Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1506
Har hørt at siri/spire er farlig å bruke? Men dette var artikler fra i fjor, er siri trygt å bruke nå? Såg også på cydia at siri ikke blir oppdatert lengre, har dette noe å si?
Hvordan farlig? Hørtes rart ut
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Ja, hun kommer ut av iPhonen og spiser deg opp.

Fra spøk til alvor: Siri er nok ikke farlig å bruke. Kan ikke skjønne hvordan en applikasjon som du snakker med kan være farlig
Haha, veldig morsomt -.- tenkte mer på dette her http://www.itavisen.no/884422/advarer-mot-siri-hack
Har du i det hele tatt lest artikkelen?
Det står at vist du har en jailbreak'a telefon er det mulig og laste ned en uoffisiell versjon av Siri som kan være farlig.
En jeg kjenner døde fordi han brukte Siri.

Neida, men artikkelen du linker til er om en utrygg verisjon som man kan laste ned og bruke på iphone 4. Om du har 4s og bruker Siri appen som er medfulgt, og du ikke har tuklet med den, er du nok trygg.
Jeg har iPhone 4, og jeg snakker om jailbreak versjonen av Siri...
Sist endret av Sauraman37; 10. august 2012 kl. 23:15.
Sitat av Sauraman37 Vis innlegg
Jeg har iPhone 4, og jeg snakker om jailbreak versjonen av Siri...
Vis hele sitatet...
Hadde du bare forklart alt av informasjon du kom med etter trådstart, i førsteposten din hadde du gjort alt så mye enklere.

Siri er ikke noe og risikere telefonen sin på uansett, det er kult i to minutt før du blir frustrert over hvor utrolig dårlig det faktisk er.
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Hadde du bare forklart alt av informasjon du kom med etter trådstart, i førsteposten din hadde du gjort alt så mye enklere.

Siri er ikke noe og risikere telefonen sin på uansett, det er kult i to minutt før du blir frustrert over hvor utrolig dårlig det faktisk er.
Vis hele sitatet...
Såå, da er det ikke trygt? Sorry:/
Sitat av Sauraman37 Vis innlegg
Såå, da er det ikke trygt? Sorry:/
Vis hele sitatet...
Og laste ned ting via jailbreak har vell aldri vert helt safe, er en stund siden jeg har tatt jailbreaken til nytte og lasta ned noe selv, men mener og huske at det skal være en eller annen form for rating eller noe der du laster det ned?

Visst ratingen er bra så er det jo bare til og kjøre på, men du er vell ikke garantert sikkerhet.

Selv har jeg aldri hatt problem med og laste ned ulovlig via jailbreak, aldri hørt om noen så har opplevd noe heller.
Fraråder å bruke Siri på iPhone 4. Telefonnummer, alt du sier til Siri og mer bli da sendt via en tredjepart.
Mer informasjon: http://www.limera1n.cc/2011/12/h1sir...l-warning.html
Sitat av foSi Vis innlegg
Fraråder å bruke Siri på iPhone 4. Telefonnummer, alt du sier til Siri og mer bli da sendt via en tredjepart.
Mer informasjon: http://www.limera1n.cc/2011/12/h1sir...l-warning.html
Vis hele sitatet...
Men, den artikkelen er jo fra i fjor.. De har ikke fikset det nå da?
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av Sauraman37 Vis innlegg
Men, den artikkelen er jo fra i fjor.. De har ikke fikset det nå da?
Vis hele sitatet...
Hvis det ikke blir oppdatert, så mest sannsynlig ikke.