Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3497
Hei! Jeg og dama er netflix entusiaster og lurer på om dere har noe bra å anbefale? Helst skrekk, komedie og drama takk
Hm trodde det var tomt på netlfix? /joke

Er et par ganske nye tråder på serier her med mye bra forslag. Dog ikke spesielt for netflix men da får du jo evt. søke opp om du orker. Noen hadde vel kanskje skrevet hvor seriene lå også?
Brukte veldig mye Amerikansk netflix med hjelp av NordVPN nåværende men skal liste opp en del ting som er vært og se på.

Dag, en Norsk TV-Serie der han er en par terapaut med en idiot av venn og liker Valium kanskje litt for godt.

Lie to me, en Amerikansk TV-Serie som handler om der han og laget hans legger merke til alle ansikts utrykker og sånt for å finne ut om noen lyver osv, Ganske spennende til tider.

House Of Cards, Amerikansk TV-Serie med hoved fokus på president osv, korrupsjon kraft og sånt.


På USA sin Netflix og piratebay osv...

Hawaii FIVE-O som er den nye oppdaterte typen fra den gamle serien fra 1960 tallet, handler om en høy rangerende militær mann som starter et sånt elite politi i Hawaii, 9 sesonger og veldig gøy og se på med mye komedie og delvis drama.

Criminal Minds, FBI som handler de tøffeste sakene de finner, 13sesonger eller noe sånt.


Scrubs som ikke er på Netflix men er værdt og ta med uansett. Doktor/Komedie/Drama serie med 9 sesonger som er til og dø av latter av.

The Inbetweeners som handler om 4 jomfru gutter fra England som prøver sitt beste på og få et knull, veldig mye komedie.

Bullet to the head som jeg tror eg på Norsk og Amerikansk netflix.