Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 960
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Hei, jeg tenkte jeg skulle prøve for en andre gang å hoste en slik turnering, siden den første ikke gikk veldig bra(null matcher spilt)

Derfor har jeg endret reglene og oppsettet litt, slik at det blir mer sannsynelig at lagene møter opp.

Her har vi oppsettet http://binarybeast.com/xLoL1204079#


Det er 3v3 slik at det blir lettere å organisere, fikse med oppmøte o.sv.

Det er single eliminasjoner, helt til finalen, hvor det er best av tre.

For å kunne kontakte lagmedlemmer/motstandere så er det bare å logge på "http://webchat.quakenet.org/ nFF-turnering

Ser at lagene kan møtes iløpet av dagen å bestemme tidspunkt o.sv. på IRCen
dagen, eller noen dager før kampen skal spilles, de første kampene skal spilles den 30.04.2012. så spillles de neste dagen etterpå o.sv. helt til turneringen er ferdig spilt.

Da er det bare å melde seg på!

(hvis du melder deg på, burde du virkelig klare å møte opp, hvis ikke ødelegger du for de andre på ditt lag)
Sist endret av sam500; 7. april 2012 kl. 23:27.
Blir det spilt til lenge om kvelden eller dagen? Er jo natt til 1. Mai skjønner du!
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Trådstarter
Beklager, gå inn på http://webchat.quakenet.org/

Så Går du inn på "nFF-turnering" som channel.

Sitat av Bruflat Vis innlegg
Blir det spilt til lenge om kvelden eller dagen? Er jo natt til 1. Mai skjønner du!
Vis hele sitatet...
Det blir en match, hvilken tidspunkt må lagene finne ut av selv.

Hvis det ikke passer for begge lagene på den dagen, kan den kampen utsettes, hvis det passer for ett av lagene, går det automatisk videre.
Dette kunne jo være artig. Litt synd at det er 3v3 da jeg ikke spiller 3v3 men om noen freaks kunne tenke seg å spille så er jeg med jeg

heter Tuborgs, bare og adde
Sist endret av Tombøtte; 8. april 2012 kl. 00:03.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Trådstarter
Sitat av Tombøtte Vis innlegg
Dette kunne jo være artig. Litt synd at det er 3v3 da jeg ikke spiller 3v3 men om noen freaks kunne tenke seg å spille så er jeg med jeg

heter Tuborgs, bare og adde
Vis hele sitatet...
Spiller heller ikke 3v3 men blir mye lettere å organisere, ordne med oppmøte o.sv.
Er fan av 3v3 jeg, og jeg blir med om jeg får med noen kompisser, evt. noen herifra

Hvilken server det blir spilt på kan være viktig å få med..

Add: Krispwn på NA
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Trådstarter
Det blir spilt på EU WEST, siden det virker som at de fleste her på nFF spiller der.
Homo Luminous
wavezor's Avatar
Sitat av sam500 Vis innlegg
Det blir spilt på EU WEST, siden det virker som at de fleste her på nFF spiller der.
Vis hele sitatet...
Fuuu, hva er det med at alle spiller på West? Jeg ser ikke problemer i å spille med Polske og Russiske trollfaces.jpg
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Trådstarter
Sitat av wavezor Vis innlegg
Fuuu, hva er det med at alle spiller på West? Jeg ser ikke problemer i å spille med Polske og Russiske trollfaces.jpg
Vis hele sitatet...
Hvis dette er et stort problem, så kan jeg sikkert hoste en for dere på EU/NORDIC også, siden jeg har en account der også
Lag en poll da vel om hvor folket spiller. Sikkert bare og sende en pm til admin elller noe. JOiner kanskje om jeg rekker og kjøpe pc til den tid =)
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Trådstarter
Sitat av seimannen Vis innlegg
Lag en poll da vel om hvor folket spiller. Sikkert bare og sende en pm til admin elller noe. JOiner kanskje om jeg rekker og kjøpe pc til den tid =)
Vis hele sitatet...
De fleste spiller på WEST, men som jeg sa, hvis det blir nok folk fra NORDIC som har lyst å spille, kan jeg lage en turnering for de også.