Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 1993
Legendene Metallica starter sin verdensturne i NORGE i oslo spektrum 2 og 3 desember. les mer på
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=75660
jeg kan dø lykkelig 4 desember
Å damn!! skal faen meg dit begge kveldene
håhåhå.. skal være rask på billettene jaaa...
Pss, bestiller heller bilett til bob dylan til pappa
Må ha det, bare må ha det.
Hvor kjøper jeg biletter?
http://www.oslospektrum.no/cparticle93716-2516.html

Men virker som salget enda ikke har startet.
Det starter på lørdag kl 10.00
Håper det blir mulig å få tak i en billett eller to..
Ja, må sitte klar klokken 10 da. Blir tidlig en lørdagsmorgen. Hvis ikke får jeg satse på at Metclub legger ut noen billetter...
Metal up your ass!
Metallica here I come!
(hvis jeg da får tak i billetter )
ooooh! Glede seg til ;O Skal prøve å være edru for engangs skyld, hehe
Fikk endelig sett de på Roskilde, knallbra show. Spillte alt fra Fight fire with fire fra Hit the lights Veldig rart at Norge er det eneste stedet de spiller i norden, pleier å være motsatt med store band som Metalllica egentlig.
Sist endret av Bananeter; 10. september 2003 kl. 19:49.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
*ringe på onkel som sitter med vip-biletter*
vip-billetter som skaffer deg hvor?
Ah.. da var billettene i boks..

Da er det bare å vente til 2. desember. =)

jiha.
Billettene i boks her også!
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Inngagn 10 på tirsdag.. surt å ikke få noe bedre, men var vel seint ute (9.45)... jaja, blir uansett STORT
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Jeg kommer ikke inn på Ticnet, står i eviglang kø. Sittet i en time nå og ventet.

aybara: 09:45 sent? Trodde de åpnet kl 10.
Billettsalget startet kl. 10:00 ja.
Får enda ikke kjøpt det er jo full pågang på¨serverene
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Joda, det åpnet 10.. men da jeg satt meg foran pcen 9.45, fikk jeg ikke logget på, og kom ikke inn før 10.30. En jeg kjenner logga seg på litt før klokka 9, og var pålogget hele tida, og fikk dermed kjøpt billetter på slaget 10.
Faen da.. skulle bestille 6 billetter til en kamerat og kanskje flere hvist jeg også drar med noen venner, men fikk denne mld:

Det er dessverre ikke mulig å reservere akkurat nå.
Vis hele sitatet...
Er det noe forskjell på ståplassene da ? inngjerdinger ?
Inngang 5 som duger ?
Kom meg inn rundt 0945 jeg.. men er vel fortsatt en god del ledige plasser, og pågangen begynner vel å synke nå så skulle vel fortsatt være håp for de uten billetter.. :
Tror ikke det er noen inngjerdinger. Er kanskje en skillelinje i midten, men tror det går an å gå rundt den helt bak i hallen...
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
kjipt at det er på spektrum da... jeg mener avril lavigne var på rockefeller og hun hører hjemme på spektrum, med metallica er det motsatt...

Er vel fordi det er så mange som vil se dem....
altså, jeg er innlogget men får faen ikke bestille.
Hvis jeg velger 1 bilett står det bare "Vi kan ikke finne det antall plasser du ønsker!"
Hvis jeg bestiller 2stk står det "Vi kan ikke finne plasser samlet. Prøv ved å godkjenne spredte plasser!" hvis jeg da velger spredte plasser står det bare "Vi kan ikke finne det antall plasser du ønsker!"
Woohoooo!!! Da var alle mine 6 billetter i box. Satt på sida dems og venta på å komme inn driitlenge. fant ut at det ikke var noe vits i siden serveren dems var FULL. Så jeg satt der og bytta mellom og ringe til ticnet og oslospektrum samtidig som jeg hadde sida oppe og hadde på auto-reload hvert 5. sec i opera. kom til slutt gjennom på telefonen hos ticnet etter å ha sitti i kø i ca 20 min. Fikk da bestilt 3 billetter til hver kveld. Men bare sitteplasser den første kvelden!! Arghh!!! Jaja skal være glad jeg fikk tak i. Ble utsolgt på 1 time og 25 minutter... Syyykt. Litt kjipt at jeg ikke fik tak i biletter til mine svenske venner som skulle komme fra karlskrona og hit for å se de men.. Jaja. Bare og glede seg villt det...

Edit:
Kjipt at de ikke skal spille på rockefeller. Liker meg bedre der ja..
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
AtXbYeA: Samme her. Vedder på at de har koblet ut bestillingssystemet og satt feilmelding på alt eller noe slikt. Når man velger én billett for å teste går ikke det heller. Selv om det er ledige.
Gusto : eller kanskje de bare er noen hestkuker ?
Eller de bare er utsolgt?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Sigar: Det tror jeg også det er, men hvorfor står det ingenting om det på nettsiden? Det er tre "states" en konsert kan være på:
- Ledige billetter
- Få billetter
- Utsolgt

Begge konsertene står på Ledige billetter. Hvorfor pine oss på den måten?
Ja, har sett dette. Tipper det er siten dems som ikke henger helt med i svingene. Og jeg har vondt for å tro at det enda finnes billetter... Men du får bare stå på, til du får noe bekreftet.
fra http://www.oslospektrum.no/index.php?cat=2516

Konsert
Metallica

fyller Oslo Spektrum 2. og 3. desember 2003 kl. 19.30.
Pris 465,-.
Konserten er utsolgt.
Les mer.... (13.09.03)


damn, jeg som skulle ha bill.
Sist endret av Camv; 13. september 2003 kl. 13:03.
Synd, men som forventet. Godt jeg fikk bestillt i går gjennom klubben, hadde aldri taklet dette...
Dere har jo enda muligheten da, men alt har sin pris:
http://www.billettkontoret.com/newsi...erts.asp?id=33
http://www.billettnett.no/
http://www.billettsiden.no/

De virker riktignok mer eller mindre useriøse, men...
Sist endret av Sigar; 13. september 2003 kl. 13:20.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Jeg fikk ikke billetter gjennom Ticnet. HELDIGVIS hadde en kamerat av Psy_Illusion to ledige billetter som vi fikk vantene våre på. YAY!
Jeg kjøpte 4 stk da jeg bare skulle ha 2. Fikk solgt de 2 som var igjen for 700,- pr. stk!
Kan si det sånn at jeg fikk en billig billett
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Utrolig dårlig gjort å kjøpe flere enn man trenger for å selge dem etterpå for mer kronasje. Tenk på alle de stakkarne som satt på Ticnet uten å få billetter. :/
Beklager så meget Gusto, men du vet vel at jeg tenkte på deg? :P
Egentlig så hadde jeg ikke planer om å selle billettene for 700,- stykket. De var egentligt med i en back-up plan i tilfelle noen kamerater skulle ombestemme seg, men hvem kan vel stå imot den fine sum av 700,-?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har noen billetter til salgs? PM meg snarest
Har noen biletter til salgs?
Har noen venner som har billetter til salgs?
Har noen stor buske jeg kan sitte i?
MÅ være på den konserten!
Jeg er/var en virkelig stor metallica fan, men St. Anger er slik ei drittskive at Metallica er nedprioritert.

Joda, jeg har prøvd å få tak i billetter, men nå hører jeg at de selges for godt over 1000 spenn. Det er dem ikke verdt!