Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3513
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God kveld godtfolk

Er i en rytme nå hvor jeg røyker ca 0,1-0,2 gram på bong før jeg legger meg hver kveld. Hvordan vil det påvirke toleransen min?

Legger meg forøvrig på samme tidspunkt hver kveld, så røyker da på samme tidspunkt hver kveld, om det har noe å si.
Toleransen vil selvfølgelig bli høyere og høyere siden du røyker hver kveld.
Ikke like fort som om du skulle røyket mer en bare nættings men den bygger seg likevel opp.
Det bør ikke være et problem ved mindre dealern din har den samme hasjen/weeden hele tiden (noe som pleier å være usannsynlig)
burde vært möderatör
Som Slæsken sa så vil toleransen din sakte men sikkert bygge seg opp. Hvis du klarer å få sove uten nattings så vil jeg anbefale å ta et par-tre hvite kvelder i uka, da klarer du deg med 0.1 hits for alltid - også er det mye mer stas å bli skikkelig skækk når helgen kommer
Hvis du fortsetter å røyke nattings hver kveld vil toleransen din bygge seg opp og du vil sannsynligvis slite med å sove de dagene du ikke røyker nattings. Hvis du bare røyker den samme typen hasj vil du bli innrøyket, det hjelper og bytte
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hm, er det noen rytme jeg kan holde uten at det går nevneverdig ut over toleransen? Type røyk mandag/onsdag/fredag og røykfri tirsdag/torsdag?
Egne erfaringer tilsier at tolleransen vil bli lite påvirka av at du tar deg et bongtrekk om dagen. Skal helst litt mer røyking til. Noe tolleranaseoppbygging vil det kanakje bli, men jeg blir fortsatt veldig stein av ett bongtrekk, etter 10år med røyking. (Lage perioder med røyking hver dag) røyker du fra du kommer hjem fra jobb, til du legger deg så vil tolleransen bygges raskt. Men for å fortsatt få samme highen, så kan det være smart med 2-4kvelder i uka uten noe nattings. Det hjelper også å unngå kaldsvetting om natta, og vansker med å sove uten noe å røyke på.

Det å variere på type røykings etter ca 5er er også greit om du har tilgng til det
Sist endret av sukkersyke; 24. mars 2017 kl. 14:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Enig med sukkersyke. Toleranse merker jeg først noe særlig til i perioder med heavy hverdagsrøyking. Merker også at det har mye med psykologisk tilvenning å gjøre; jeg kan sitte hjemme på min vante plass og føle at jeg ikke blir så stein som før, mens samme dose i en annen setting gjør meg knis, knurpende knokkel.
Sist endret av kallisti; 24. mars 2017 kl. 15:26.
Har drevet med nattings så å si hver kveld i 6 år nå, trenger ikke noe mer nå enn tidligere, er bare det at en blir vant til rusen. Er forøvrig evig sjalu på deg for toleransen din, ta godt vare på den!