Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 5160
Jeg er blitt hektet på Forsaken World. Det er et helt fint spill for å slå ihjel litt tid på.
Prøv Tibia!
dere burde prøve pardus
Runescape er et bra MMORPG spill. Du kan få kjøpt "membership card" på gamestop. Jeg tror det er over 100.000 som spiller det og ja det handler om middelalderen, du kan gjøre "quests" og få ting for det. det er også runefest hvert år, men jeg husker ikke hvor det var. Tror det var i las vegas, men jaja det står hvor det er uansett. Du har flere muligheter som "member". du kan for eksempel bruke flere rustninger og våpen. Mer "quests", mer morro, mer venner og mer stder du kan være. Det er mange forskjellige "skills" også som du kan bli bedre f.eks: attack, defense, woodcutting, firemaking, fishing, smithing, summoning osv.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Darkfall er ganske fattig, men det er morsomt. 14 dager trial available.
Sitat av Kaizen Vis innlegg
Age of Conan. Råeste slåssing du finner i et mmo. Og ja det er gratis.

Kaizen
Vis hele sitatet...
Er det ikke mye bugs i AoC?
Rift er gratis frem til level 20
Sitat av Bloomat Vis innlegg
Runescape er et bra MMORPG spill. Du kan få kjøpt "membership card" på gamestop. Jeg tror det er over 100.000 som spiller det og ja det handler om middelalderen, du kan gjøre "quests" og få ting for det. det er også runefest hvert år, men jeg husker ikke hvor det var. Tror det var i las vegas, men jaja det står hvor det er uansett. Du har flere muligheter som "member". du kan for eksempel bruke flere rustninger og våpen. Mer "quests", mer morro, mer venner og mer stder du kan være. Det er mange forskjellige "skills" også som du kan bli bedre f.eks: attack, defense, woodcutting, firemaking, fishing, smithing, summoning osv.
Vis hele sitatet...
Har da flere millioner aktive brukere. Oh 30 millioner(?) registrerte brukere, så ja, er ikke bare 100 tusen.

Uansett, ja. Runescape har bare peftekt PvP, qutta det selv for å spille WoW. Men Runescape fra 2006-2012 .
▼ ... over en uke senere ... ▼
Prøv Pirate Galaxy! d(^_^)b

Pirate Galaxy trailer |-----> http://www.youtube.com/watch?v=kfJdiI8_V8c
Om du liker dette spillet. så bruk serveren "Askone - English"
på denne serveren er det flest Skandinaviske og Engelske.