Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1842
Aldri prøvd dolcontin før, fikk en halv 200mg
Tok og delte først den ene, tok den, venta litt og tok en kvart til i armen. Plustelig så våkner jeg igjennomblaut i dusjen. Har blitt dratt i dusjen for tripsitteren min sa jeg hadde tak overdose og di måtte bære hele meg. Hva har skjedd? Noen skader så kan ha skjedd?
Du har tatt en overdose som heldigvis har gått fint takket være "tripsitteren" din. Tenkte du ikke på å sjekke ut dette med toleranse før du bestemte deg for å skyte et legemiddel?
Sist endret av fesk_; 24. mars 2018 kl. 19:18.
Du er heldig som fortsatt lever, en venn av meg fikk i seg 200mg første gangen, måtte rett til legevakta.
Edit btw. Hadde spist endel hasj og sobril og xtc og tramadol og speed samme kveld, kan det ha noe å si? Er det någe eg må vær obs på å blande
Sist endret av GalenIhalen123; 24. mars 2018 kl. 21:18.
Tramadol er farlig i blanding med nesten alt annet du har tatt.
https://wiki.tripsit.me/wiki/Drug_combinations

Du bør roe ned bruket å undersøke doser før du setter det i armen.
Slik du holder på nå, tviler jeg på om du vil oppleve å bli 20 år.
Sist endret av SkammeligNykter; 24. mars 2018 kl. 21:34.
Ja det kan ha hatt mye å si at du også tok sobril,xtc,tramadol og speed. En farlig miks generelt sett.
Farlig mix det der, altfor mye på en gang. hold deg til en eller max to ting om gangen, og kutt nåla før du er i gang skikkelig med heroin og alt dritten som følger med. Virker ikke som du er så erfaren så jeg ville kutta nålen med en gang så overlever du lettere en gang til. Jeg våkna i iskaldt vann i badekaret etter overdose med hvit kina-heroin en gang, var jævlig det, ikke at jeg brydde meg så veldig der og da, men skremmende i ettertid. Måtte ha hatten full i snø for å holde meg våken resten av kvelden.

s
Sitat av GalenIhalen123 Vis innlegg
Edit btw. Hadde spist endel hasj og sobril og xtc og tramadol og speed samme kveld, kan det ha noe å si? Er det någe eg må vær obs på å blande
Vis hele sitatet...
Tramadol & MDMA er en farlig komb; Tramadol & amfetamin er en farlig kombo; Tramadol, MDMA & amfetamin er som resept på serotogent syndrom.
Vaer glad att du slapp unna det!

Att blande Sobril & Dolcontin er og farlig, med tanke på andningsdepresjon; att slenge in tramadol i miksen er livsfarlig.
Prinsippet er jo att downers ikke skal mikses med downers, og her har du tatt 3 ulike.
Du burde takke sittern din, ellers kan det gott ha sluttet med att du sovne og ikke våkne igjen.

Slik noen sa, du burde lese på litt for du stappar deg full av legemiddel.

Håper du tar det rolig i fremtida!
Tenkte meg ikke helt om. Men var det tramadolen så gjorde det?
Sitat av GalenIhalen123 Vis innlegg
Tenkte meg ikke helt om. Men var det tramadolen så gjorde det?
Vis hele sitatet...
Nei, det var du som gjorde det.

Ro ned bruken, gjør litt research på det du driver med, og bruk hue før du setter en smell.