Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 734
Har noe fuck med Kazaa Lite
På nesten hver sang jeg laster ned kommer det en slags klikkelyd i sangen, som det skulle ha vert en cd med hakk i, en slags merklig lyd som noen står å kakker en skje mot et glass konstant. Noen som kan hjelpe meg?
Det er ikke kazaa lite sin skyld... det kan komme av mange ting!
er det ikke sånn som plateselskapene legger ut som et tiltak for å hindre piratkopiering. Jeg tror det er det siden det nesten alltid er nye sanger, og lyden er den samme hele veien...
Som hva da chnes?Har du noen forslag?Tror ikke det er plateselskapene sine tiltak....Skjer både med gamle og nye sanger jeg laster ned....Prøver flere ganger med en sang og...Samma dritten hver gang...Er ganske så irriterende når man sitter med en 64kb linje og har lastet ned en sang 3 ganger og ingen av de funker=(
Prøv å rippe en sang selv, last ned med et annet program, eller dra frem en mp3 fra gammelt av som du vet det ikke er problemer med (kopier den inn på disken).

Husker vi hadde et slikt klikke problem på et studenthjem for mange år siden, mener å huske at det var en fyr som hadde en herpa harddisk, og alle mp3ene som kom innom hans harddisk kom det klikkelyder i... så kanskje det er problemet ditt?
det kan komme av feil i rippingen, og hd prob. som nevnt. det kan komme av støy på internettlinja. det er en del som spiller inn. kan være mediaspilleren din.
RIAA gjør sånn med en god del sanger som de deler på Kazaa
for å få tak i pirater. RIAA er teh evuhl.
men kazaa lite har ip gjennkjenning og blokkering av kjente riaa ip'er. må i så fall komme av andre som har lastet ned fra riaa da...
Ja, eller at man ikke har lagt inn alle de nyeste IP'ene i filteret.
Klikkelydene kommer kunn på de sangene jeg har lastet ned....Ikke noe gale verken med de andre mp3`ene eller hd`en...Er nå i det siste jeg har fått de klikkelydene på sangene...Det kan være en periode sangene funker helt fint, men så kommer det en masse sanger som er klikkelyder i...Bruker Winamp 2.91 som jeg aldri har opplevd noen problemer med...Merklige saker dette her...
er nok ikke datan din det er problemer med, men sangen... Har akkurat samme problemet. Fuck kazaa og gå her: slsk.org
Hadde det samme problemet med vanlige Kazza, det var derfor jeg byttet til kazaa lite. Vet noen hvordan man skal få kazaa lite til å connecte igjen. Jeg drev og kødda litt i supernode programmet og når jeg gikk ut derfra igjen ville ikke kazaa coonecte. Noen som vet hva jeg har gjort feil?
Nei, jeg vet ikke hva du gjorde(jeg er ikke synsk på lørdager).
Hvis man i det hele tatt rører noe som kazaa, skal det i det minste være kazaa lite k++ .