Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2384
Hei alle freaks,

Hvor ofte/mye røyker dere? Da tenker jeg på dere som er i jobb. Jeg personlig er på reisejobb å røyker så og si daglig de dagene jeg er hjemme.

Alder:20
Er ufør å jobber ikke akkurat, men er på et fontenehus et par dager i uka. Prøver å holde det til ett par dager i uka.
slim j's Avatar
Trådstarter
5 1
Hva er grunnen til at du prøver å holde det til ett par ganger i uka? Visst jeg kan spørre��
Takk for svar
Er selv i jobb, varierer veldig men vil si noen uker er det 1 gang om dagen, andre uker er det 2-4 ganger i uka.
Sitat av slim j Vis innlegg
Hva er grunnen til at du prøver å holde det til ett par ganger i uka? Visst jeg kan spørre��
Takk for svar
Vis hele sitatet...
Enkelte har forpliktelser om dagene, og kan derfor ikke sitte å suge i seg bøttetrekkere og være etterfjern hver dag.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jobber 100%. Røyker hver kveld i periode på to uker så en uke av. Elsker å slappe av med litt weed, men mister den gode effekten, derfor pause. Ingen røyking på dagtid utenom en sjelden helg, hyttetur, eller festival. Alder 20 og noe
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Man får best effekt med pauser også, så ingen tvil om hva som er smartest av å ha pauser og ikke — selv for han som vil røyke mest mulig
Sist endret av meaculpaUIO; 2. mars 2020 kl. 15:15.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Røyker 1-4 dager i uka, er lærling. Skal nevnes at jeg røyker meg maks 5/10, og ofte så jeg bare blir brisen. Røyker aldri etter 6 om jeg har jobb dagen etter.
Røyket nesten daglig i 5 år fra 2014 til 2019. Kun etter arbeid/på kvelden. Jeg røyka aldri for å bli blodfjernet. Det startet med at jeg selvmediserte meg for søvnproblemer, men jaggu gikk ikke tiden fort.
Røyker nesten daglig. Bor i et land med utsalg over disk. Røyker mariuanna stortsett 95% av gangene og er så heldig at jeg skal velge mellom mange typer. Jeg har med tid lært hva som fungerer for meg og kunne nok ikke klart holdt jobben skulle jeg hadde like hyppig bruk i Norge hvor man oftere bare må ta det som finnes.
Sitat av slim j Vis innlegg
Hva er grunnen til at du prøver å holde det til ett par ganger i uka? Visst jeg kan spørre��
Takk for svar
Vis hele sitatet...
Fordi jeg ikke gidder å røyke daglig egentlig hehe. Har røyka mye før å trenger ikke å gå tilbake i det samme sporet.
It's every day bro with the weed flow
Går skole da.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Visstnok så speiler jo cannabisbruket alkoholbruk, der en liten gruppe inntar mesteparten og oftest, og de fleste andre bruker sporadisk svært sjelden og ikke rutinemessig.
Sist endret av meaculpaUIO; 2. mars 2020 kl. 22:00.
Flere ganger om dagen
Røyker kun fredag og lørdag. Det er rett og slett bare fordi jeg ser på rus som helgekos.
Blir en liten gulrot på slutten av arbeidsuka. Gleder meg alltid litt ekstra til fredag
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyka vær dag i 12 år uten at det var noe problem for min del. Fast jobb alle årene. Har hatt pause i 9 mnd nå, men det bare ble slik pga livssituasjon. Elsker å røyke og ser ikke noe problem med daglig bruk så lenge man ikke velger bort ting for å heller være fjern. En joint på kveldstid når alt er unnagjort er bare helmaks!
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1-3 fredager i måneden.
Spyttprøver er min største frykt i verden, så jeg prøver å minimere inntaket.
Tidligere: morgen til kveld hver bidige dag
Nå: 1 - 4 ganger i året
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ligger på jevnlig men lavt inntak hver dag. Med unntak av pauser(2-4uker) for å roe ned toleransen samt sjekke at psyken ikke har tatt merkverdig skader, og at jeg fremdeles klarer være edru uten å føle på en sterk trang til å røyke.

Går vell kanskje 0.3g brunt i bongen om dagen dersom samboeren er hjemme, 0.4-0.8g dersom h*n jobber hele kvelden.
100% jobb med vanlig 9-16, man-fre og edru samboer.