Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1212
Jeg jobber med å skrive av en sangtekst, og i en låt er det en del om å forsøke selvmord via overdose på en form for rusmiddel, men jeg forstår ikke hva det faktisk heter, siden lydkvaliteten er så dårlig.

Det er hvorfor jeg spør her siden dette er det stedet jeg vet om som kan mest om disse tingene.

I sangen er navnet på dette rusmiddelet noe som høres ut som "yineno" eller noe i den duren. Kan også lett være bare "yin" eller "jin" som faktisk er navnet på rusmiddelet. Også ingen anelse om dette er offisielt navn eller gatenavn.

Hvis noen vet om noe som dette kan være, hadde det vært helt fantastisk.

Mvh loaf3r.
Det hadde jo hjulpet noe ekstremt om du kunne lagt ut sangen da. Er du sikker på at det ikke er gin de snakker om?
Kan det være yeyo? (slang for kokain)
WileMedia
Trådstarter
Sitat av Splooge999 Vis innlegg
Kan det være yeyo? (slang for kokain)
Vis hele sitatet...
Fy faen det er det jo, tusen takk! Kan ikke slang om slikt selv.
Yayo, kokain
Jay, joint med cannabis
Anonym bruker
"Kjent Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://genius.com/1642578
Er dette sangen du sikter til? Det kan være at det ikke er ment som slang for rusmiddel i det hele tatt.