Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 913
Heisann.

har kjøpt meg en diagnose stiller til Audien min.
jeg plugger den i bilen, så i pc'n via USB, men innpå programmet, så står det " Søj etter COM1, COM2, COM 3, COM 4.

Dette har jo ikke jeg, så det jeg lurer på i denne tråden er, om hvordan jeg får maskinen til å tro, at den ene USB porten min, er en COM port?
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
Det er riktig, COM1 osv kan være usb porter.. Prøv alle, eller sjekk i enhetsinnstillinger for hvilken port som brukes.
usb til com port overgangen din har sikkert fått tildelt com14 eller lignende

Du må tildele den port 1-4 istedet da programmet tydeligvis bare godtar det.
du kan gå inn på enhetsbehandling og finne ut hvilken port den har fått tildelt, så kan du vel velge den porten i programmet.
Sitat av l0hre Vis innlegg
du kan gå inn på enhetsbehandling og finne ut hvilken port den har fått tildelt, så kan du vel velge den porten i programmet.
Vis hele sitatet...
Når jeg går inn der, å ser, så plugger jeg i den pluggen, så kommer den ikke opp på pc'n. Jeg ser at det står USB ROOT HUB, osv..men ingen av de endrer seg, til å hete " VAG AUDI..." ett eller annet

Den får ikke connetcion med pc'n. Jeg har installert alle programmene som skal til, å den pluggen er ikke defekt, så jeg aner ikke