Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 568
Hei, flyttet til Drammen for ca 1/2 år siden. Lurer på hvordan man kan få venner her uten å ha noe tilknytninger i Drammen fra før av. Jeg går på skole i en helt annen by så blir litt vanskelig få venner på den måten. Er 17
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
det viktigste er å ikke omgås med de "feil" miljøene
det er veldig mye sånt drit i drammen som du ikke har lyst å være rundt eller bli assosiert med

en ting du kan gjøre er jo å finne noen du har en felles interesse med og spørre den personen om den har lyst til å gjøre hva enn den interessen er, for eksempel hvis du liker å spille fortnite så kan du jo spørre den personen om han/hun har lyst til å spille fortnite

nå vet ikke jeg hvordan det står til med ungdomsklubber i drammen, men jeg kan se for meg at det er noen av dem
så det er jo en veldig fin møteplass hvor du kan finne andre ungdommer (tips: sånne steder pleier å ha en del folk som ypper opp til fight så ikke bit på )
jeg har selv vært mye på ungdoms klubber og synes det er veldig fint

Lykke til
Sist endret av 1Rapper; 11. januar 2024 kl. 20:20.
Idrett, sjakk, korps, knivmaking, og amingsenter, brettspill. Hva er din interesse og se om det finnes en klubb eller møteplass for det.

Sånn er det for oss alle uansett alder. Her jeg bor er vi en gjeng 40+ som spiller Fortnite en gang i uka på biblioteket, alle innflyttere og ingen lokale .