Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 628884
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Min favoritt er qp AKA philipp plein, i rosa farge fordi den innholder 160mg mdma som ikke er for høy dose.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
lilla lotus v2 (ikke de nye)
den inneholdt 2c-b og var 400 mg, fikk derfor bra halliser på den
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
lilla lotus v2 (ikke de nye)
den inneholdt 2c-b og var 400 mg, fikk derfor bra halliser på den
Vis hele sitatet...
2-cb? det var første knipsen jeg prøvde husker jeg tok en halv å fikk hallusinasjoner så tok jeg en hel til så stakk vi på senteret å svettet som faen så vi måtte gå ut, dumt ingen har de lengre da. Grunnen til at de ikke er favoritten min er fordi det ble for heftig på de.
400mg i en knips?? Burde nesten ha valium, etizolam eller noe annet beroligende i blant ingrediensene
Sist endret av Bothrops; 12. oktober 2020 kl. 03:23.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
lilla lotus v2 (ikke de nye)
den inneholdt 2c-b og var 400 mg, fikk derfor bra halliser på den
Vis hele sitatet...
Det er de lange med dele strek bak sant du mener? de som du kunne se krystaller i når du knakk den i to?
Rosa farao, disse var helt syke. 240mg og litt 2-cb. En halv sånn var nok til å sende deg på en fin roll.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vanlige krystaller.. Da er man sikker på hvor mye man får i seg og det er som regel ikke blandet inn masse annet tull slik som det er i knips.
Litt OT, men skjønner ikke greia med knips ass. Om jeg vil blande noe så syns jeg det er mye bedre å gjøre det selv. Fikser mye heller en knall molly krystall og eventuelt noe ket eller 2c eller what not å doserer det selv, da vet jeg hva jeg får og hvor mye. Ett annet poeng er også at det er ikke alltid det er best å ta stoffene en har tenkt til å blande på helt samme tidspunkt, jeg syns det er mye bedre å ta 2cb eller ket når mollyen har holdt på en stund og er litt på veg ned. Personlig så får jeg mye mer ut av kvelden da og effekten blir også bedre mange ganger
Sist endret av Alge; 12. oktober 2020 kl. 06:50.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er de lange med dele strek bak sant du mener? de som du kunne se krystaller i når du knakk den i to?
Vis hele sitatet...
Dem ja, de var syke. Du kunne ta 1/4 av den og fremdeles få sterke effekter!
Sitat av Alge Vis innlegg
Litt OT, men skjønner ikke greia med knips ass. Om jeg vil blande noe så syns jeg det er mye bedre å gjøre det selv. Fikser mye heller en knall molly krystall og eventuelt noe ket eller 2c eller what not å doserer det selv, da vet jeg hva jeg får og hvor mye. Ett annet poeng er også at det er ikke alltid det er best å ta stoffene en har tenkt til å blande på helt samme tidspunkt, jeg syns det er mye bedre å ta 2cb eller ket når mollyen har holdt på en stund og er litt på veg ned. Personlig så får jeg mye mer ut av kvelden da og effekten blir også bedre mange ganger
Vis hele sitatet...

Enig med deg kompis. Stoler med på krystaller. Dealer sier hva faen de vil om knips og så ender du med å aldri rulle de sier glatt at disse Gucci pillene her har 300mg i seg! er helt syke. Tar en og ruller bare sånn halvveis :P Holder meg til krystaller jeg Utenom har jeg hatt god funk av pink yoshi som jeg husker
Sitat av Alge Vis innlegg
Litt OT, men skjønner ikke greia med knips ass. Om jeg vil blande noe så syns jeg det er mye bedre å gjøre det selv. Fikser mye heller en knall molly krystall og eventuelt noe ket eller 2c eller what not å doserer det selv, da vet jeg hva jeg får og hvor mye. Ett annet poeng er også at det er ikke alltid det er best å ta stoffene en har tenkt til å blande på helt samme tidspunkt, jeg syns det er mye bedre å ta 2cb eller ket når mollyen har holdt på en stund og er litt på veg ned. Personlig så får jeg mye mer ut av kvelden da og effekten blir også bedre mange ganger
Vis hele sitatet...
Må si meg enig her, en LITEN dose 2cb og Ket er helt konge mot slutten av en MDMAtur!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
lilla lotus v2 (ikke de nye)
den inneholdt 2c-b og var 400 mg, fikk derfor bra halliser på den
Vis hele sitatet...
Det går basically ikke an og ha en "favoritt knips". Det er ingenting som hindrer en produsent i å kopiere en annen pille's farge og fasong. Det er faktisk veldig enkelt, og det er et velkjent problem i extacy markedet. Et år så kan en eller annen rosa "BMW" eller gul "Superman" være kjempe populær og inneholde bra greier, det som skjer et par måneder etterpå er at alle prøver å kopiere nettop denne pillen ved å bruke samme farge og fasong, men de kutter produktet med helt andre virkemidler og drit. Det er ingen som kontrollerer og regulerer noe som helst i dette markedet, og jeg oppfordrer alle forbrukere til å være bevisst på dette og ikke stole blindt på hva dealeren din selger til deg.

TLDR: Du kan aldri være sikker på hva du finner i knips. Kjøp heller rene MDMA krystaller.
Denne trådens premisser er å nevne navnet eller beskrive utseende på valgte ecstasy tablett som du foretrekker oftest og beskrive Rusen du opplevde av dette.

Min favoritt er gule svampebob. De gikk rundt før og ga en ren og fin rus på 160mg MDMA.
Sist endret av Relevant; 12. oktober 2020 kl. 15:01.
Sier ikke at man ikke kan få tak i knips som gir ønsket effekt og er gode, men for noen år siden var jeg vitne til to stuka bekjente med pillepresse (man bare sveivet også pressa den piller som bare faen, mener jeg å huske) som satt på barnerommet til han ene med foreldrene i overetasjen(!!!)

De knuste litt MDMA-krystaller, brukte en del speed de hadde kakket til pulver og masse annet faenskap i pulverform jeg ikke er sikker på hva var fordi de ikke ville fortelle meg, lol.

Så jævlig uhygieniske forhold skal man lete lenge etter, dette var karer på 2-3 døgnet på fart uten verken mat, dusjing eller søvn. Det var rimelig svett på det rommet, så jeg ble ikke lenge og takket pent nei takk til et par knips som smaksprøve "fordi jeg ikke ville ta fra dem profitten deres" haha.

Jeg har ikke noe stort poeng her, annet enn at folk som er glade i X muligens hadde tenkt seg om to ganger, før kjøp, om de hadde visst hvordan, hvor, og av hvem mye knips blir laget.

Anbefaler MDMA-krystaller og testkit.
Vi vil ikke være uheldige og få i oss PMMA eller noe annet drit. Bokstavelig talt. Kanskje produsenten sitter og klør seg litt i øret og ræva for så å plukke litt på tablettene som skal inn i din munn. USJ!

Moralen er vel at krystaller > hjemmepressa knips med spor av avføring og ørevoks på
Sist endret av krystallkongen; 12. oktober 2020 kl. 16:05.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Sier ikke at man ikke kan få tak i knips som gir ønsket effekt og er gode, men for noen år siden var jeg vitne til to stuka bekjente med pillepresse (man bare sveivet også pressa den piller som bare faen, mener jeg å huske) som satt på barnerommet til han ene med foreldrene i overetasjen(!!!)

De knuste litt MDMA-krystaller, brukte en del speed de hadde kakket til pulver og masse annet faenskap i pulverform jeg ikke er sikker på hva var fordi de ikke ville fortelle meg, lol.

Så jævlig uhygieniske forhold skal man lete lenge etter, dette var karer på 2-3 døgnet på fart uten verken mat, dusjing eller søvn. Det var rimelig svett på det rommet, så jeg ble ikke lenge og takket pent nei takk til et par knips som smaksprøve "fordi jeg ikke ville ta fra dem profitten deres" haha.

Jeg har ikke noe stort poeng her, annet enn at folk som er glade i X muligens hadde tenkt seg om to ganger, før kjøp, om de hadde visst hvordan, hvor, og av hvem mye knips blir laget.

Anbefaler MDMA-krystaller og testkit.
Vi vil ikke være uheldige og få i oss PMMA eller noe annet drit. Bokstavelig talt. Kanskje produsenten sitter og klør seg litt i øret og ræva for så å plukke litt på tablettene som skal inn i din munn. USJ!

Moralen er vel at krystaller > hjemmepressa knips med spor av avføring og ørevoks på
Vis hele sitatet...
Jepp.
Jeg tar aldri MDMA igjen.

Eller speed. Eller coke.
Krystall GVNG! Nei digger ikke knips selv, har hatt et par ganger hvor jeg og dama har delt knips, så har den ene fått full funk og den andre null funk. Det er alltid nedtur når man er den som ikke får funk. Som andre skriver så er det lett å kjøpe en pillepresse og kopiere andre piller i omløp. Knips er litt som en lootbox, de kan se like ut, men man vet ikke hva som er i dem
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Sier ikke at man ikke kan få tak i knips som gir ønsket effekt og er gode, men for noen år siden var jeg vitne til to stuka bekjente med pillepresse (man bare sveivet også pressa den piller som bare faen, mener jeg å huske) som satt på barnerommet til han ene med foreldrene i overetasjen(!!!)

De knuste litt MDMA-krystaller, brukte en del speed de hadde kakket til pulver og masse annet faenskap i pulverform jeg ikke er sikker på hva var fordi de ikke ville fortelle meg, lol.

Så jævlig uhygieniske forhold skal man lete lenge etter, dette var karer på 2-3 døgnet på fart uten verken mat, dusjing eller søvn. Det var rimelig svett på det rommet, så jeg ble ikke lenge og takket pent nei takk til et par knips som smaksprøve "fordi jeg ikke ville ta fra dem profitten deres" haha.

Jeg har ikke noe stort poeng her, annet enn at folk som er glade i X muligens hadde tenkt seg om to ganger, før kjøp, om de hadde visst hvordan, hvor, og av hvem mye knips blir laget.

Anbefaler MDMA-krystaller og testkit.
Vi vil ikke være uheldige og få i oss PMMA eller noe annet drit. Bokstavelig talt. Kanskje produsenten sitter og klør seg litt i øret og ræva for så å plukke litt på tablettene som skal inn i din munn. USJ!

Moralen er vel at krystaller > hjemmepressa knips med spor av avføring og ørevoks på
Vis hele sitatet...

Har selv vert hjemme hos folk som har pressa de brukte hansker, og presset kun MDMA og fargestoffer. Fordi at du har opplevd noe sånt betyr det ikke at alle som presser piller bruker andre stoffer en MDMA å klør seg i ræva
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har selv vert hjemme hos folk som har pressa de brukte hansker, og presset kun MDMA og fargestoffer. Fordi at du har opplevd noe sånt betyr det ikke at alle som presser piller bruker andre stoffer en MDMA å klør seg i ræva
Vis hele sitatet...
Men så er jo de fleste dealere kyniske jævler som kun er ute etter penger og driter i din helse også, så at de blander inn andre ting skjer faktisk oftere enn at det er rent.

Som du selv sier, bare fordi du har opplevd at noen bruker hansker og kun presset emma og fargestoffer, så betyr ikke det at alle gjør det.
Husk at vi i 2020 måtte lære godt voksne mennesker hvordan man skal vaske hendene.... Da sier det kanskje også litt om hvor skittent mye av slike ting egentlig er.
New generation
colakork's Avatar
De fleste dealere har en sirkel de holder seg til av bekjente til bekjente til bekjente..

Det hadde ikke vært noe bra biz å selge farlig utblanda nark og som oftest er det viktig for folk i miljøet å ikke være "den" fyren.
Vil egentlig si «soppknips» som de går etter i trondheim, da de ikke er vanlig ecstasy med mdmda, men noe syntetisk cilosybin. Skal jeg ta vanlig ecstasy foretrekker jeg rene mdma krystaller, og evt tar amf eller noe ved siden av hvis jeg vil bli speeda
Sitat av colakork Vis innlegg
De fleste dealere har en sirkel de holder seg til av bekjente til bekjente til bekjente..

Det hadde ikke vært noe bra biz å selge farlig utblanda nark og som oftest er det viktig for folk i miljøet å ikke være "den" fyren.
Vis hele sitatet...
Så har du gatedealere, folk som kjøper stort uten å sjekke varene og folk som presser selv og blander inn litt amf fordi det er billigere, litt 2cb for å gjøre det mer psykedelisk eller lignende.
Selv dealere som har faste sirkler kan få buffa varer
Rosa Tesla, 290mg var the shit i mine molly-dager. 2 sånne + en god del bøttetrekk ila en kveld spente hue av deg bokstavelig talt.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blå Supermann var skikkelig heftig i 2014 iallefall.
Blå Facebook likeså, men mer "kontrollerbar".

Da jeg dro til en fuckfriend i et annet fylke tok vi en rød YouTube hver, endte med at vi lå og tafsa på hverandre, sniffet på hverandres edle deler og annet kinky greier mens vi så Alice in Wonderland naken i senga uten dyne.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Vil egentlig si «soppknips» som de går etter i trondheim, da de ikke er vanlig ecstasy med mdmda, men noe syntetisk cilosybin. Skal jeg ta vanlig ecstasy foretrekker jeg rene mdma krystaller, og evt tar amf eller noe ved siden av hvis jeg vil bli speeda
Vis hele sitatet...
Fikk aldri prøvd de men fikk høre de var dårlige menst noen andre sa de var bra.
Gul mikkemus knøtt små knips var ikke mdma oppi men drøye mengder 2cb ketamine og noe annet. Er noen år siden. Den var mindre sirkel form en tuppen av en sigarett
▼ ... over en måned senere ... ▼
Gul Porsche ����
Min favorittknips er når jeg knipser langefingeren og tommelen. Hvorfor? Den kombinasjonen gir best lyd.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De med rundt 200 mg MDMA og litt LSD.