Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1291
Hei dere!

Hvis noen kan hjelpe meg ut av denne kjedelige situasjonen vil jeg være særdeles takksam.

Laptopen (acer aspire) lugger litt for mye for tiden, så jeg ønsket å formatere skiten tilbake til fabrikkinnstillingene - men desverre finner jeg ikke recoverydisken!

Noen som har noen råd? Går det an å formatere uten disk? Kan jeg slette hele mannskiten, men beholde windows?.....

Jeg er ikke særlig begavet i datafaget, så jeg er litt rådvill.

Takker på forånd hemskt mye for hjelp!

Bjørn
Hvilken Windows versjon har du ?
Formater og instaler med minnepenn.

Bruk feks, http://www.microsoftstore.com/store/...usbdvd_dwnTool
Husk backup og lykke til.
Trådstarter
11 0
Hei! Og takk for deltagelsen!

Jeg har windows 7

Det virker som en god løsning FpsDog. Laster ned windows toolen nå, men må innrømme at med min begrensede kunskap er livredd for å gjøre feil.. Er det noen fallgruver å gå i?

Et annet tips jeg fikk var at jeg bare kunne huke av et eller annet i oppstarten, og velge fabrikkinnstillinger...?? Har ikke forsøkt dette enda, men er det noen som vet om dette går an? Og vil fabrikkinnstillinger innebære at maskinen beholder windows?
Sist endret av lepperd; 15. november 2014 kl. 17:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvilken pc har du? Mange har egen recovery partisjon på harddisken. Gå på hjemmesiden til produsenten og finn manualen. Der står det hvordan du kjører recovery.