Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2000
Da hasj nærmest ikke lenger er mulig å oppdrive bestemte jeg meg for å se etter nye karrieremuligheter. LSD og sopp er som alle vet ikke noe en driver med rekreasjonelt (for ofte, maks. 1-2 ganger mnd. her) på grunn av disse stoffenes vanvittige intergalaktiske og kosmosutvidende effekter. Sist gang jeg tok sopp hadde jeg kontakt med en slags sjamanistisk-samisk urkraft som jeg tok for å være samtinget, men nok om det.

Jeg har nå fått tak i ketamin etter at jeg så Steve-O klikke fullstendig på dette. Jeg anser meg selv som alt for introspektiv og sivilisert, alt for Norsk, nesten robotisk/programmert. Vil bli mer amerikansk, springe naken rundt i gatene, hoppe på biler osv. Rett og slett bli litt galere, og da må vel et PCP-lignende stoff som ketamin kunne fungere?

Hvilken bruksmønster e.l., osv. bør jeg satse på for å få til dette?
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg har (mis)brukt begge typer ketamin i år. Både R og S. Likte R best, uten tvil. Uansett, jeg likte best å kjøre mellom 10 og 20mg, la det gå 30 min ish og samme dosering, så lenge jeg orket. Med noen øl og weed innabords ble doseringene etterhvert på øyemål. Blir rimelig vinglete og rar, men elsket formen. 1g varte meg i en uke ca. Følte meg helt super når jeg ikke hadde, så bruk over en uke med noen uker pause funket fint. Har nesten en afterglow lignende effekt. Jeg vil god minne deg på at det er mange skader du kan få av langvarig bruk.

Ble ikke utagrende på ket og det tror jeg ikke du blir heller, om du ikke går i psykose. Dette fordi det blir svært vnaskelig å gjøre annet enn å krabbe rundt i lokeland på jakt etter hva enn du får for deg at du trenger. Eller du småsnakker litt med deg selv og sengekanten. Stay safe.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Da hasj nærmest ikke lenger er mulig å oppdrive bestemte jeg meg for å se etter nye karrieremuligheter. LSD og sopp er som alle vet ikke noe en driver med rekreasjonelt (for ofte, maks. 1-2 ganger mnd. her) på grunn av disse stoffenes vanvittige intergalaktiske og kosmosutvidende effekter. Sist gang jeg tok sopp hadde jeg kontakt med en slags sjamanistisk-samisk urkraft som jeg tok for å være samtinget, men nok om det.

Jeg har nå fått tak i ketamin etter at jeg så Steve-O klikke fullstendig på dette. Jeg anser meg selv som alt for introspektiv og sivilisert, alt for Norsk, nesten robotisk/programmert. Vil bli mer amerikansk, springe naken rundt i gatene, hoppe på biler osv. Rett og slett bli litt galere, og da må vel et PCP-lignende stoff som ketamin kunne fungere?

Hvilken bruksmønster e.l., osv. bør jeg satse på for å få til dette?
Vis hele sitatet...
Hmm, vanskelig og si egentlig, har opplevd noen deliriske tilstander på Ketamin osv, ihvertfall viss jeg kombinerer det med alkohol, aldri noe lignende som man ser på snut serier o.l, der folk klikker på pcp, men tror ikke det er noe du kommer til å huske på. Jeg ville heller ha prøvd meg fram, er mange som føler seg cocky første gangene de tar Ketamin, og tar for mye så dæ bæder som bare det.
Tipper grunnen til at man ofte ser folk kle seg nakne osv på pcp, er at de somregel har tatt for mye, siden pcp er sykt potent.
Hva slags galskap stoffer gir deg er veldig inspirert av hva slags galskap du har fra før. Du blir ikke noe mindre norsk av ketamin. Da må du ut av landet. Har hatt sjamanistiske opplevelser i asia med ketamin, men er fortsatt ganske norsk.
Men du kan ikke bli som Steve-O. Det er det bare han som kan. Og se på han nå...
Kan forstå å være lei av all norskheten, men hva i den amerikanske identiteten er det du ønsker å adoptere?
Hvis du seriøst vil bli mer amerikansk så tror jeg du får mer ut av å dra dit og møte de og se hvordan de lever.

Du er ikke i stand til å gjøre så veldig mye galskap på høye doser ketamin. Hvis jeg har forstått rett, og ikke alle bare pleide å blande det med speed så har PCP en veldig stimulerende effekt som du ikke får av ketamin. Og det varer mye lengre så hvis du tar for mye møllers tran så blir du værende der en dag eller to.
Sist endret av Bothrops; 6. april 2020 kl. 01:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Siden jeg har inntrykket av at du ikke er laget av porselen, og vil oppleve noe, så vil jeg anbefale deg å prøve ut effekten forsiktig på dag 1, og så prøve å K-hole så fort du har lyst en dag etterpå. Ket bygger toleranse veldig fort så hvis du "nøkler rundt" så kan du ende opp med å kaste effekten litt bort med mange små, forsiktige doseringer etter hverandre. Du får lese om doseringer, men såvidt jeg husker må man insufflere en ganske feit lisse for å få full effekt.

Du gjør det, og så bare legger du deg ned eller setter deg i stolen. Resten går av seg selv. Det er ikke noe særlig potensiale for noia, angst eller panikk på ketamin. Virkningens natur er forklaringen. Og man kommer til seg selv relativt kort tid etterpå. Effekten kan oppleves sterkt psykedelisk og man kan reise i tankene. Ketamin er det eneste stoffet som har gitt meg en "bevisst" ute av kroppen opplevelse, der jeg fysisk observerte mitt eget legeme.

Først var jeg i hjørnet av soverommet, og så ned på meg selv. Så var jeg over boligblokka, og så ned på takene som det var på google maps. Så var jeg i verdensrommet, og så jorda som en stor blågrønn planet i midten av synsfeltet.

Og så zoomet jeg ut en gang til - hvor jeg var da, vet jeg ikke. Men når jeg kom tilbake til meg selv, satt jeg som aldri har praktisert yoga, i stolen i lotusstilling, med svette over hele overkroppen. Det er en av mine topp 5 opplevelser totalt sett.
Sist endret av meaculpaUIO; 6. april 2020 kl. 03:31.
Professor
Trådstarter
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Du gjør det, og så bare legger du deg ned eller setter deg i stolen. Resten går av seg selv. Det er ikke noe særlig potensiale for noia, angst eller panikk på ketamin. Virkningens natur er forklaringen. Og man kommer til seg selv relativt kort tid etterpå. Effekten kan oppleves sterkt psykedelisk og man kan reise i tankene. Ketamin er det eneste stoffet som har gitt meg en "bevisst" ute av kroppen opplevelse, der jeg fysisk observerte mitt eget legeme.
Vis hele sitatet...
Det er det jeg bl.a. håper på, straks jeg føler jeg i ferd med "å gå ut av meg selv" (hva enn det betyr) på f.eks. sopp eller LSD, kommer dødsangsten som et tog.

Og dette er jo et problem som alle seriøse psykonauter må overvinne på et stadium for å komme videre.

Hvor mye Ket tok du for å komme dit?
Sist endret av Hans Høyhet; 6. april 2020 kl. 03:55.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
PCP og ketamin er dissosiativer. Og det er vel det eneste de har til felles.
Man blir ikke en riv ruskende gal zombie på ketamin, man er ikke i stand til å bevege seg noe særlig på høye doser.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Jeg stoler ikke på husken 100% men jeg mener det var rundt en 0,125 direkt opp i nesa og ting gikk fort fra det punktet.
Sjekk rusopplysningen.no eller andre kilder heller da dosering alltid er individuelt.
Dette er årevis siden

Hadde også en psykedelisk «barokk kommunist trip»
i svart hvitt preget av kubisme og symfoniorkester, så ket har
Massivt potensiale for dyp dyp mindfuck

https://rusopplysningen.no/ketamin
Sist endret av meaculpaUIO; 6. april 2020 kl. 11:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ca 30mg hvert 5-10 min du finner formen.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Du blir ikke akkurat gæren av ket, du kan nok føle deg full men ikke som pcp. På 120mg klarte jeg så vidt å gå på do, i tillegg til å sniffe de siste 40milligramma før jeg ble lammet...
Tenker at du må mokke på med noe ghb, rivo og kanskje litt speed i tillegg til ket om du skal få noe som kan minne om den formen du beskriver. Tror du kunne oppnådd det samme med bare rivo og alkohol også, egentlig. Men jeg vil ikke akkurat anbefale noen av delene..