Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3705
Noen her som har brukt MyTrendyPhone.no til å få reparert telefonen sin? Hva er i så fall deres erfaringer med dem?
My Trendy Phone er bra. De holder til i Danmark, så telefonen blir sendt utenlands for reparasjon, så sendes den tilbake.
Ganske bra priser og pakkene som sendes tilbake til Norge går tollfritt i posten. Servicekostnadene vil altså ikke medføre merkostnader.
Har brukt denne butikken mye. God og rask service.
De har reparasjon i oslo. De tar både drop-in og timebestilling.

Jeg har reparert telefoner der to ganger med drop-in. Tok en lunsj i nærheten og kom tilbake en halvtime senere, da var den klar begge gangene.
Trådstarter
12 0
Takk for svar! Da prøver jeg der:-)
Uvaksinert 👍
en på jobben leverte en sony experia ett eller annet der, han kasta telefonen etter noen uker, forferdelig jobb og de brukte uorginalt glass. Ble mer riper på en dag enn ett år. Ikke var den satt sammen korrekt heller, så den var ikke lenger vanntett, ver der for å klage og da fikset de den til det værre. Kan være ett engangstilfelle siden andre er fornøyd.
Sitat av daffe Vis innlegg
en på jobben leverte en sony experia ett eller annet der, han kasta telefonen etter noen uker, forferdelig jobb og de brukte uorginalt glass. Ble mer riper på en dag enn ett år. Ikke var den satt sammen korrekt heller, så den var ikke lenger vanntett, ver der for å klage og da fikset de den til det værre. Kan være ett engangstilfelle siden andre er fornøyd.
Vis hele sitatet...
Kan ha en sammenheng med at det er få som bruker denne mobil-serien og derfor har de ikke 100% kompatible deler, men gjorde sitt beste. Sier ikke at dette er caset, men bare en tanke.
Gode erfaringer der!

Har selv en Xperia, er ikke det at telefonen er sjelden som er problemet, skjermen er bare veldig vanskelig. Vanntett og trykkfølsom (knuses skjermen får du ikke trykt på en skit, fordi alt ligger så tett i forhold til andre merker, dårlig forklaring.)

Førstevalg når jeg shopper ledninger og annet stash
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
12 0
Har selv sendt inn en Sony Xperia Z5 nå, men har ikke fått den tilbake.. Krysser fingrene for at den fortsatt tåler litt vann og at skjermen sitter godt..
En av de bedre, etter min mening. Rask, billig og god service.