Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 976
Har tenkt å kjøpe 2 switcher (100mbit full duplex) og 3 100mbit's nettverkskort slik at jeg kan få litt fart i hjemmenettverket. Noen som selger dette, eller vet hvor jeg kan få tak i billigst mulig? Switchene trenger bare være 4-5 porter, ettersom jeg kobler sammen to (må det.. orker ikke forklare).

Tar gjerne imot anbefalinger også
På multicom.no selger de 5-ports Unex switcher til 559kr og Unex kort til 149kr.
kjøp heller en router med innebygd switch.. de kjøpte det på skolen og det funker bra nok
Opprinnelig postet av dfs
kjøp heller en router med innebygd switch.. de kjøpte det på skolen og det funker bra nok
Vis hele sitatet...
Hva vil det si? Har ISDN internettilkobling og det ser ikke akkurat ut som det blir noe annet på en god stund.
▼ ... over en uke senere ... ▼
@dfs: vet du hva er router er? koster fort 1500 spenn liksom...man får to 5-ports switcher for den prisen.

@zeth: det blir ikke mye over 2k hvertfall...sjekk hos komplett elns.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
denne switchen har jeg. den funker fett, har stått på konstant siden jeg fikk den i oktober. har aldri blitt varm heller. den har 8 porter. det er 2 routere på bildet av en eller annen grunn, jeg har den som står øverst.

her er akkurat den samme routeren bare med 5 porter.