Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1275
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, bruker cannabis veldig sjeldent, men er nysgjerrig på edibles, da det visstnok skal gi en sterkere og lengre rus.

Er dog litt usikker på doseringen, samt også beste fremgangsmåte da det er litt ymse informasjon på nett.
Kan jo legge til at jeg ikke orker styre med kakelaging og helvete, vil bare ha enkleste måten å få rusen i nebbet. Tenker kokosolje er en fin vei.

Angående dosering har jeg en klump jeg har forsøkt å røyke. Kjørt ca 0,2g og ble i god form av det, men ikke sykeste stæsjet jeg har forsøkt. Røykte det med metoden pin > glass > sugerør hvis det har noe å si da vapen min sluttet å fungere...

En del av meg vurderer å legge meg på 0,2 på edibles også, men igjen usikker. Tips og erfaringer mottas med takk.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, bruker cannabis veldig sjeldent, men er nysgjerrig på edibles, da det visstnok skal gi en sterkere og lengre rus.

Er dog litt usikker på doseringen, samt også beste fremgangsmåte da det er litt ymse informasjon på nett.
Kan jo legge til at jeg ikke orker styre med kakelaging og helvete, vil bare ha enkleste måten å få rusen i nebbet. Tenker kokosolje er en fin vei.

Angående dosering har jeg en klump jeg har forsøkt å røyke. Kjørt ca 0,2g og ble i god form av det, men ikke sykeste stæsjet jeg har forsøkt. Røykte det med metoden pin > glass > sugerør hvis det har noe å si da vapen min sluttet å fungere...

En del av meg vurderer å legge meg på 0,2 på edibles også, men igjen usikker. Tips og erfaringer mottas med takk.
Vis hele sitatet...
0,2g hasj. Ta en skje fyll opp med rapsolje, putt hasjen oppi skjea. Ta en lighter og varm opp skjea (prøv å fordel varmen gjevnt ved å bevege lighteren). Fortsett med lighteren under skjea helt til all hasjen er smeltet bort i olja. Hell olja oppi en yoghurt med mye fett eller en fettholdig kakao/te.

Thc fester seg til fett. Så ikke gå for en lett versjon av yoghurter.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Ung og dum Vis innlegg
0,2g hasj. Ta en skje fyll opp med rapsolje, putt hasjen oppi skjea. Ta en lighter og varm opp skjea (prøv å fordel varmen gjevnt ved å bevege lighteren). Fortsett med lighteren under skjea helt til all hasjen er smeltet bort i olja. Hell olja oppi en yoghurt med mye fett eller en fettholdig kakao/te.

Thc fester seg til fett. Så ikke gå for en lett versjon av yoghurter.
Vis hele sitatet...
Når du har varmet Hasjen opp i olje, så trenger du vel ikke å blandet det ut med mer fett? THCen har allerede bundet seg og blitt aktivert?
Anonym bruker
"Redd Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Når du har varmet Hasjen opp i olje, så trenger du vel ikke å blandet det ut med mer fett? THCen har allerede bundet seg og blitt aktivert?
Vis hele sitatet...
Er vel mer for å dekke smaken, hasj varmet opp i olje smaker ikke akkurat godt, da er det bedre å blande det ut i feks en yoghurt, i drikke eller andre ting.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av hasj Vis innlegg
om d er bra hasj så kan 0,25-3 gjøre deg drit skækk i flere timer altså så skækk at du ikke klarer å spise engang ut av min erfaring brukte rolex hasj ble så ekstremt skækk hadde ikke røyka den dagen men fy faen når d kicka inn følte jeg at sjelen min gikk ut av kroppen min helt sykt var d og var vel 0,2-0,3

hadde anbefalt 0,15 men den gangen var d nok decarba helt 100% kan fort ikke merke noe særlig om du ikke decarber riktig ikkesant

btw om du bruker det skjeldent vil nok 0,05 være mer en nok altså 1/20 del av et gram
Vis hele sitatet...
Selv om jeg allerede har prøvd samme greie og røyket 0,2?
Pleier å ta 0.2/03 (skje og lighter+olje i yoghurt)
Har tatt 1g noen ganger i kakao,helt jævlig smak og veldig intens opplevelse
er den bra da
Bruker man denne http://hempster.co/edible-dosage-calculator/ eller lignende sider så kan man jo fort regne ut hvor mange mg thc det blir og ved å bruke charten under så man jo ta mengde etter ønsket effekt.
Kanskje ikke så lett å svare på thc % i det man har om man ikke kjenner til feks strain på weed, men 15-25% burde nok være innafor med de fleste typer idag.



Og husk at du kan bare spise hasjen uten alt det maset. Marihuana må løses opp i fett!

Jeg spise min og blir mett og god ��