Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 6697
Hei alle sammen.

Forsøkte å søke men fant ingen tråd dedikert til BF3 på PS3.

Noen her som spiller BF3 på PS3 som kunne tenke seg å spille litt mer seriøst enn å løpe frem og skyte vilt?

Er på utkikk etter spillere som spiller som et lag, og som er mer interesert i å vinne, enn å fly jagerfly i 15 minutter.

Hadde vært kult å samlet et squad som kan spille for å vinne!
Ja takk. Vil så gjerne spille med noen som vil ta det litt seriøst.
Er for det meste Engineer eller Recon og spiller Conquest, men kan gå andre modes.

http://bf3stats.com/stats_ps3/maxsimann

Har mic hvis det er nødvendigt.
Sitat av Fr33l4nce Vis innlegg
Ja takk. Vil så gjerne spille med noen som vil ta det litt seriøst.
Er for det meste Engineer eller Recon og spiller Conquest, men kan gå andre modes.

http://bf3stats.com/stats_ps3/maxsimann

Har mic hvis det er nødvendigt.
Vis hele sitatet...
Supert! PSN din er maxsimann?
Ja det er det.
Skal ikke kjøpe xbox å joine meg da? :P hehe. BF3 fikk meg online igjen, etter en laaang tid uten spilling. GG, have fun guys ^^
Skal bestille BF3 snart Add meg; Steffenseatrevik (på PSN)
Blir gjerne med på å danne squad.

Spiller mest Engineer og support i conquest, og oftest assault og recon i rush.
Har spilt klart mest conquest så langt.

Gamertag: geBye

http://bf3stats.com/stats_ps3/gebye
Greit å ta med PSN Gamertagen min kanskje :P

Add me: shickabang
Joiner jeg, går for assualt og spiller for det meste rush, men er open for alt.

Gamertag: kakemannj
Ja, blir gjerne med.
Gamertag: Ferapont

http://bf3stats.com/stats_ps3/ferapont
Bare og legge meg til også=)
PSN: Heckoo
▼ ... over en uke senere ... ▼
Add meg gjerne! spiller mest rush og conquest.. digger å samarbeide for å vinne kamper! psn: Gjinnz
Jeg savner lagspill med bruk av mikrofon, Xbox spillere er mye flinkere til å bruke mic og samarbeid.
Men jeg har skiftet konsoll så jeg trenger nye team mates som jeg kan spille taktiskt med.
PSN: KingOfKeikos
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Add: ZayCuBez

Liker best rush, men vil prøve squad rush, men da må jeg komunnisere med de i squaden
Er det noen her som sliter med å spille det online? Hadde spilt ca 20 minutter nå, og plutselig fryste bildet. lyden fortsatte, men jeg måtte til slutt bruke reset-knappen for å starte ps'n på nytt. Sliter også en del med glitches, eller slike streker da, som dukker opp hele tiden. Er det ps'n det er noe galt med? burde jeg "formatere" den og legge inn spill på nytt?
Origin serverne er nede. Dog vet jeg ikke hvordan det påvirker ps3.. Snakket med kundeservice, de regnet med at det var oppe igjen iløpet av den nærmeste timen.
jeg er god i fly og helikopter og spiller mest som recon min psn er k-lohne
Spiller ogaå BF3 Er som regel recon men kan spille di fleste

PSN: Akerlund {NOR}
rubob79 er mitt nick..
liker å være engineer, og er med på alt av modes
Mikky007-99. Please add meg, lengter etter å spille seriøst
▼ ... over en måned senere ... ▼
Mitt Ps3 Id er larssy.. spiller for det meste conquest som engineer, men er åpen for det meste av gamemodes.. nevn at dere er fra nff da..
Trenchird på psn
Luci_tristis på psn her, veldig ny i spillet, så jobber litt me då lære meg tingene, men håper det går greit
Elsker Conquest mode og liker meg best som Engineer eller Recon
Join Norwegian Death Squad

vi øker stadig med medlemmer hver dag og her vi kun norske ps3
spillere. Battlefield 3 og andre battlefield spill har vi satt fokus på.
vi chatter og har det morro mens vi spiller,12vs12 clankamper etc.

klan-nettsiden er under konstruksjon

så for de som er ute etter seriøst og mer morro ut av battlefield 3.
dere er velkommen,vi har kriterier på oppførsel etc. vi kritisere ikke
hverandre eller noen form for mobbing.alder spiller ingen rolle her.


registrer dere på battlelog.battlefield.com
------ min nick er : tigerfromnorway
dere finner klanen via tigerfromnorway
----------Norwegian Death Squad---------- clantag NDS

min nick i psn er : tiger76 ---- legg til kommentar når dere sender en invite!
Dette høres meget bra ut!
PSN: olstad123
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Har lagt meg til klanen! Blir vel mest spilling etter nyttår
Kan gjerne joine når jeg har tid.
Har back to karkand, spiller som oftest Rush, Conquest og Squad Rush for litt mer intensitet og lagarbeid.

Bruker Assuslt så jeg kan gjennoplive folk hvis ønsket. Bruker også Recon og Engineer!
Eller favorittvåpen er: Famas, Saiga 12k, SG553, L98A2 og QQBB 95

Aktiv på Battlelog!

Add meg; NoShitKidding(psn)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Legg gjerne til Thekillermartin
Sitat av shickabang Vis innlegg
Hei alle sammen.

Forsøkte å søke men fant ingen tråd dedikert til BF3 på PS3.

Noen her som spiller BF3 på PS3 som kunne tenke seg å spille litt mer seriøst enn å løpe frem og skyte vilt?

Er på utkikk etter spillere som spiller som et lag, og som er mer interesert i å vinne, enn å fly jagerfly i 15 minutter.

Hadde vært kult å samlet et squad som kan spille for å vinne!
Vis hele sitatet...
du er ute etter å spille serriøst, du spiller på ps3 spillet er dritt der, du sier at det er tull og flyge jets, du er offisielt tilbakestående, jets er utrolig viktig for og vinne, uten jets er resten av laget sårbart for attack helicopters, tanks kjøretøy osv

just saying
▼ ... noen uker senere ... ▼
da vil jeg anbefale dere og joine Norway Second Platoon ( http://battlelog.battlefield.com/bf3...5391440756967/ ) er norges nest største ps3 platoon den størte er Norway First Platoon men det er second som blir brukt.

der spiller vi taktisk, når vi har 3 squad så har vi aldri tapt en eneste battle, vi spiller med mic og har egen server på teamspeak, ( http://teamspeak.com/ ) du kan også kjøpe teamspeak til smart tlf som iphone for 7 kr på appstore.
på teamspeak heter serveren '' bf3nor.dyndns.org ''

vi spiller for det meste conquest, men noen få ganger rush. vær dag/nermere kvelden spiller vi med nesten fult lag og knuser motstanderene våres. vi er heller ikke dønnseriøse spillere det er mye kødd og vitser og persjon angrep her på teamspeak kanalen vår, så stilles ingen krav til og være med, men noe ferdigheter gjør ikke noe. Noen som blir litt rause om du er på bunn av lista her ja xD

vi har også 4 veldig gode spillere som også er ledere og skaper av platoonen, teamspeak serveren og nettsiden vår. gå på http://battlelog.battlefield.com/bf3...5391440756967/ og join platoonen vår.

add meg på ps3: crpX
Add: - PoXno om du vil spille, spiller det som trengs i en squad der og da. Men har ikke hd tv så ser ikke så 'bra' .. Om det er skrive feil beklager dlriver på ipod - og sitter på bussen .. Lolz
ingen som har falt for fristelsen min over?
DingoXo: Det innlegget ditt fikk jeg ikke med meg forje gang jeg var innom tråden, virker fristende og joine/evt. adde deg på ps3 - men tror jeg utsetter det til jeg er hos mamma eller får ny tv hos pappa (har ikke HD tv hos pappa, ser nermest ingen ting då ..) Noen krav til og joine? Sitter på skolen og prøver og være litt diskrè her, så kan ikke sjekke ut nå.
Sitat av WhyNot! Vis innlegg
DingoXo: Det innlegget ditt fikk jeg ikke med meg forje gang jeg var innom tråden, virker fristende og joine/evt. adde deg på ps3 - men tror jeg utsetter det til jeg er hos mamma eller får ny tv hos pappa (har ikke HD tv hos pappa, ser nermest ingen ting då ..) Noen krav til og joine? Sitter på skolen og prøver og være litt diskrè her, så kan ikke sjekke ut nå.
Vis hele sitatet...
kravet er at du skal ha det gøy! vi er ikke en seriøs platoon som krever en viss K/D eller noe sånt. men vi setter pris på at du er på battlelog så ofte som mulig og at du joiner og prate med oss i teamspeak kanalen med oss.

eller er det bare og adde meg,

crpX
og skjekke ut profilen min på battlelog og platoonen videre derfra.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sitat av DingoXo Vis innlegg
kravet er at du skal ha det gøy! vi er ikke en seriøs platoon som krever en viss K/D eller noe sånt. men vi setter pris på at du er på battlelog så ofte som mulig og at du joiner og prate med oss i teamspeak kanalen med oss.

eller er det bare og adde meg,

crpX
og skjekke ut profilen min på battlelog og platoonen videre derfra.
Vis hele sitatet...
Spurt om å få være med nå

Har samme navn på freak og PSN
legger deg til etterpå når jeg kommer hjem zaycubez

vil også legge ut noen videoer fra platoonen vår, som en av lederene har filmet.
http://www.youtube.com/watch?v=oF4cm...layer_embedded
litt komisk, vi spilte mot noen svenske som ble litt irretere av en merklig grund og kom inn på teamspeak og prøver og snakke norsk. så vi grusa dem

vil også legge til at vi har fylt opp 2 platooner nå, så vi har opna norway 3 platoon nå. alle er slått sammen til 1 på teamspeak. så vi ønsker flere folk velkommen etter som de kommer.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av shickabang Vis innlegg
Hei alle sammen.

Forsøkte å søke men fant ingen tråd dedikert til BF3 på PS3.

Noen her som spiller BF3 på PS3 som kunne tenke seg å spille litt mer seriøst enn å løpe frem og skyte vilt?

Er på utkikk etter spillere som spiller som et lag, og som er mer interesert i å vinne, enn å fly jagerfly i 15 minutter.

Hadde vært kult å samlet et squad som kan spille for å vinne!
Vis hele sitatet...
Jeg vil gjerne spille BF med noen som tar det seriøst, min PSN er geisvend