Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 2984
Cheez Doodles
Osteper's Avatar
Hei!
Har seg slik at jeg kan velge hvilken som helst karakter og få den til level 80 med "Scroll of Resurrection". (Les mer her http://us.battle.net/support/en/arti...surrection-faq)

Er passe noob på WoW og er lenge siden jeg har spilt så lurte på hvilken burde jeg velge som er mest "artig" og gjør endel damage.

Helst DPS.

Takk for svar
Sist endret av Osteper; 18. mars 2012 kl. 16:41.
Trøttjævel
Jeg ville valgt hunter, men du må nesten velge det du liker best da.
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
Siden du er usikker ville jeg ikke valgt hunter. Det er en gøy klasse, men veldig ensidig, liker du det ikke, så er du "screwed". Vil heller trekke fram klasser som Mage og Druid. Mage har flere specs, spesielt fire er veldig gøy. Druid har jo både Healing, Caster DMG og Melee DMG. Synes egentlig spillet er ganske bra balansert, hvis du ser bort fra shaman, som i mine øyner er underpowered som få akkurat nå.
Apekatten til Arne
Hakkamakka's Avatar
7 2
Druid, man kan tanke, heale og gjøre bra dmg
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
Sitat av Hakkamakka Vis innlegg
Druid, man kan tanke, heale og gjøre bra dmg
Vis hele sitatet...
For å ikke nevne at ferals er temmelig slemme i PvP
Happy Buddha
Ville helt klart gått for en Druid, det var min første og eneste til 85. Druids er litt "all-round", liker du ikke healing kan du være dps eller tank og vice versa.
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
Forøvrig gjelder dette også Paladins, men føler selv at retri er broken, iallefall når det kommer til PvP som er mitt felt.
Hvis jeg forstod hele denne "scroll of ressurection" tingen riktig, vil ikke alt bare være midlertidig? Altså 7 dager for en lvl 80 char og 7 dager med cataclysm? Eller er alt permanent?
Apekatten til Arne
Hakkamakka's Avatar
7 2
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Hvis jeg forstod hele denne "scroll of ressurection" tingen riktig, vil ikke alt bare være midlertidig? Altså 7 dager for en lvl 80 char og 7 dager med cataclysm? Eller er alt permanent?
Vis hele sitatet...
man får en valgfri lvl 80 permament, 7 dagers playtime og cataclysm gratis, hvis man kjøper 30 dagers subscription, så får han som sendte deg scroll en flying mount som reward
Sist endret av Hakkamakka; 18. mars 2012 kl. 17:51.
Sitat av ShaolinMonk Vis innlegg
Siden du er usikker ville jeg ikke valgt hunter. Det er en gøy klasse, men veldig ensidig, liker du det ikke, så er du "screwed". Vil heller trekke fram klasser som Mage og Druid. Mage har flere specs, spesielt fire er veldig gøy. Druid har jo både Healing, Caster DMG og Melee DMG. Synes egentlig spillet er ganske bra balansert, hvis du ser bort fra shaman, som i mine øyner er underpowered som få akkurat nå.
Vis hele sitatet...
shamans underpowered? håper for guds skyld du sikter til pve eller no piss og ikke pvp :P men ja er enig, burde gå for druid! utrolig morsomt nå om dagen
Shaman eller druid som nevnt over. Siden du helst vil være dps, har begge klassene både ranged og melee DPS spec's.
Stemmer selv for Druid da det gir deg flere valgmuligheter. Du kan, som andre nevnte, veksle mellom DPS, healing/off-healing og Tank. Shapeshift er ingen dårlig egenskap! Du har Cat Form som har likhetstrekk med Rouge, Bear form som ligner Warrior osv. Jeg elsket å være Balance Druid med Moonkin. De balanserer litt mellom Mage og Shadow Priest i spillestilen. Personlig syns jeg også det var veldig mye lettere å gå solo også. I de gode Lich King-dagene fikk de veldig effektiv AoE damage også.Nå kommer det jo an på Talent build og hva du velger å satse på, da. Feral pleide å lønne seg for raskere og mer effektiv Lvl'ing. Men jeg har ikke peiling på hvordan det har endret seg på de årene, egentlig. Syns det alltid er slik at classes helt ut av det blå blir nerfa.
Cheez Doodles
Osteper's Avatar
Trådstarter
Troll Druid? Er det fint?
Happy Buddha
Sitat av v1ruZ Vis innlegg
Troll Druid? Er det fint?
Vis hele sitatet...
Er finfint det!
P.S Feral Druid i PvP er tonnevis med morro!
Cookie Monstah ^_^
priest =) jeg gjorde det samme for 7 dage siden og nå har jeg ikke mer spilletid =(
Sitat av lordstian Vis innlegg
priest =) jeg gjorde det samme for 7 dage siden og nå har jeg ikke mer spilletid =(
Vis hele sitatet...
Støtter denne om du er glad i ranged dps eller healing.
Har selv en Holy Priest som main og det er en ganske artig klasse selv om det er begrenset med hvilke roller du kan være
Rogue !
Sinnsyk gøy i pvp, og til å lvle med! lett å gjøre quest's åsså, bare stealthe deg fram
Pokemon addict
HuskaIkke's Avatar
Uansett hva du gjør ikke velg death knight, siden disse starter i lvl 55.
Alle kommer vel til å si den karakteren de liker mest som er allsidig :P
Personlig: Shaman rulezzzz, jeg har alltid likt ideen druid, men aldri klart å spille de skikkelig så da sier jo jeg shaman :P
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Uansett hva du gjør ikke velg death knight, siden disse starter i lvl 55.
Vis hele sitatet...
Mehe, jeg husker da Death Knight var helt grusomt å spille mot i Battlegrounds.
Cookie Monstah ^_^
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Mehe, jeg husker da Death Knight var helt grusomt å spille mot i Battlegrounds.
Vis hele sitatet...
good times
Hijacker tråden med et par spørsmål
Er lenge siden jeg har spilt WoW nå, men har en 85 Rogue med 120k gold på. Hvordan kan jeg på enkleste måte få en instant 80 char? Kjøpe vanlig wow og bruke denne "scrollen" på meg selv?
Og hvordan blir gearet på denne characteren?

Og til sist, hvilken class anbefaler dere? Er drittlei Rogue og DK. Druid er også uaktuelt. De classene som frister mest, er Retri Paladin (Hvordan er PvE/PvP?) Mage (PvP/PvE? Hvilket specc?) , Shadow priest (PvP/PvE?)
Vurderer sterkt å dinge 85, handle meg noe greit gear for disse 120k, deretter grinde PvP som ei hore for PvP gear (evt laste ned bot).
om du ikke har hatt kontoen aktiv etter 4. mars i år, så be noen som spiller om å sende deg en scroll. Du får en gratis level 80 på den gamle kontoen din - og de får en mount. (Dette tilbudet er ikke for å få nye spillere, men for å få gamle spillere tilbake)
Har ikke vært aktiv siden tidlig januar, så dette var jo good news
Dårlige nyheten er at accounten min er tatt over av en eller annen kineser.. Mailen er skiftet og hele pakken, så blir nødt til å ringe inn til blizzard imorgen. Holder det med bare bilde av pass/førerkort? er 80% sikker jeg husker secret answer.

Men om noen kunne forklart meg litt om classes, så hadde det vært helt topp
Halla, sorry for at jeg låner tråden litt, men jeg har et spørsmål; Noen hackere har kommet seg inn på WoW-kontoen min, de har skiftet passord, men de har IKKE skiftet mailen, så de kommer seg ikke inn de heller, haha. Jeg har prøvd bortimot alt man kan gjøre selv, men lurer på om noen av dere kan hjelpe meg slik at jeg får min elskede paladin tilbake? Husker ikke secret question eller answer heller btw..
Cheez Doodles
Osteper's Avatar
Trådstarter
Sitat av Shitbreak Vis innlegg
Halla, sorry for at jeg låner tråden litt, men jeg har et spørsmål; Noen hackere har kommet seg inn på WoW-kontoen min, de har skiftet passord, men de har IKKE skiftet mailen, så de kommer seg ikke inn de heller, haha. Jeg har prøvd bortimot alt man kan gjøre selv, men lurer på om noen av dere kan hjelpe meg slik at jeg får min elskede paladin tilbake? Husker ikke secret question eller answer heller btw..
Vis hele sitatet...
Mail eller ringe inn til Blizzard.
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
Sitat av Isrsxd Vis innlegg
shamans underpowered? håper for guds skyld du sikter til pve eller no piss og ikke pvp :P men ja er enig, burde gå for druid! utrolig morsomt nå om dagen
Vis hele sitatet...
Siktet faktisk til PvP Men tenker mer i den bane at de har kun et spec som faktisk fungerer, da både Enha og Ele fungerer svært dårlig mot de fleste comps. Resto er derimot veldig bra
The Nerdrager
Ville gått for Druid selv ! Har en 85, blant annet 4 andre 85's + 3 80's. Og Druid er noe av det morsomeste jeg har spilt, samt jeg spiller Feral tank og Resto.

På ett annet notat! Dersom det er noen som er interresert i denne dealen, så vil jeg gjerne sende en Scroll for mounten ! Bare send PM dersom du er interresert, beklager semi-hickack" av tråden !
Ville nok gått for en feral druid ja, fotm :>
rogue er verst, har ikke vært en class så OP noensinne...
Sitat av Maniox Vis innlegg
rogue er verst, har ikke vært en class så OP noensinne...
Vis hele sitatet...
Møtte du på en ret paladin i prewotlk var du garantert dau hvis du ikke var ret paladin selv
Sitat av toxicity Vis innlegg
Møtte du på en ret paladin i prewotlk var du garantert dau hvis du ikke var ret paladin selv
Vis hele sitatet...
Om du møter en rogue nå beveger du deg ikke mer enn 1 meter før du dør etter 2 sec om han har mer enn en kvart hjerne
Ville levela opp en Warlock.
Fantastisk damage, god utility og bra nok crowd control til å ta seg av flere samtidig.
Bare synd Destruction ikke er levedyktig i PvP.
prot warr er det jeg speller om dagen og det schmaker gått veldig morro, har en 85 druid og en 85 mage, druid er ok da man kan gjøre alt om man har gear til det og mage er i mine øyne blitt litt kjedelig warr med kurant prot gear kan gjøre grei dmg, her om dagen var jeg i en sykt dårlig gruppe(velger og tro det) da jeg lå på dmg dealt toppen fram til siste bossen husker ikke navnet på denna instn men siste bossen da droppa jeg ner til 2plass

og dps`n så ut til og forgude meg #den følsen
sku ha meg med videre osv, men jeg pakka skjold og øksa mi og takka pent for meg, skulle jo lissom rekke mer enn en runde til med random inst