Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1458
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hatt en del ganske store kontantuttak siste halve året. Ingen innskudd og heller ikke unormal aktivitet på Vipps. Kan dette bli reagert på av banken?
Du har helt lov å ta ut dine egne penger.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tingen er at jeg bruker disse pengene på noe som er ulovlig. Har jeg grunn til å bekymre meg?
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva bruker du de på ?
Problemet er vel ikke å ta ut, men å sette inn penger. Det er da banken spør.
R.i.p 23.04.2021
Nei du har ikke noe og ha noia over. Er når du setter in store summer regelmessig over lengre periode at onkel lurer
Sitat av Tarm Vis innlegg
Nei du har ikke noe og ha noia over. Er når du setter in store summer regelmessig over lengre periode at onkel lurer
Vis hele sitatet...
De kan ta deg på engangsbeløp om det er over 20 tusen mener jeg og de har også "stikkprøver". Skjønte det ikke helt, men fikk det forklart at de av og til sjekker om du har "dokumentasjon" på pengene, men mulig dette gjaldt bedrifter da jeg ikke hørte om noe beløp her.
Anonym bruker
"Ergerlig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Uttak er ingenting å være redd over. De tar stikk kontroller men ikke på uttak kun innskudd. Klart om du havner i en rettsak pga noe annet de buster deg i så kan du få spørsmål om uttakene men før det så er ikke det noe banken rapporterer. Isåfall kan du si du kjøper bitcoins av noen cash, bruker de på vaskehjelp og personlig assistent eller liker å ha et lager med kontanter tilfelle banken skulle kollapse
Er fult lovelig å ta ut pengene sine. Mange som foretrekker å bruke kontant. Du trenger ikke noie over uttak