Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2364
Hei!

Er det fler enn meg her som spiller BF1?
Hadde vært kult å fått samlet noen nordmenn å spille med. Suger en smule selv, men merker at det hjelper mye med en velfungerende squad. Er ingen stor mic-bruker selv, men kan godt ta det opp om folk mener det er nødvendig. Har tilgang på TS-server.

Legg ut nicket ditt her eller skyt meg en PM så adder vi hverandre

Ellers er folk fri til å bruke tråden til alt BF1 relatert
add meg - Legoimeth

Spiller det litt selv, ikke spesielt god :P
Men artig å spille med andre
▼ ... noen uker senere ... ▼
Andre som har ett ekstremt forbruk av cpu i dette spillet?
Tok ikke lange tiden før cpu'en min ble for gammel. Fy #€% dette spillet spiser cpu.
Har overklokket den til 4.6-4.7ghz bare for dette spillet.. Innstillingene i spillet utgjorde ingen forskjell i det hele tatt.
Har heldigvis "fikset" det virker det som, låst fps til 85, overklokket cpu, annen driver til skjermkort og div ting.
Nå er det smooth, ikke noe lagg så virker som prosessoren greier og følge med.
Er litt overrasket, spesielt mtp konsoller greier spillet. samtidig når pcer som er mye sterkere har store problemer.
Jeg har en i5 4690k og jeg merker at det er veldig til fps drops. Jeg kunne kjøre på high men når det er mye som skjer og jeg spawner inn så dropper det til 30-40 fps.
Må gjerne adde meg også heller ingen stor mic bruker men kan også starte om nødvendig, merker selv at dette BF spiller mer langt mer team fokusert enn BF4

NOR-KiggerNiller
▼ ... over en uke senere ... ▼
Squarerpidgeon88 let's play
Jeg har det på PS4, kan jeg da spille med PC folk ?
nope det kan du ikke
Sitat av Makkafisn Vis innlegg
nope det kan du ikke
Vis hele sitatet...
Okei, takker
▼ ... over en måned senere ... ▼
<fjernet> på origin.

Add meg ! Trenger folk å spille med! Har endel erfaring og bruker både TS og Discord. Tilgang til TS server aswell.


Mvh
TA
Sist endret av nso; 5. juli 2017 kl. 05:34.