde i såfall snorte det i nesen også når det gjelder begge slag. En annen ting du burde tenke på er at du vil kunne føle deg skikkelig dritt dagen etter. Det føles ofte som om hodet er helt tomt og sjelen har forlatt kroppen, hvertfall om du har vært skikkelig på stukeren. Det er derfor det ofte blir til at de som tar amfetamin ofte tyr til benzodiazepiner også, noe som da blir svært uheldig ettersom man på en måte blir "tvunget" til andre stoffer også, kun for å føle seg normal.

Det er svært vanskelig for deg å finne ut av hva slags amfetamin som er bra eller dårlig, men en måte å være lengre mot den sikre siden er å teste dette sammen med en erfaren bruker som har respekt for stoffet og har erfaringen som trengs for å skille dritt fra bra/tryggere kvalitet i tillegg til at han er en trygghet i seg selv.

Og det aller aller beste er å være svært forsiktig når man i det heletatt vurderer å prøve soffer som helt åpenbart kan være årsak i fatale konsekvenser. Hva om du da liker dette stoffet så bra at dette er noe du vil prøve igjen og igjen, da er det bedre å ikke vite, men noen har sterk vilje også selvfølgelig.
Digital nomade
trippy's Avatar
For å være helt ærlig, så tror jeg nok heller at du burde være redd for å ta en amf overdose, ikke mdma overdose..
Til TS: Sikker på at du ikke mener PMMA? PMMA blir solgt som knips (exctacy) og er ekstremt farlig. MDMA er verre å ta overdose på. (Nå tenker jeg mdma her, ikke gateknips med alskens drittstoffer i seg)

The LD50 of MDMA ranges from about 100-300 mg/kg in assorted rodents.[42] The single-dose LD50 in humans can only be guessed at, but may be on the order of 10-20 mg/kg (oral.)
Vis hele sitatet...
Sist endret av Dimergon; 12. juli 2011 kl. 21:51.
Mener du da amfetamin tablett man får på resept? Eller er det en hjemmelaga oppkokoing?
Ville ikke prøvd en oppkoking du ikke vet hva er. Er det dexedrine, metamina, racemisk amfetamin sulfat, dextro amfetamin sulfat, adderal eller en av de kjente merkene man kan få, google bilder og sammenlign. Vet du ikke hva det er kan du like godt ta gate amfetamin.

Les deg opp og lær før du prøver.

Tryggest er vel å svelge når du ikke har peiling på hva du får. Snorting og skyting gir større kjangs for avhengighet fordi du gjerne får et kick umiddelbart, og mange blir avhengig av selve rutinen.

I det lange løp er IV "sunnest" så lenge man bruker helt ren oppløsning, sterilt utstyr, får ut luft bobler, aspirerer, setter sakte og TREFFER blodbanen.
går utifra at det er adhd preparater han duden selger, finn i såfall ut spesifikt hva det er for noe før du putter det i deg.
synes også det er en meget meget dårlig ide å skyte noenting som helst, det er for folk som har holdt på lenge og er på vei utfor stupet,og et helt annet game enn å knaske noen ritalin.
dersom det er adhd medikamenter er den mest effektive metoden å knuse et par stykker til fint pulver og sniffe det inn i nesen med en godt sammenrullet seddel, evt bare svelge 3-5 med vann og se an hvordan formen blir.
vil også anbefale å søke på amfetamin her på forumet og lese hvertfall litt før gildet

så også du lurte på hvor lett det er å bli avhengig, de fleste jeg kjenner som driver på med det,greier å holde seg til helgen,men jeg må si at jeg aldri har møtt noen som bare har prøvd det en gang.
man får et psykisk sug,og sannsynligvis vil du fks neste gang du tar deg en øl,stresse for å få tak i amf,og gangen etter der igjenn osv.
har du smakt på den kaken har du lyst på mer,og det kan fort bli en uheldig vane.
så har du de som ikke klarer å begrense seg,og blir genuint avhengig.
vet du ikke ville ha moralprekener,men det virker som du ikke har satt deg det fnugg inn i hva det er du skal,om du vil prøve bør du gjøre et minsteminimum av å lese deg litt opp på det før du prøver,amf er ikke noe man skal undervurdere
Sist endret av Cosmos; 12. juli 2011 kl. 22:10.
Sitat av weedsm0ker Vis innlegg
Det kiler kanskje i ca 10-15 sek i nesen etter snorting så er det over.
Vis hele sitatet...
Problemet er jo den jævla smaken.
Sitat av Rottegift Vis innlegg
Problemet er jo den jævla smaken.
Vis hele sitatet...
Hehe sant det, jeg kan faktisk bli litt kvalm i det jeg kjenner smaken.

Men det varer jo bare i noen minutter kanskje. Det beste jeg pleier og gjøre er og drikke Coca cola, funker som f : )
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Til TS: Sikker på at du ikke mener PMMA? PMMA blir solgt som knips (exctacy) og er ekstremt farlig.)
Vis hele sitatet...
I Norge finner man det meste av PMMA i div. ymse amfetamin blandinger.
Sitat av Rottegift Vis innlegg
Problemet er jo den jævla smaken.
Vis hele sitatet...

Smaken er som baken. Jeg synes det smaker godt jeg. Men nå lurer vi på om du har kjøpt og fått testa disse ut? Jeg tror som flere andre her inne at det er medisiner for de som har kraftig adhd. Vist det er dem så er de greie dem har dem selv og de funker. Kom med rapport.
Sitat av Rottegift Vis innlegg
Problemet er jo den jævla smaken.
Vis hele sitatet...
synes det er digg å snorte,smaken er overkommelig også,men kan si meg enig i at det beste for en som ikke har prøvd før er å droppe,da det sikkert ikke er alle som er like komfortabel med å sniffe det,dog med en god buffer med mat i magen
Jeg har selv sluttet med amfetamin, men tenkte jeg kunne gi deg som er nybegynner et tips.

For det første burde du ha en du kan stole på, og som du kan føle deg trygg sammens med, og han burde selv føle seg trygg ved bruk av amfetamin.

Jeg har bare tatt dropp, og snortet.

Det at det svir i nesa når du snorter, det er ikke løgn som noen tidligere har skrevet. Og det kommer helt an på personen som inntar stoffet hvordan de føler det.

Det å dra det opp nesa (snorte) kan svi litt, men det er bare i et par minutter.
Etterhvert vil du kjenne at det er litt løst opp og renner bak i halsen og du får en smak i munnen noen mener er motbydelig. Det lure da er å drikke en del vann, for å få skyldt mesteparten ut av kjeften så det ikke tærer på tennene, eller at det ligger baki halsen og tærer på stemmebåndet som vil gi deg den kjente (med all respekt) "knarker-stemmen"/wiskey-stemme.

Når du tar dropp, hiver du oppi en dose du bestemmer selv. (Jeg brukte og legge opp litt mer enn jeg brukte på en liner).
Da tar du et sigarettpapir, dopapir eller noen annet papir som løser seg litt lett opp. Så svelger du det og hiver du et glass vann etter.

Da slipper du den smaken i munnen, svie i nesa, tæring på tennene eller wiskeystemmen du får når det ligger å tærer i halsen.
Så for bare å teste en gang ville jeg ha gått for liner, over lengere og litt tyngere bruk hadde jeg gått for å droppe i et sigarettpapir.

Lykke til, Ondskap.
(I have my english below the norweigan google translate. I am Icelandic, and not good at writing =/)

Jeg er islandsk, og ikke snakker så godt norsk = / Men jeg pleide å få amfetamin piller. Den rene hvite 5mg piller. Jeg har en hard tid å finne nøyaktig hva det er som du får. Men den lille 5 mg en gang er stor.

Ikke IV dem. De virkelig dont gi deg et rush. Bare Snort dem etc. (Jeg er en stor IV bruker, så si at for meg er mye) Disse pillene er stor. De bare gjør du arbeide og gjøre ting ekstra godt og gjør deg veldig fokusert. Du er interessert i alt og alt. Jeg ville ta disse sammen med noen Downers, som Xanax, eller til og med Rivotril ... men bare når jeg kom ned.

Men det fine er at det egentlig ikke er kommet ned off av disse ren amfetamin piller.




I apologize for typing in English. I am Icelandic, and do not speak Norwegian well =/ But I used to get amphetamine pills. The pure white 5mg pills. I am having a hard time finding exactly what it is that you are getting. However, the small 5mg once are great.

Don't IV them. They really dont give you a rush. Just snort them etc. (I am a big IV user, so saying that from me is a lot) These pills are great. They just make you work and do things extra well and make you very focused. You are interested in everything and anything. I would take these along with some downers, such as xanax, or even Rivotril... but only when I was coming down.

However the beauty is that there really is no come down off of these pure amphetamine pills.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Til TS: Sikker på at du ikke mener PMMA? PMMA blir solgt som knips (exctacy) og er ekstremt farlig. MDMA er verre å ta overdose på. (Nå tenker jeg mdma her, ikke gateknips med alskens drittstoffer i seg)
Vis hele sitatet...
Det er nok PMMA TS mener, og det forekommer i amfetamin også.

Forresten, hvorfor vil du prøve amfetamin? Har du problemer med å holde deg våken?