Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1008
er det noen her inne, som har fått tilbake fra forsikringsselskap på knust skjerm? hvilken forsikring tok dere det på, og hva sa dere til forsikringsselskapet for å få det gjennom? telefonen er 1 uke gammel, men knuste i lomma, noe forhandleren ikke ville hjelpe meg med, fordi det ikke gikk under deres garanti. jeg spør her for jeg ikke vil punge ut 3800kr. det er over halve prisen på telefonen jeg kjøpte.
Tror innbo forsikring er det eneste som funker på mobil nå. Reise forsikring får du ikke på lenger.
Har fått det to ganger på innboforsikringa. Fikk velge å betale litt ekstra for at den skulle dekke rene uhell (kalles "drulle" her i Sverige. "Kløneforsikring"). Sjekk hva din forsikring dekker. Har også kjøpt tilleggsforsikring som dekker egenandelen.
Sitat av GalFisk Vis innlegg
Har fått det to ganger på innboforsikringa. Fikk velge å betale litt ekstra for at den skulle dekke rene uhell (kalles "drulle" her i Sverige. "Kløneforsikring"). Sjekk hva din forsikring dekker. Har også kjøpt tilleggsforsikring som dekker egenandelen.
Vis hele sitatet...
ok, takk. du gjorde meg litt klokere <3