Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1097
Hei!

Jeg eier et hjemmekinoanlegg av typen Samsung HT-D6750W. Problemet er at jeg ikke har fjernkontrollen til det, og får derfor ikke styrt mer enn volum og source.. Jeg har en GET-fjernkontroll liggende, går det å koble til den?

Jeg prøvde å koble tlf til den vha en app, men den finner ikke spilleren, fordi jeg ikke får koblet den på nettet, eller endret på noen instillinger (den er koblet med ethernet)

Må jeg kjøpe en ny fjernkontroll?
Så vidt jeg vet fungerer GET kontrollen med GET boksen og eventuelt en TV, ikke med hjemmekinoanlegg.
Selv har jeg byttet ut 4 kontroller og erstattet de med en "Logitech Harmony 650" kontroller.
Skjønner. Heh, blir nok noe litt billigere for min del. Hadde bare håpet den jeg allerede hadde liggende kunne blitt "omprogrammert" til blurayen.
Om du har en av de få telefonene med IR-sender kan du kanskje finne en app med riktig oppsett. Hvis ikke må du nesten ut på eBay.