Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 833
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har tatt litt heroin i dag, tok netopp 0,2g og 100mg tramadol kapsler, 200mg nobligan depot og 20mg valium kan jeg «trygt» skyte stilnoct (er glad i å skyte stilnoct så ikke vits i å moralisere at jeg gjør det) tenker på interaskjonsfarer pga tramadolen finner ingenting på nettet.
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kan ingen svare på. Er nok ingen anestesileger her og vi vet heller ikke noe om din toleranse til noen av stoffene, renheten på heroinen, din vekt, alder og helsetilstand. Men tror man trygt kan anta at den kombinasjonen der kunne sendt en del av befolkningen uten toleranse i graven. Så nei, er ikke trygt i den grad at det ikke innebærer økt risiko for komplikasjoner så hvis jeg var deg ville jeg latt være
Er vell ikke noen interaksjon mellom Tramadol og Stilnoct med tanke på SSRI effekten Tramadol har? Regner ikke med det er respirasjonsvikt du tenker på for da vet du jo allerede svare siden du oppretter tråden.Nå vet ikke jeg toleransen din, men det er allerede en farlig og potensielt dødelig kombo du har hatt i deg. Frykter at du oppretter denne tråden for å få svaret du vil ha.
Sist endret av Passiv; 4. juni 2020 kl. 23:08.