Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  79 9045
Send inn anonymt tips til politiet at de er aktive brukere av hasj, så fryd deg over når de får forelegg på x antall tusen kroner. Er jævlig surt når folk som har gjort ugjerninger går uten å bli straffet.
få tak i noen med kamperfaring/teknikker til å snakke med dem stille å rolig. Personer med erfaring i kamp som er raske av seg er ikke noe hyggelig å ha i mot seg..
plant kokain i bilen deres

Sitat av surf's up Vis innlegg
Drit i det, og heller selg til 100/150pris neste gang. Det er nok av folk som tror at du scammer som en nepe når du skryter på deg sånne priser. Skal ikke dømme din evne til å sette riktig pris på cannabis, men det er jævlig dyrt med 200pris...
Vis hele sitatet...
Vel, det er vanskelig å si. Man får ikke alltid hva man betaler for. Jeg hadde gladelig betalt 200pris for no heeeeeeeftige saker, enn 150 for noe crap jeg knapt merker.
Slutt å selg/bruk narkotika.
Jeg ville ha "bøtlagt" dem med minst 10k, og kraftig rente hver dag..., og sendt muskler for å kreve dem inn av dem eller familien dems... Når din kompis selger er han nødt til å vise muskler, ellers kan han bare slutte i bransjen...
I mitt gamle miljø var dette normalt å gjøre, stjal/bøffa eller betalte for sent ble det store "bøter"
Og pengene kom alltid inn...
Sitat av surf's up Vis innlegg
Drit i det, og heller selg til 100/150pris neste gang. Det er nok av folk som tror at du scammer som en nepe når du skryter på deg sånne priser. Skal ikke dømme din evne til å sette riktig pris på cannabis, men det er jævlig dyrt med 200pris...
Vis hele sitatet...
Det er også jævla dyrt med ei flaske Vodka 60%. I Amsterdam så jeg hasj for 180 kr/g. God hasj til 100,- kr er nærmest ikke-eksisterende her i Norge i 2011. Dersom folk ikke liker prisene, så kan de jo gå en annen plass.
Sitat av caperno Vis innlegg
Det er også jævla dyrt med ei flaske Vodka 60%. I Amsterdam så jeg hasj for 180 kr/g. God hasj til 100,- kr er nærmest ikke-eksisterende her i Norge i 2011. Dersom folk ikke liker prisene, så kan de jo gå en annen plass.
Vis hele sitatet...
180kr pr g i amster? aldri vært der hørtes dyrt ut..
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
180kr pr g i amster? aldri vært der hørtes dyrt ut..
Vis hele sitatet...
Det var en type "ice-o-lator". Var fin den, og det dyreste jeg smakte der nede. Den var likevel ikke så spesielt at det var verdt den prisen, og jeg har også smakt bedre i Norge, men det er riktignok noe som man ikke selger. Prisen hadde nok i såfall vært på 250 - 300 kr i Norge tenker jeg, men man må jo være gal om man betaler slike summer.
Hvorfor sier folk at 200-pris er så jævlig dyrt, uansett kvalitet? Viser bare at dere har 0 peiling på hva dere snakker om..
Prisene har steget verden over - priser øker i takt med etterspørsel, dette gjelder også for weed..
OT: Hadde jeg vært kompisen din ville jeg ringt han fyren idag, og lurt på hva faen som skjedde, uten å virke tøff. Funker ikke det, ville jeg spurt om de som supplyer han kan hjelpe. 1600 er uansett ikke et store summen, dog er det for jævlig at sånt skjer ustraffet! Men når alt kommer til alt så er det de som ligger i en sovepose med en kopp forran seg utenfor bygningen du jobber i om noen år, skal du se!
Om weeden er god nok syntes jeg absolutt ikke 200 kr/g er blodpris, så lenge produktet lever opp til prisen. Når jeg var i Amsterdam sist betalte jeg 50€ /g for en ice-o-lator, og følte meg absolutt ikke snytt etterpå, da effekten og mengden man trengte å røyke fint veide opp for den heftige prisen.

Ellers er det selfølgelig kjipt å bli snytt for penger, men som mange andre her tror jeg ikke vold er måten å løse det på. Beste forslaget jeg kan komme med er nok å bare leve med tapet, og holde deg unna dem i fremtiden, men kanskje prøve å sverte ryktet deres i området, antar at du har kjennskap til et par andre dealere som sikkert selger til samme karene
Sitat av Refillable Ink Vis innlegg
50€ /g for en ice-o-lator,
Vis hele sitatet...
400kr/g, DA skal det være konge weed!
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
400kr/g, DA skal det være konge weed!
Vis hele sitatet...
Strengt tatt ikke weed. Ice-O-Lator
Sitat av brrr Vis innlegg
Hærværk, ødelegg noe til samme pris, som ett vindu for eksempel, enkelt.
Vis hele sitatet...
støtter den ... luftgevær er en fin sak
sånn går det med drittunger som skal forandre på priser og selger halvgrei mornings for 200 pris, tilfredstiller meg veldig og høre det som skjedde med kompisen din.

Ser heller ingen vits i å ta "hevn" om folka ikke får vite at det er du/dere som har tatt hevnen, dere vil jo fortsatt være ett par ynkelige guttevalper i deres øyne, blir litt sånn.. "hei, jeg er 12 år". Vis du virkelig MÅ ta hevn så la de for faen vite hvem som står bak, sett ett eksempel for dere selv om dere skal fortsette "seriøs" business siden...
Sitat av DC89 Vis innlegg
sånn går det med drittunger som skal forandre på priser og selger halvgrei mornings for 200 pris, tilfredstiller meg veldig og høre det som skjedde med kompisen din.

Ser heller ingen vits i å ta "hevn" om folka ikke får vite at det er du/dere som har tatt hevnen, dere vil jo fortsatt være ett par ynkelige guttevalper i deres øyne, blir litt sånn.. "hei, jeg er 12 år". Vis du virkelig MÅ ta hevn så la de for faen vite hvem som står bak, sett ett eksempel for dere selv om dere skal fortsette "seriøs" business siden...
Vis hele sitatet...
Hva vet vel du om kvaliteten på det de solgte? Jeg kjøper alltid for 150 for brun og ofte 200 pris på grønn. enkelt og greit fordi varene generelt er utrolig mye bedre og du blir mer fjærn for samme prisen som hvis du skulle hatt litt ekstra av noe dårligere.

Ellers så var utspillet ditt helt useriøst, sorry mann men skulle ikke tro du var noe eldre enn dem ihvertfall.

Edit: skrivefeil
Sist endret av SinHazzard; 9. juni 2011 kl. 21:21.
hehe tenker nokså likt som deg kompis, bare at jeg aldri betaler 200 pris, så sant det ikke er noe iceolator e.l.
kansje fordi jeg har røyka noen år nå og kjønner at det og betale 200 for noe røykings er helt på jordet, spesielt for weed da weed er svakere enn det god hasj er.. om du har pugga faget litt så burde du kjønner godt hva jeg mener..

Vet ikke hvor lenge du har røyka, men da jeg starta var det 100 for standard uansett og 120 for godsaker, så ble godsakene dytta opp til 150 pris... greit nok tenkte jeg mye dyrere, men verdt det om kvaliteten er god istedenfor og sløse lungene sine på noe dritt man ikke blir fjern av en gang, men når folk skal prøve og selge bønna si for 180 og oppover.. da merker jeg at jeg begynner og bli jævla irritert ikke bare på de som dytter, men også kjøperne fordi når folk driter i om di blir lurt så vil det tilslutt bli en standard pris med årene det også, og det syns jeg er jævla synd.. så om du mener det er normalt og gi 200 kr for røykingsen din be my guest, personlig villet jeg skaffa meg nye kontakter.

men hva du vil om mitt "utspill", men useriøst var det ikke.. jeg var faktisk blodseriøs og personlig mener jeg at jeg holdt meg helt etter tema, dette er ett diskusjonsforum og det er ytringsfrihet i landet vårt.
Sist endret av DC89; 9. juni 2011 kl. 21:39.
Sitat av DC89 Vis innlegg
hehe tenker nokså likt som deg kompis, bare at jeg aldri betaler 200 pris, så sant det ikke er noe iceolator e.l.
kansje fordi jeg har røyka noen år nå og kjønner at det og betale 200 for noe røykings er helt på jordet, spesielt for weed da weed er svakere enn det god hasj er.. om du har pugga faget litt så burde du kjønner godt hva jeg mener..

Vet ikke hvor lenge du har røyka, men da jeg starta var det 100 for standard uansett og 120 for godsaker, så ble godsakene dytta opp til 150 pris... greit nok tenkte jeg mye dyrere, men verdt det om kvaliteten er god istedenfor og sløse lungene sine på noe dritt man ikke blir fjern av en gang, men når folk skal prøve og selge bønna si for 180 og oppover.. da merker jeg at jeg begynner og bli jævla irritert ikke bare på de som dytter, men også kjøperne fordi når folk driter i om di blir lurt så vil det tilslutt bli en standard pris med årene det også, og det syns jeg er jævla synd.. så om du mener det er normalt og gi 200 kr for røykingsen din be my guest, personlig villet jeg skaffa meg nye kontakter.

men hva du vil om mitt "utspill", men useriøst var det ikke.. jeg var faktisk blodseriøs og personlig mener jeg at jeg holdt meg helt etter tema, dette er ett diskusjonsforum og det er ytringsfrihet i landet vårt.
Vis hele sitatet...
Kan vel konkretisere litt hva jeg mente:
Og begynne et innlegg med "at sånn går det med drittunger" uten og vite noe som helst om dem er useriøst, og følge opp med at du ble tilfredsstilt av at han ble rana er bare helt borti natta og ødelegger alt du skriver etterpå.

Det andre med hevn er jo en smakssak og har ingenting med seriøs/useriøs og gjøre.

Det med hvor lenge jeg har røyka.... Når jeg startet var det også 100 pris sånn som du henviser til, men prisene går opp og dette er bare helt vanlig. Hvis du tenker hvor mye du får for pengene dine nå kontra 9 år siden da jeg startet så er jo ikke prisen så ille ettersom alt i markedet stiger i pris etterhvert og vi blir bare rikere og rikere. Dette øker selvfølgelig også prisene i det svarte markedet.

Kan også fortelle deg at jeg ikke blir lurt ettersom han jeg kjøper av forteller meg hvordan kvaliteten er og at jeg ikke burde kjøpe noe hvis det bare er dritt i omløp. Er sjeldent lurt og lure faste kunder ettersom de har en tendens til og ikke være faste etterpå.

Er også utrolig mange her på forumet som er enig i meg med at det er ok og betale for skikkelig vare istedenfor noe du får vondt i hodet av. Dessuten 200 er synsing fra min side ettersom forrige gang var det en pakke med både grønn og svart, kan godt hende det var motsatt 150 grønn og 200 svart. Men det er ikke veldig viktig for meg ettersom jeg hadde massevis av fyringser på dette.

Bare legge til noe, http://no.wikipedia.org/wiki/Ytringsfrihet
Sist endret av SinHazzard; 9. juni 2011 kl. 22:18.
haha! du er faen meg barnslig ass mann. jeg gir meg jeg dette blir for dumt
Sitat av DC89 Vis innlegg
haha! du er faen meg barnslig ass mann. jeg gir meg jeg dette blir for dumt
Vis hele sitatet...
Orket ikke svare deg i går, ble nesten litt satt ut av mangel på evner til og diskutere som et voksent menneske, kanskje også mangelen på gode argumenter eventuelt en flukt fra og tape diskusjonen.

Jeg velger og quote denne her:
Sitat av DC89 Vis innlegg
men hva du vil om mitt "utspill", men useriøst var det ikke.. jeg var faktisk blodseriøs og personlig mener jeg at jeg holdt meg helt etter tema, dette er ett diskusjonsforum og det er ytringsfrihet i landet vårt.
Vis hele sitatet...
Useriøst fordi du klarer ikke og diskutere på en saklig måte og må åpne diskusjonen med
Sitat av DC89 Vis innlegg
sånn går det med drittunger som skal forandre på priser og selger halvgrei mornings for 200 pris, tilfredstiller meg veldig og høre det som skjedde med kompisen din.
Vis hele sitatet...
Dette har ingenting med det at du ikke mente det du skrev, det forstod jeg utrolig godt at du gjorde. Du bare drepte innlegget ditt og fremsto som en tankeløs tulling.

Du drar også inn ytringsfriheten, og utifra det inlegget du kom med så har du tydligvis ikke lest linken, jeg skal gjøre det litt enklere for deg så du slipper og lese så mye.

Hentet fra linken du ikke orket å lese:
Ytringsfrihet regnes som en viktig del av et rettssamfunn, men den begrenses likevel noe. Disse begrensningene som er nedfelt i lovverket, går gjerne ytringer (muntlige, skriftlige, etcetera) som kan krenke en annen person eller gruppe. Det er store debatter om ytringsfrihet med begrensninger virkelig er ytringsfrihet.
P.S begrensninger vil si at da kan det ikke kalles ytringsfrihet lenger.

Du nevner også at dette er at diskusjonsforum, problemet ligger i at du svarer ikke på noen av argumentene du bare slenger ut:
Sitat av DC89 Vis innlegg
haha! du er faen meg barnslig ass mann. jeg gir meg jeg dette blir for dumt
Vis hele sitatet...
Var vel ikke særlig med bidrag til diskusjonen dette her.
Dette her er faktisk ikke vg debatt der 60% av innleggene er totalt useriøse og går mest ut på og drite ut den andre som mener noe annet enn deg.

Kanskje du la merke til at jeg er litt krassere mot deg nå men fortsatt relativt saklig.
gå å legg en feit kabel på trappa dems
må si du tar dette seriøst sinhazzard, motsetning til meg som ikke stresser alt for mye for og vinne en diskusjon på nettet. ville bare si meninga mi om saken til trådstarter og ferdig med det. og jeg kunne ikke gitt mer faen i linken din kompis, bare sånn btw. er det noe mer du føler du må si så ta det på privaten men helst ikek for dette er noe jeg ikke orker, blir alt for teit.. ta deg heller en bolle.
Har vært medlem her en stund så ja tar diskusjonene seriøst, poenget er ikke og vinne men å ha en god diskusjon. Håper det er en daimbolle for det er de beste^^
Gi dem dårlig rykte, slutt å selg til dem, tips politiet hva dem driver med.

Hvis ingenting av det funker - knus ei rute eller bulk bilen dems. Hjelper deg selfølgelig ikke til å få cash tilbake, men du kan trøste deg med at de 1600,- de tok fra kompisen/deg(?) går til innkjøp av ny rute. Vent noen mnd før du gjør dette, helst fram til de med sikkerhet har gjort noe annet faenskap, så de ikke ser en sammenheng mellom "hærverket" og deg.

Skjønner frustrasjonen, men hvor gamle er dere? En på, la oss si 25 år, lager ikke så mye styr for 1600,-, men for dere høres det ut som det er Verdens undergang Ikke for å være frekk, men du skjønner hvor jeg vil.
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Hva vet vel du om kvaliteten på det de solgte? Jeg kjøper alltid for 150 for brun og ofte 200 pris på grønn. enkelt og greit fordi varene generelt er utrolig mye bedre og du blir mer fjærn for samme prisen som hvis du skulle hatt litt ekstra av noe dårligere.

Ellers så var utspillet ditt helt useriøst, sorry mann men skulle ikke tro du var noe eldre enn dem ihvertfall.

Edit: skrivefeil
Vis hele sitatet...
Diskutere priser og kvalitet blir bare for dumt.., spørs akkurat på kontaktene dine det gitt, kvalitet og kontakter... Selv om du må betale mye for bra, må ikke andre det...
Priser er ikke relevant å diskutere med mindre alle her har samme dealer, noe vi ikke har - Og priser varierer fra dealer til dealer eller kompis til kompis. Kan godt hende noen betaler 50kr/g for det SinHazzard betaler 200 for
Sist endret av Aaatcho; 10. juni 2011 kl. 15:57.
Sitat av Aaatcho Vis innlegg
Priser er ikke relevant å diskutere med mindre alle her har samme dealer, noe vi ikke har - Og priser varierer fra dealer til dealer eller kompis til kompis. Kan godt hende noen betaler 50kr/g for det SinHazzard betaler 200 for
Vis hele sitatet...
Haha stakkars meg

Men til TS som andre har nevnt tidligere i tråden. Ta en samtale ansikt til ansikt og forklar akkurat hva du mener om dette og krev pengene. Fortell han at hvis han ikke gjør det så kommer han aldri mer til og få handle av han.

Og uansett hva dere velger og gjøre, ikke bruk noe vold på så små summer.
drit i noe avis papir , legg på trappen og tenn på avis papiret. så ringer du på og springer som faen , som regel så vill de tråkke i dritten kan du si
Jeghar blitt buffa for 700 kr, da jeg skulle kjøpe grønt av en kompis sin kompis. Kompisen min prøver å ordne det, hvis han ikke samarbeider. Da blir noen vinduer knust eller kanskje noen riper i hans BMW (fra frogner) selvom hans tap blir større enn mitt tap, blir dette en prinsip sak. Og jeg gir f*** i om hans kostnader blir 10 x dyrere enn hans tap. Hold dette klart: INGEN har en rett til å kødde med deg, og husk at hevnen vil alltid bli søt, barevent på det rette øyeblikket
haha så mye rart du har rota deg bort i... ikke mye du får gjort nå, tror du har valgt litt feil bransje egentlig! Hold deg til røykings bare...
drit nå i 1600 kroner, du skulle bedt om penga først til de typene der.