Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1028
Noen som har peiling på kvaliteten på Centropys release?
Mappen heter <Something.We.Had.Laying.Around.SVCD.TS-Centropy.>, har ikke funnet noe enda, men det har helt sikkert noen på forumet(?).........

Stikk på isonews og les. Alle som har sett den, er knallfornøyde. Så logger du deg på criten og laster den ned
vell's Avatar
Trådstarter
Du, hva er criten? Jeg har ikke satt meg helt inn i det der siden jeg har ISDN = aldri laste ned mer enn mp3. Brukte 3 dager på Photoshop (omtrent), hehe, ikke le av boplassen min.
criten er en irc server, /server fux0red.criten.net! der ligger bl.a #xdcc og #warez-central med et par hundre filbotter i hver kanal, mye 0day! så hvis du ikke er på en topsite er dette et ypperlig sted å leeche..
laster ned The.New.Guy.SVCD.TS-Centropy fra WC-DCC543(bot) nu faktisk..

svcd TS`er heier hårdt! GO Centropy!
centropy versjonen av SW2 var helt knall, bortsett fra et par steder midt i filmen hvor lyder ble litt føkka,, men den var helt ok.
Hm.. prøvde å logge på den irc-serveren, men fikk connection refused. Ja, jeg har på ident. Ja, jeg veit hva jeg driver med (håper jeg). Er dette noe special access greier?
Sist endret av Serbern; 27. mai 2002 kl. 19:54.
XeQtR: irc.criten.net
burde funke
jeg kom inn på criten... men har ikke et clue på hva man gjøre innpå slike channels *irc-newbie*... må man lete gjennom all teksten som kommer opp i vinduet for å se om det er noe du tilfeldig liker, eller er det noe triks for å finne ut hva som er der...?
Jeg har svcden, rimelig god kvalitet også


btw. send meg PM så kan jeg snaile den til deg.........
Sist endret av Divxtrader; 27. mai 2002 kl. 20:29.
Opprinnelig postet av starbox
XeQtR: irc.criten.net
burde funke
Vis hele sitatet...
Takker, det funka nå. Kobla nettopp på, og jeg ser med en gang at hvertfall den ene kanalen har 2300+ users. w0w!

Prøvde en europeisk server og, som jeg så på sida til criten, som heller ikke funka. Men irc.criten.net funka ja.