Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 11845
Anonym bruker
"Tjukk Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De selger knokejern lovlig i norge på xxl, hvis du bruker litt fantasi.

https://www.xxl.no/abilica-dumbbells...168249_1_style
Sitat av AliceWonderland Vis innlegg
Denne kan jeg signere på

Det er faenmeg kraftige saker. Hvertfall med riktig pil. Brukte en sånn i skogen en gang, og på en sofa en gang jeg var pissed. Får man en sånn i øyet er man fucked.
Vis hele sitatet...
Dette er jo på ingen mulig måte et våpen som er egnet til selvforsvar. Med pil og bue vil du trenge godt med armrom og du vil ha behov for en viss tid og ro for å få lagt an pila. I en stresset situasjon er det større sjanse for at våpenet blir tatt fra deg og at det eskalerer situasjonen ytterligere.
spider_man, dersom du er i ditt eget hjem kan du bruke kniver, slegger, stokker, spyd, øks, bjørnefeller, motorsag (dette ville vært min favoritt, innendørs), stridsklubber, trekjepp, spyd. Kun fantasien setter grenser for hva som kan være et våpen, og i ditt eget hjem har du et taktisk fortrinn. Det viktigste er at du klarer å bruke våpenet du har valgt i en nødssituasjon.

Det beste selvforsvaret er alltid å rømme, jeg tar det for gitt at du av en eller annen grunn tenker at dette ikke er mulig.

Sitat av Guy_Incognito Vis innlegg
Ellers finnes det sånn dings du har i hånden som flasher et blendende lys som ses 4 km eller noe og uler i 120 decibel mot den man sikter den på, men jeg vet ikke om det er lovlig.
Vis hele sitatet...
Hva er dette?
Sist endret av Bær; 4. september 2020 kl. 00:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De selger knokejern lovlig i norge på xxl, hvis du bruker litt fantasi.

https://www.xxl.no/abilica-dumbbells...168249_1_style
Vis hele sitatet...
ja med 1kg ytterst på armen bør du få sving på den!
Brekkjern?

De er ganske tunge og bør klare slå noen bevisstløse hvis du treffer på rett sted.
Knyttneven, den har du 2 av