Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 727
Hey, jeg har pirat Skyrim (versjon 1.4.27.0.4). Jeg har brukt console til å få meg Amulet of Mara en gang, den fungerte ikke. Uansett om jeg prøvde på de du faktisk kan gifte deg med, eller noen som jeg har fikset så du kan i console. Jeg har gjort alle questene de gir for å få de til å like meg, har hatt på amuletten når jeg prøver og har gjort alt online wiki'er sier. Ikke noe fungerer. Startet ny save og skaffet amuletten legit. Still, samme problem.

Jeg har følgt alt og prøvd alt, alt fra console commands til ingame tricks.

Noen som har en eller annen fix? Google ain't helping me...
ja kjøp spillet...
Superlurker
merulz's Avatar
Har du gjort questen for kirken til mara? Den er i riften og du må vel gjøre alle quests for dem før du kan gifte deg.
Syntes du skal støtte utviklerne av dette fenomenale spillet. Kjøp det, det fortjener skaperne.
Når du har kjøpt spillet, prøvd på nytt med Amulet of Mara og det fortsatt ikke funker så skal jeg prøve å hjelpe deg.
wut wut
iSatan's Avatar
Trådstarter
Sitat av ZarXon Vis innlegg
Syntes du skal støtte utviklerne av dette fenomenale spillet. Kjøp det, det fortjener skaperne.
Når du har kjøpt spillet, prøvd på nytt med Amulet of Mara og det fortsatt ikke funker så skal jeg prøve å hjelpe deg.
Vis hele sitatet...
Jeg har tenkt til å kjøpe det, det har alltid vært tanken. For et spill som Skyrim. Det skal betales for. Har bare ikke fått gjort det, og har litt lite penger for tiden.

Har gjort alle oppdragene ja
Sist endret av iSatan; 25. mars 2012 kl. 22:22.
Enig, kjøp spillet, hadde tenkt å kopiere det selv, men jeg tok tak i kortet og kjøpte det !!
Skuffet over det fins norske som laster ned Skyrim pirat. Kjøp spillet, det er absolutt verdt pengene og Betehesda fortjener det!
OT: jeg kjøpte først spillet til xbox360. Er det da feil av meg og laste det ned fra internett til pc. FORDI mods ikke funker på xbox?