Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 988
Hei. Begynte for ca en mnd tid siden med trenbolone enethate 200mg i uka. Før det cruisa jeg på 250mg test. Jeg spiser jævla lite nå for tiden og det som overasker meg at jeg går faktisk opp i vekt mens jeg går ned i fett prosent? Skjønner dette ikke. Klager ikke på det . Jeg ønsker også mot slutten av april å teste ut clenbuterol. Jeg har lest mye om det og det virker som at så lenge dosene er noenlunde under kontroll kan mye av side effekten dempes. Jeg ønsker å høres dere erfaring med det om dere kunne merke noe økt fett tapp med en lav dosering 40mcg-80mcg. Jeg har også muligheten til å få tak i billig hgh. Jeg ønsker å høre erfaringer. Visst jeg skal bruke det tenkte jeg 2.5hgh hver dag. Vet det er mye dårlig hgh som flyter rundt om i tiden, men har kjøpt blod sukker måler så jeg kan teste om det er legit.
Søk rundt på roidboard.biz å hushboard så får du svarene du trenger. Mye bra info der
Det er ikke uvanlig å gå opp i vekt når du går på steroider selv om du spiser i kaloriunderskudd.
Mes sannsynlig opplever du nok mer en form for body-recomposition.
Clenbuterol bør periodiseres - om jeg husker rett er vel 2 uker på og 2 uker av normen.

Pass deg litt - både Clen og Tren er mer eller mindre eksterne ulykker du introduserer i kroppen.
Hadde jeg vært deg hadde jeg gått tilbake til 250mg Test og heller spytta pengene til Trenbolonen og Clenbuterolen i HGH'en.
Hadde droppa både clen å tren å heller kjørt en lang kur med hgh, slipper også de sprøe androgene bivirkningene som tren fører med seg
Sist endret av freebird; 12. april 2020 kl. 00:44.