Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1196
Heisann.
Har nylig kjøpt meg en Hot Timer spilleautomat som jeg tipper veier mellom 150-160 kg. Den har en lengde og bredde på 100cm. Vil helst ha den opp på lofte, men hvordan er det med risiko når det kommer til sig i gulvet? Setter pris på svar.
Ingen her kan gi deg et godt svar på det da vi ikke har noen anelse om hvilket type gulv du har, tykkelse, alder på bygget osv.
Bør gå helt fint.
Er jo samme vekt som to voksne mennesker.
Du kan jo kanskje prøve å legge noe under den som sprer vekten litt mer utover gulvet.

Hvis ikke jeg tenker helt feil, så burde vel det kanskje fungere?
Spaceman. Det bør fungere.. Det er i hvertfal gokjent måte og spre lasten på oljeinstalasjoner viss en har utstyr som er tyngre per m2 enn godkjenningen.. Er ingenbyggingenør, men viss en forlenger med ei ramme 2/4 for og spre vekta er en på sikker grunn. 3 lengder a 2 meter kver en på kvar ende og en i mitten, da stikker det 50 cm ut på kvar side, eventult bygge et lite platå til den.. Men tror det går bra siden du statistisk sett setter den mellom 2 bjelker i gulvet, har våpenskap på tilsvarendes vekt på mindre areal og det går uten problemer