Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 786
Nå er verdens første 40x produsert!
Den kommer til norge i Februar, og vil koste 1900kr + mva.

Eneste problemet er at man ikke får kjøpt 40x cder da, men....
Det er greit at man kan brenne 24x på en dritbra 16x cd, men du skal kjøpe dyre cder før du kan brenne 40x!

Nå må vel alle innrømme at plextor er best! Jeg er i hvertfall ekstremt fornøyd med plextor 12/10/32a'en min (kjøpte den for over et år siden).

edit:

Glemte å poste url!
Sist endret av Knightrider; 16. januar 2002 kl. 19:22.
Hadde nettop bestillt en LITE-ON LTR-24102B CD-RW 24x10x40x "Burn Proof" Retail intern IDE
fra http://www.databutikken.com/no/ skulle ha fått den nå men får vel vente til imora. Har hørt det at det er noen her på NFF som hadde same brenner
Jaggu meg 946 spenn. Må vel innrøme at det er plextor som er best......Argh
jeg er misfornøyd med min acer(20x10x40x) brenner den suger som et helvete den nekter å brenne på annenhver cd... tilogmed cdene ikke er f00ka... de gangene den klarer å brenne pleier cden å ikke virke arrrghh irritere meg det kan kanskje ha noe med et virus jeg har hatt litt problemer med, men uannsett ordner ikke dette seg skal jeg gå til komplett og klage!
▼ ... noen uker senere ... ▼
@Knightrider: du trenger ikke dritbra cdr for å brenne 24x på 16x, jeg gjør det med no-name plater i spindel pakke...funker som faen, kanskje 1 feilbrenning på 50 plater.

@Reeper: jeg har akkurat fått den brenneren...den er dritbra, brenner 90 min plater også!!! dessuten funker burn-proof(heter smart-burn her) som en drøm, er ikke stress å benchmarke minnet ditt mens du brenner liksom!
Hehe icemaster acer brennere blir jo slakta i alle tester. Og Lite-on brennere blir ikke de produsert av plextor? Har hørt at Lite-on brennere inneholder 80% av de delene som plextor brennerene inneholder...
veggiss: har du fått 24x eller 40x brenner? (ble litt forvirra)
smooth med 40x

men jeg er fornøyd med min plextor 24/10 rw jeg. den du ville ha reeper?
har LITE-ON LTR-24102B CD-RW 24x10x40x jeg, stemmer det som Svonna sier...er en liten plextor i den :]

er hvertfall et kupp til den prisen!!