Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 5159
Trenger et gratis MMORPG som er verdt og spille, og som man ikke blir fort kjei Har spilt WoW før, men er passe kjei av det spillet
Hvis du er glad i grinding er Vindictus ett fett spill.
Lord of the Rings Online eller Age of Conan!
Takk for tipsene, skal prøve spillene Noen flere anbefalinger?
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Lord of the Rings Online eller Age of Conan!
Vis hele sitatet...
Har de blitt omgjort til Free-to-play?
Ja, Lord of The Rings Online er blitt gratis for en stund siden
Anarchy Online?
League Of Legends.
Anarvhy Online!!
Trenger du hjelp /tell scarly (på RK2)
Age of Conan. Råeste slåssing du finner i et mmo. Og ja det er gratis.

Kaizen
Sitat av Duck Tape Vis innlegg
Har de blitt omgjort til Free-to-play?
Vis hele sitatet...
Jada, de er gratis begge to! Er vel premium-elementer i dem ennå, men fungerer bra å spille uten
Dofus Ser litt retarda ut, men det er faktisk ganske bra
Runescape....?
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Hva med guildwars? Koster dog penger, men kun for spillet koster vel 150kr for alt unatt siste expantion på gamestopp. Og den koster ikke mer en 100kr
Ja, Guild wars er helt konge spill. Skal kjøpe GW2 når det, kommer ut. Noen andre som er verdt og prøve?
The End of All
Mooselord's Avatar
13 3
Jeg kan anbefale Kingdom of Loathing. Tekstbasert, men med ypperlig satirisk humor.
Noen spill der det er god pvp, og der ikke cashshop ødeleger for andre spillere osv?
Habbo.

EDIT: Leste at du ville ha PvP.
Stryk habbo fra lista.

LoL, Anarvhy Online og Runescape, GOGO
Sist endret av dead_rat6; 29. januar 2012 kl. 00:53.
habbo ja.... trur ikke det nei
Er lord of the rings online HELT gratis? Eller er det med in-game purchase? For det suger tiss..
Sitat av Shitbreak Vis innlegg
Er lord of the rings online HELT gratis? Eller er det med in-game purchase? For det suger tiss..
Vis hele sitatet...


er dessverre cash shop der..... det jeg ikke liker med f2p spill
Sitat av spilltikk Vis innlegg
Noen spill der det er god pvp, og der ikke cashshop ødeleger for andre spillere osv?
Vis hele sitatet...
Som sagt:Anarchy online, råeste PvPen du har vært borte i! Twinkingen er så å si uendelig stor. Anbefaler dette for PvP er ikke cashshop i spillet, eller, er cashshop, men det du får kjøpt der er bare social items som ikke adder noenting
Hvilke andre enn Anarchy Online er det som ikke er freemium? (Mikrotransaksjoner) (Som ialelfall ikke har noen virkning.)
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
RuneScape har noe av den beste PvPen jeg har prøvd noen gang, derfor jeg spiller det enda... 5 år etter jeg begynte med PvP på rs... (7 år totalt..)
Jeg vil anbefale http://www.everquest2.com/ check it out!
2moons? titegn

Forresten, Dungeon Defenders er dritfett! koster bare 100 kr på steam!.
Cookie Monstah ^_^
Sitat av uaexed Vis innlegg
RuneScape har noe av den beste PvPen jeg har prøvd noen gang, derfor jeg spiller det enda... 5 år etter jeg begynte med PvP på rs... (7 år totalt..)
Vis hele sitatet...
PVPen i RS suger balle, men men... smak og behag vettu
DCUO, veldig gjennoførte qlines og customization, veldig polisha og smooth og.

18gb dl da :P
Selv om det ikke er f2p, Darkfall. Hands-down beste PvP'en du finner i et mmo. Det er heller ikke "ødelagt" av micro-transactions. Ikke noe annet spill har noen gang gitt meg samme adrenalin-rush som Darkfall. Utrolig spill, simpelthen helt utrolig.

Når det gjelder f2p, er vel Fallen Earth og Hellgate: London et par brukbare alternativ...
Sist endret av han_som_reiste; 29. januar 2012 kl. 14:50.
Gratis mmorpg's har alltid funksjoner og ting som bare er tilgjengelig for folk som betaler, slik at de som bruker tonnevis av ekte penger på spillet oppnår som oftest veldig store og urettferdige fordeler over ikke betalende spillere. Så etter min mening bør du heller bla opp for et mmorpg som har månedsavgifter eller engangsavgift. Av egen erfaring så innehar også spillene som koster penger å spille generelt en mye høyere kvalitet både spillmessig og i form av modenhet av spillere.

Sitat av lordstian Vis innlegg
PVPen i RS suger balle, men men... smak og behag vettu
Vis hele sitatet...
PVPen i RS inneholder veldig mange elementer og er derfor veldig vanskelig å mestre, selv synes jeg at PVP delen er godt gjennomført og med stor variasjon. Men som du sier, smak og behag.
Shady Banana
Quix's Avatar
Fiesta og Requiem: Memento Mori er vell de to beste F2P mmorpg spilla jeg har prøvd.
Kan nevne at jeg driver og laster ned vindictus nå ut ifa de videoene jeg har sett og kommentarer skal det være det beste f2p mmorpg spillet ute nå men alle har jo sin smak....
Lord of The Rings Online. Free-to-play, men med in-game shop. De (Turbine) må jo få inn penger på et vis for å kunne drive serverne og utvikle spillet, så jeg mener det er mer en rettferdig at de har det. Det er jo valgfritt, og Turbine Points kan tjenes gratis in-game.
Kan nevne at jeg akkuratt har prøvd vindictus Jeg syns det ikke var bra i det hele tatt. Kom gjerne med flere spill Dere kan jo selv prøve vindictus, og si hva dere mener........
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Maplestory? *skjuler ansikt i skam*
Sitat av LesPaul Vis innlegg
Maplestory? *skjuler ansikt i skam*
Vis hele sitatet...
Et meget godt eksempel på hva jeg nevnte tidligere. Spillere som bruker ekte penger på det spillet kan gå opp i rang to ganger så fort og få andre lignende fordeler over ikke-betalende spillere.

Så har du ikke tenkt å bruke penger, styr unna.
Shady Banana
Quix's Avatar
Requiem: Memento Mori er et ganske bra F2P MMORPG og det har en ganske rå og brutal feeling da alt virker veldig dystert og det er veldig ''blodig'' sammenlignet med andre spille i sjangeren.

Fiesta er også et veldig bra F2P MMORPG i mine øyne. Ja, grafikken virker litt vell ''animete'' men det har et veldig bra gameplay med flott innhold og spennende dungeons.
De forrige kommentarene inneholder en mengde gode spill.

Jeg ambefaler deg sterkt å kjøpe Guild Wars.
Tingen med GW er at man bare betaler 1 gang, for selve spillet. Så kan man spille må mye man måtte ønske.
Da trenger du bare å spare opp penger/mase på mor eller far én gang (ikke vær månede som WoW, SWTOR osv.), også kan du spille som bare det.

+ Du får et bedre spill enn hvis det var gratis. (ingen OP våpen som koster IRL penger heller).

Er dette uaktuelt kan du bare følge de andre på tråden her sine forslag
Sist endret av PolkaPwn; 30. januar 2012 kl. 11:28.
Runescape, spillt det i 5 år totalt. Eneste MMORPG jeg har vært borti bortsett fra WoW, men om du kan punge ut litt penger, kansje detter er noe? www.swtor.com
prøv deg på Infinite Aion, det er en privatserver av Aion men har alt retail har. dritbra comunity og et ekstremt bra gameplay, forskjellige servere og snart er en full pvp server oppe. ikke noe pay2win da du kan få alt som kunne blitt kjøpt for cash in game ved å gjøre dungeons. anbefaler på det sterkeste, spiller daglig
Hvis du føler for det, vanilla WoW privat server.

er rundt 2k folk på alltid og er egentlig HELT likt gamle vanilla WoW med seriøse mods og spillere men bare med 12x normal lvling speed.
Skal som sakt, kjøpe Guild wars 2 når det kommer Men nå skal jeg prøve et spill som heter Dragon Nest. Ser ganske så bra ut. Hvis du vil spille det, så husk og last ned Dragon nest sea (google it). Det er EU versonen
Vindictus er EGENTLIG ikke ett MMORPG da :P
Cabal Online er et artig spill jeg ble totalt avhengig i for noen år siden. Har vel ikke fantastisk grafikk eller slikt, men det spillet er ganske avhengighets skapende!
Jeg har fortsatt til gode å finne et mmorpg jeg liker bedre enn RS! Syns det er litt synd egentlig, for vil egentlig spille et annet mmo...
@packman. Ja, husker 6 år tilbake da jeg spilte RS selv det var drit gøy. Synd at det ikke finnes spill med de samme mulighetene på RS, men med bedere graffikk osv
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Hva med DC universe online. Det har gått free2play og kan fås via Steam
Sitat av Duck Tape Vis innlegg
Har de blitt omgjort til Free-to-play?
Vis hele sitatet...
Begge to.

LoTRO ble fornyet for en god stund siden, og Age of Conan litt etter.

Edit: Anbefaler begge. Mest AoC. LoTRO er også veldig bra, men er litt for kronglete for min egen smak ihvertfall. I AoC så får du liksom følelsen av at du faktisk spiller et spill du betaler for (altså ordentlig kvalitet).

Og vil på det sterkeste anbefale hver eneste sjel her inne om å IKKE prøve Rappelz. Spilte det i 2 år, nærmest hver eneste dag, og var vitne til å se det gå fra å være et fantastisk grinding MMORPG til å bli så fattigslig som det går an.

Et annet, litt annerledes MMORPG jeg også vil anbefale er Crimecraft: Bleed out (er usikker på om det heter Bleed out, men tror nå det). Name says it all.
Sist endret av Tfan; 4. februar 2012 kl. 00:43.
Star Trek online er f2p. har ikke spillt det på en stund så er ikke helt sikker på om det er Enterprise lame eller tng kult.

forøverig: er du en kvinne 25+ som er relativt interesert i star trek; så kunne jeg tenke meg å gifte meg med deg og få en del barn. jeg skal til og med lage mat!