Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2093
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Link til Beta

Endelig er Beta gått live og det er bare å vente i spenning.

Det er riktignok en del større sjanse for at du får beta snart om du har ordnet Annual Pass. Du har fortsatt sjanse til å få invite som vanlig beta-tester.

Pandarian starting area ute på youtube: Link

Om noen får invites, har mer informasjon er det fint om det blir delt her!


Lykke til folkens, og jeg håper dere er like gira som meg for en ny runde med galskap i Azeroth
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Slutta med WoW rett før jul i fjor. Men før jeg slutta kjøpte jeg Annual Pass, så venter i spenning på å få email ifra Blizzard som gir meg adgang til Beta'en.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kognito Vis innlegg
Slutta med WoW rett før jul i fjor. Men før jeg slutta kjøpte jeg Annual Pass, så venter i spenning på å få email ifra Blizzard som gir meg adgang til Beta'en.
Vis hele sitatet...
Ja, Cataclysm har ebbet fryktlig ut og mange inkludert meg har tatt seg en pause. Jeg håper MoP blir et friskt pust som kanskje vekker litt av WoW følelsen igjen
Gleder meg villt! Har annual pass selv så håper på en invite. Noen som vet om det har kommet til Europa enda? og evt. når det kommer?
Sitat av Recognized Vis innlegg
Gleder meg villt! Har annual pass selv så håper på en invite. Noen som vet om det har kommet til Europa enda? og evt. når det kommer?
Vis hele sitatet...
Husker jeg riktig deler US og EU realms.
The Nerdrager
Slipper da å håpe på Beta tilgang dersom du har annual pass? Skal jo få det uansett da
Sitat av Rediver Vis innlegg
Slipper da å håpe på Beta tilgang dersom du har annual pass? Skal jo få det uansett da
Vis hele sitatet...
Husk at det kan gå uker til du får komme inn på betaen med annual pass grunnet hvor mange folk de tar inn om gangen.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Trådstarter
Fortsatt ingen beta her. Noen heldige enda? Utrolig kult om vi hadde fått en x-fire stream eller noe.
Tror jeg har sjekket eposten 50 ganger siden meldingen kom ut. De sender den på den adressen du har registrert på battle.net, eller er jeg på bærtur?
Sitat av Recognized Vis innlegg
Gleder meg villt! Har annual pass selv så håper på en invite. Noen som vet om det har kommet til Europa enda? og evt. når det kommer?
Vis hele sitatet...
Det er mange europeiske spillere som har fått beta-key allerede. Når du får beta-key er avhengig av flere faktorer, deribland hvor lenge kontoen din har vært aktiv og når du registrerte ditt annual pass.

Sitat av Fusjon Vis innlegg
Husker jeg riktig deler US og EU realms.
Vis hele sitatet...
Nei, dette er totalt feil.

Sitat av Carmex Vis innlegg
Fortsatt ingen beta her. Noen heldige enda? Utrolig kult om vi hadde fått en x-fire stream eller noe.
Vis hele sitatet...
Streams er det allerede maaange av. Sjekk her.

Sitat av Legynd Vis innlegg
Tror jeg har sjekket eposten 50 ganger siden meldingen kom ut. De sender den på den adressen du har registrert på battle.net, eller er jeg på bærtur?
Vis hele sitatet...
Dette stemmer. Du vil også få beskjed inne på Battle.net.
Sitat av Fusjon Vis innlegg
Husk at det kan gå uker til du får komme inn på betaen med annual pass grunnet hvor mange folk de tar inn om gangen.
Vis hele sitatet...
Vet du noen om hvor lenge Beta er åpen eller evt. hvor lenge kan måtte vente? Har annual pass

Har streaming og kommer forøvrig til å streame live hvis jeg får Beta