Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  74 8703
Geddi: Hvordan?
trendhore
Geddi's Avatar
Trådstarter
Jeg snatchet det når han logget seg inn
MINST 12år
tore-'s Avatar
Nå hadde det vært praktisk med WLAN, slik at de ikke kan se hvor du er.
▼ ... over et år senere ... ▼
Noen som kan forklare litt hvordan telnet.exe fungerer?
Har googlet litt, men finner ikke noe hjelper stort.
I korte trekk er det en tekstbasert klient som åpner en socket mot en destinasjon(server). Klienten kan deretter sende og motta data til og fra destinasjonen. Hva serveren sender ut og godtar av data som blir sendt avhenger litt av systemet som er satt opp. Derfor er det litt vanskelig å kunne si eksakt hvordan det virker, uten å gi noen "vitenskapelig" forklaring.

Jeg laget et serverapplikasjon som lyttet på port 1234 og sender tekststrengen "Hei påsan" til alle som kobler seg til. Jeg kunne da koble til maskinen som kjørte appet på port 1234 med telnet og fikk da "Hei påsan" som poppet opp i telnet.

Telnet kan eksempelvis brukes til å kontrollere eggdroper med. ++

Hærlig program :)
For å åpen telnet kan du lage en bat fil som inneholder dette: @command.
Filen åpner cmd, skriv telnet, så kommer det.

@command skriver du i notpad og lagrer filen som det_du_vil.bat
l0hre: Dette skjønte jeg ikke helt hvorfor noen vil gjøre det slik? Hvorfor ikke bare kjøre dette direkte fra cmd? Eller i det hele tatt, dersom han bruker mIRC kan han enkelt skrive /run telnet, eller /run telnet <host>:<port>

Eventuelt windowstast+r, deretter telnet/telnet <host>:<port>.

Eller er det en helt annen mening med det du skriver?
Gav han bare en mulighet, siden det ble nevnt noe om logg og nedlasting.
Av egne erfaringer har jeg funnet ut at keyloggers er veldig effektivt spesielt om man vet at en lærer med admin-tilgang sitter ved en spesiell PC på et eventuelt datarom på skolen
>telnet /?
telnet [vert [port]]

vert Spesifiserer vertsnavnet eller IP-adressen til datamaskinen du skal koble deg til.

port Spesifiserer portnummeret eller tjenestenavnet.
Vis hele sitatet...
Hva med å kjøre hjelpe-funksjonen til telnet?
jeg spurte bare system admin på skolen.. fikk rootpass til de fleste serverne på elevnettet
lol Ca|Va, hvorfor tror jeg deg ikke ? Du kan ikke være en vanlig elev å bare be om noe sånt!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Skal du bruke msn, mirc, kazaa, etc på skolen må du bruke http tunnel... All data som sendes på skolen din er ganske sikkert begrenset til port 80 (http).... Bruk derfor en http tunnel til og sende all data gjennom port 80.... Dvs msn, kazaa, mirc osv....
her er ikke en dritt sperra Og jeg har ekstern hdd.
▼ ... over en uke senere ... ▼
På skolen vår er vanlig MSN sperret, men web messenger fungerer strålende. http://webmessenger.msn.com
▼ ... noen uker senere ... ▼
Skolenettverket ( der dere elever er) er seperat fra lærernettverket.

Så du vil neppe få adgang til noe fett. Muligens bare serveren. Men de logger alle ip'er etc, som kommer inn. Så det vil være lite vits. Om du skal ha adgang til lærernettverket, så borr hull i veggen til lærerkontoret, og dra en tp igjennom.
Karakterer og liknende ligger på orginaldokumneter skrevet for hånd.
Fantastisk! Drar du fram en så gammel tråd for å informere om noe alle vet?
▼ ... over en uke senere ... ▼
det er mye morsomere og lege en .bat fil i opstarts mapps
som gjør at pc en restarter seg.
eller starter 200 cmd.
da begyner læreren å lure.
gjør det
Eller lager en shutdown sak i oppstarten, så når alt er lasta blir den slått av igjen.

Det skjedde på macen til en kammis.
Æææ... Han ville ha mulighet til å logge inn som admin, ikke drive med barsnlige ting som det der... Get a life, for det der er _ikke_ morsomt
Hehe, skjønner jo det, men det er en smule morsomt å føkke med sånt. Til en viss grad.
Opprinnelig postet av solrikioo
Hehe, skjønner jo det, men det er en smule morsomt å føkke med sånt. Til en viss grad.
Vis hele sitatet...
Nei, egentlig ikke. Tenk om du hadde fått maskina slått av hver gang du startet den, hadde vært kult, ikke sant?
Hehe, nei. Men poenget mitt er at hvis du gjør det f.eks på noen jenter som ikke skjønner en dritt, så får man seg en god latter, Også kan man fikse det etterpå, eller no.

Jeg tror jeg hadde ledd meg i hjel, hvis noen hadde gjort det i klassen min.
▼ ... over et år senere ... ▼
Hvis det er en server det er snakk omher, så er det en bug som vi pleier å utnytte på skolen min. Hvis man åpner 2 - 4 Remote Desktop Connection's, skriver inn brukernavn og passord på alle, trykker logg inn på ALLE nogenlunde samtidig. Så vil det komme opp en melding om at det vil bli oppretet noe nytt, drit i denne og bare press enter med en gang den kommer opp. Det funker ikke alltid, men etter å ha prøvd et par ganger pleier det å gå. Da får du alle admin tools i start menyen, kjør i start menyen og alt som en vanlig admin har, untatt rettighetene. Det er derfor vi kaller det for "lekeadmin". Men, det fungerer!
Gratulerer med og ha dratt opp en tråd fra 2002+litt til....Du kommer herved og bli flamet