Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2433
Er i en prosess hvor jeg skal slutte med alkohol. Merker at det er fryktelig vanskelig, da jeg har et konstant sug. Har lest litt om campral og selincro, noen med erfaring fra disse? Antabus er uaktuelt, da jeg ikke har problemer med å slutte å drikke i tide, men det er det å ikke begynne i det hele tatt. Tror jeg hadde drukket selv om jeg hadde tatt antabus, for så å bli skamdårlig, og ikke ta mer av tbl noen gang.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Tror du undervurderer antabus litt.. Jeg hsr brukt antabus med god effekt, problemet er motivasjonen til å ta den hver dag. Skal til legen nå snrt å spør om campral. Med antabus har jeg ikke muligheten til å sprekke litt i ny og ne, og det vil jeg..

Effekten av antabus er veldig tydelig! Allerede etter første øl blir du varm i hodet, rød i ansiktet og du får hodepine.

Etter tre øl (halvliter) dunker hodet ditt, øynene dine er blodskutt, ansiktet knallrødt. De gangene jeg drakk på antabus stoppet det her..

Fortsetter du å drikke blir du skikkelig sjuk! Jeg drakk en 6pk EN gang (aldri mer!) og var redd jeg skulle dø (seriøst).