Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1003
Noen som vet hvor jeg kan kjøbe et lite kjøleskap som ikke koster en arm å en t-skjorte ? Ikke sån bittelite som bare rommer en cola boks men tenkte på halvlitere og kansje en stor cola ^^
Sitat av Sup3rn0va123 Vis innlegg
Noen som vet hvor jeg kan kjøbe et lite kjøleskap som ikke koster en arm å en t-skjorte ? Ikke sån bittelite som bare rommer en cola boks men tenkte på halvlitere og kansje en stor cola ^^
Vis hele sitatet...
Finn.no
Mye på gi bort markedet der. Fant 2-3 kjøleskap en gang!
Kjøp kjøleskap hos en bruktforhandler? Pleier som regel ikke å koste mer en 4-500 kroner for et lite!
Søk opp kjøpes/selges "ditt område", på facebook. Folk selger utrolig mye til en billig penge. I lokalmiljøet slipper man ofte frakt også, om man har bil, sykkel eller bein å gå på.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Jeg har et stoooort kjøleskap til overs
IpN Takk takk Geir hva er stort å hva er pris ?
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Sitat av Sup3rn0va123 Vis innlegg
IpN Takk takk Geir hva er stort å hva er pris ?
Vis hele sitatet...
Jeg må nok bare beklage, men jeg fant nettopp ut at jeg skal kjøpe ut moren min av min avdøde bestefars leilighet, og der trengs det visstnok et kjøleskap før den kan leies ut. Sorry, men hvis du hadde vært en time tidligere ute så hadde det vært ditt
Det går helt fint
Det er støtt og stadig hotell som bytter ut minibarene sine. Da legges de ofte ut på finn til 2-300 kr.