Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2005
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Noen som vet om det er mulig å finne alle kommentarene som Otto Jespersen har sagt om Sven O? De er så Jævli arti.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
På tv2 sine web sider kan du vel finne en del stasj fra torsdags klubben.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
jeg syntes den direkte personlige hetsingen bør ta slutt.. alkoholisme er faen meg ikke så morsomt... han kukken der kunne gjort narr av det meste..
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Vel, OJ er rå som faen, men han går litt langt noen ganger, men appellene hans er utrolig fete. Noen som veit hvor jeg finner de i mp3 format??
Linuxnerd
Tror ikke Høiby er alkoholikker, men en person som er glad i øl på samme måten som andre er glade i brus.
Men OJ setter alt så på spissen og på en slik ironisk måte at det blir vanskelig å ta det alvorlig. At Høiby føler seg mobbet er på en annen side ikke så rart, må være ganske ille å bli gjort til latter foran hele Norge på den måten, og gjentatte ganger.
At OJ går ut mot folkegrupper blir det mer generelt, og på den måten ikke så nedsettende.
Og så lenge OJ tjener penger på hetsingen sin vil han nok fortsette.
Men jeg ler mye under uttalelsene til OJ i torsdagsklubben, kjipt at det var sesongslutt i går.

Det standup-showet til OJ syntes jeg var ganske kjedelig når jeg så det på NRK, blir liksom mer moro når han spiller skjetsene sine i et ordentlig miljø.

Ble litt off-topic dette, men det er nå så
Har noe OJ greier i MP3 format på CD, kan legge de ut på FTP'en ikveld en gang
nFF Marshall
morten's Avatar
Hmm, hvis jeg ikke husker feil så finnes alle quotes av OJ (dvs de mest geniale) på en eller annnen side. Fikk ikke med meg linken, for det var en kompis som viste meg siden på skolen for noen uker siden. Skal høre med han og se om jeg kan få tak i dem til deg jeg.
je, dersom dere ikke får tak i det dere spør etter skal jeg prøve en gang til å få ordnet dette, har lovet det lenge... *love* *love* *love* etc..

btw. tror ikke jeg bør kommentere mitt forhold til OJ
nFF Marshall
morten's Avatar
WTF?! Har du et forhold til otto, hmm, dette må vi tipse Se & Hør om!
Better than thou.
Otto kan være kul, men Svennomobbinga var bare tragisk. Tror forresten vi har diskutert akkuratt dette før. ;]
La oss ikke disse Høiby familien, de er tøffe
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
OJ er faen meg ikke en kuk. Jeg har neste ledd meg i hjel når han har prata om Sven O. Jævli bra siste episode. Veldig mye bra hetsing om Kongehuset!!!
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Som nevnt over: OJ er fet som faen. Men han går litt for langt noen ganger. Sånn som Senkveld.. de gutta gir kongehuset det glatte lag konstant, men ikke i ett like stort omfang som det OJ og Torsdagsklubben gjør.. (så på Senkveld i går, barnas innringer-stund.. genialt)
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
aha. Jævli bra! Jeg synes Tordagsklubben burde hatt med Tommy Steine en gang. På tv.no/torsdagsklubben kan dere finne alle appellene som OJ har sagt i torsdagsklubben.
otto er hysterisk morsom

men... lurer på hvordan han hadde reagert om noen hadde gjort det samme mot f.eks. mora hans...?

(kan vel egentlig ikke uttale meg, for jeg har ikke sett en eneste episode der høiby har blitt gjort narr av.)
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av cavey
otto er hysterisk morsom

men... lurer på hvordan han hadde reagert om noen hadde gjort det samme mot f.eks. mora hans...?

Vis hele sitatet...
meget bra ide
otto er kongen av sarkasme og måten han utrykker det på er jo nettopp ved denne type humor. han er jo så langt i fra rasist og alt det han kødder med, det er denne måten han prøver å få det fram og de som ikke skjønner humoren hans er litt for nærtagne til å se det.
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Han har selv sagt at "hvis de som ser på torsdagsklubben tar det som blir sagt alvorlig har de alvorlig problem!" Jeg tror han har rett i det!
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Har hørt noen har pratet om det i BA en gang. Tror du tar rett der ja!
hvis bare høiby hadde sluttet å være så jævli prkåt, så hadde heller ingen brydd seg, selv ikke otto J.

men at dagens humor har begynnt å gå mere på andres bekostning er jeg enig i. men da mener jeg gjertsen er verre.
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
appropo Gjertsen. Noen som vet hvor jeg kan laste ned dette innslaget han hadde med Blitz. Det var så jævli bra å se på da han sa "SNUT, ER UT!"
Man kan laste ned OJ og Gjertsen Mp3'er på KaZaa
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Giertsen var ok den første sesongen synes jeg, men nå har han bare blitt dårligere, min mening iaffal.