Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 895
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bruker par ganger i året ritalin daa bruker jeg 100mg som gjør att jeg oppnår den effekten jeg ønsker men ikke føler meg veldig rusa.
Men har slitt med og få Taki ritalin nå.
Så da lurer jeg på om jeg skal handle litt på det andre nett.
Men så kommer problemet, hvor mye skal jeg ta? Tenkte og bruke noe gelatin kapsler og dosere opp.

Si jeg kjøper 1g hvor mye tilsvarer 100mg ritalin.
Skjønner jo at det kan være bøffa ut men viker som kvaliteten på kjente vendors er bedre enn gata amf.

Takk for svar og tips 😁
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke anelse på hvor mye amfetamin du trenger for å tilsvare rusen til 100 mg metylfenidat (Ritalin).

Men, personlig føler jeg metylfenidat gir sterkere rus enn amfetamin. Så dosen må nok være mindre enn 100 mg, det er i hvert fall sikkert.
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har ikke anelse på hvor mye amfetamin du trenger for å tilsvare rusen til 100 mg metylfenidat (Ritalin).

Men, personlig føler jeg metylfenidat gir sterkere rus enn amfetamin. Så dosen må nok være mindre enn 100 mg, det er i hvert fall sikkert.
Vis hele sitatet...
høyere* ikke mindre, unnskyld
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så hvis jeg prøver med 200mg så går det greit?
Aner ikke hva en normal bruker dose er.
nei hadde ikke tatt mer en 80mg det er bra nok
Når jeg bruker amfetamin tar jeg sjelden mer en 100mg iløpetav en dag, da blir jeg mer "på" uten å bli noe serlig ruset. Synes amfetamin er fint når jeg kan bruke det slik men hater det med en gang jeg tar for mye, da blir det bare bare stuk eller timesvis med onanering "ler-litt-flaut-emoji"

Men har ingen erfaring med Ritalin så denne komentaren var sikkert ikke til mye hjelp
Ren amf er vell sånn mellom 20-30mg.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Oki. Det var god info. Takk for det.