Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1882 202050
Sitat av skepsis Vis innlegg
hadde planer om å kjøpe dette for å støtte utvikleren helt til de begynte med denne "barneleken" som mobiltelefonprodusentene driver med.

om å gjøre å saksøke hverandre for hver minste ting,

tror nok det blir bukta på denne å innkjøp av minecraft pocket ed istede gitt
Vis hele sitatet...
De som saksøker Mojang og de som lager TES er 2 forskjellige selskap slik jeg har forstått det.
er vel Bethesda som saksøker? står på wikipedia at de lager tes serien ihvertfall
Sitat av skepsis Vis innlegg
er vel Bethesda som saksøker? står på wikipedia at de lager tes serien ihvertfall
Vis hele sitatet...
Bethesda Softworks som driver å saksøker Mojang. Bethesda Game Studios (de som lager TES) har ingenting med saken å gjøre.

Sitat av olaPola Vis innlegg
Wow, kjedelige achievements.. Synd det ikke var noe "Become master of arena and take on 20 challengers" etc.
Det var noe jeg savnet i Oblivion, random folk som ville ha kamper med mesteren av arenaen, istedenfor de tamme dyrekampene...
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe Arena i Skyrim desverre.
nå tror jeg du surrer fælt her :P

http://www.bethsoft.com/eng/index.php

logoen sier Bethesda Softworks
står in devopment: tes skyrim
Bethesda sotfworks distributerer tes. Bethesda game studios produserer det. Det er litt komplisert :P
http://www.pcgamer.com/2011/10/18/th...rim-preview/1/

Tenkte bare jeg skulle dele den reviewen med dere, utrolig bra skrevet! Gleder meg om mulig enda mer nå...
Tenkte og dele denne med dere flere nye shouts noen få spoilere.
Hvordan skal jeg kunne klare eksamen nå før jul?
- Tror jeg må øve disiplin og ikke kjøpe det før etter alt strevet... blir sjukt verdt det :P
Tenk på Skyrim som en premie etter eksamen. Så har du rett, det blir sjukt verdt det :P
Sitat av Legynd Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Først tenkte jeg "kan egentlig grafikk være SÅ bra idag"?
Men så innså jeg hva jeg så på.
Skal lett spare opp til ps3 for dette spillet..
Skyrim systemkravene for PC har blitt offentliggjort. Noen flere som synes at 6GB HDD plass var litt lite?

Minimum specs:

Operating System: Win XP/7/Vista (32 or 64 bit)
CPU: Dual Core 2Ghz
Memory: 2GB RAM
Video Card: DirectX9c video card w/ 512MB RAM

Recommended specs:

Operating System: Win XP/7
CPU: Quad-Core Intel/AMD CPU
Memory: 4GB RAM, 6GB Hard Drive Space
Sound: DirectX compatible sound card
Video Card: DirectX9 video card with 1GB memory. GTX 260/Radeon 4890 or higher

http://www.eurogamer.net/articles/20...ents-announced
Sitat av sixfeetunder Vis innlegg
Skyrim systemkravene for PC har blitt offentliggjort. Noen flere som synes at 6GB HDD plass var litt lite?

Minimum specs:

Operating System: Win XP/7/Vista (32 or 64 bit)
CPU: Dual Core 2Ghz
Memory: 2GB RAM
Video Card: DirectX9c video card w/ 512MB RAM

Recommended specs:

Operating System: Win XP/7
CPU: Quad-Core Intel/AMD CPU
Memory: 4GB RAM, 6GB Hard Drive Space
Sound: DirectX compatible sound card
Video Card: DirectX9 video card with 1GB memory. GTX 260/Radeon 4890 or higher

http://www.eurogamer.net/articles/20...ents-announced
Vis hele sitatet...
Pc'n min klarer så vidt og dra dette
Det var små krav. digg å se at min PC fra 2009 drar dette lett. reservert på CDON!
Det jeg underer på er hvordan i svarte skal jeg greie å spille nok/"ferdig" BF3 samt Uncharted 3 før Skyrim kommer
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Er mye spill som kommer nå... Kommer jo ikke til å gjøre noe annet enn å spille nye releases fremover jo :P Halo Reunion kommer, Assassins Creed, BF3, MW3...
http://www.youtube.com/watch?v=LpCAfNN6cxE

Noe gamplay helt i starten

NB! sier bare i fra at det er en del spoilere i forbindelse med starten
Sitat av seimannen Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=LpCAfNN6cxE

Noe gamplay helt i starten

NB! sier bare i fra at det er en del spoilere i forbindelse med starten
Vis hele sitatet...
"Skyrim Int..."
Videoen er ikke lenger tilgjengelig på grunn av et fremsatt opphavsrettskrav fra ZeniMax Media Inc.
Beklager.
http://www.youtube.com/watch?v=Y7lnenjfSJw

obs fjernet igjen, men er bare og søke på skyrim og sette sorter etter til opplastingsdato
Sitat av 0rgasmatr0n Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det så skuffende ut, for å være helt ærlig.. Fiendene så stokk dumme ut, de står og glor, og de bevegde seg så vidt da de fikk et sverd i trynet..

Og hvorfor har de ikke en character model på items menyen så man ser hva man har på seg osv som det var i Oblivion?

Skuffa så langt.. :c
Noen som har begynt og tenke på hvilke race de skal spille eller? evnt. hvorfor.

Lurte lenge på breton fordi de har 50pt ekstra magic, men blir mer og mer frista til og være en nord
Sitat av seimannen Vis innlegg
Noen som har begynt og tenke på hvilke race de skal spille eller? evnt. hvorfor.

Lurte lenge på breton fordi de har 50pt ekstra magic, men blir mer og mer frista til og være en nord
Vis hele sitatet...
Skal være argonian (øglesaken) og enten ha Thief eller Assassin som class, om det er classes der da.

Om man kan snike er alt så mye lettere og mer intenst. Håper det er assassins/thieves guilds i Skyrim.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Skal være argonian (øglesaken) og enten ha Thief eller Assassin som class, om det er classes der da.

Om man kan snike er alt så mye lettere og mer intenst. Håper det er assassins/thieves guilds i Skyrim.
Vis hele sitatet...
Virkelig! En ny form for dark brotherhood hadde vært EPIC! Finnes ikke noe gøyere enn å være sneaky like a ninja!
Dark brotherhood er confirmed, the er også en eller annen form for thieves confirmed og, men orker ikke finne link.

Hadde ikke vært mulig og lagt til en poll angående race i starten a?
Fy faen jeg gleder meg!!
Tittelen på spillet gir umiddelbart assosiasjoner til rim-jobs høyt oppe i det blå.

Men, sånn ellers blir det vel et artig spill!
Da var det forhåndsbestillt i steam, og så var det bare å vente. Synd at det kommer ut midt i ekamenstiden så det ikke blir mye tid til spilling før uti desember =/
En heldig en som har fått spille i tre timer her. Grei artikkel som tar for seg en landsby, en halshugging, litt grinding og en tilfeldig quest.

Vil også anbefale "What we know so far" serien til TGN på youtube. Med det nye, mer fleksible spillsystemet er det kanskje ikke så viktig å spesialisere rollefiguren sin i like stor grad som i IV. Sverd og skjold i kjent vikingstil frister likevel mye, da dette uten tvil vil passe godt inn i settingen.
Frister stort med Nord, men det samme gjør det med Ork. Mest fordi de begge rasene ser heftige ut bryr meg ikke særlig om hva de er best i, har tenkt å bytte mellom bue og sverd.
Jævlig offtopic, men gadd ikke å lage ny topic. Hvis jeg forhåndsbestiller spillet fra en nettside, er det da nesten 100% sikkert jeg får det på releasedagen? Jeg tenker Elkjop(står de sender den ut 9.)Komplett eller lignende.
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Jævlig offtopic, men gadd ikke å lage ny topic. Hvis jeg forhåndsbestiller spillet fra en nettside, er det da nesten 100% sikkert jeg får det på releasedagen? Jeg tenker Elkjop(står de sender den ut 9.)Komplett eller lignende.
Vis hele sitatet...
Det er aldri 100% sikkert ivertfall ikke når posten er i bildet
Litt fanart jeg lagde til Skyrim :3

http://fc08.deviantart.net/fs70/f/2011/306/d/a/lonely_dragon_by_onclipevent-d4ev6yv.png
Sist endret av onClipEvent; 3. november 2011 kl. 17:01.
Sitat av seimannen Vis innlegg
Noen som har begynt og tenke på hvilke race de skal spille eller? evnt. hvorfor.

Lurte lenge på breton fordi de har 50pt ekstra magic, men blir mer og mer frista til og være en nord
Vis hele sitatet...
Blir nok en Dark elf som spesialiserer seg i sneak, bow og magic. Skal være en svak jævel som ikke tåler noe, men dreper deg på sekundet om du ikke ser meg.
Jeg vil være som Dovahkiin charactern de er i trailerne, for han er bare badass

Så blir Nord.
Er det galt av meg å si at jeg har spilt Skyrim i en time allerede?
Røper ingenting. Men. WOW.
Er det sånn at man ikke må sove for å levle?
Likte ikke det, at hvis du feks hadde trent BLADE...så når du sov, å levla, så ble du 5+ i blade, å 1+ i alt annet.
Syntes det burde være som Runescape eller noe. Du levler i det du vil, å øker combat lvl etter hvert

Noen som vet? Har ikke lest igjennom hele tråden, da denne er på 7 sider. Er trøtt.
Nope. Levla automatisk...
Sitat av IphoneFreak Vis innlegg
Er det sånn at man ikke må sove for å levle?
Likte ikke det, at hvis du feks hadde trent BLADE...så når du sov, å levla, så ble du 5+ i blade, å 1+ i alt annet.
Syntes det burde være som Runescape eller noe. Du levler i det du vil, å øker combat lvl etter hvert

Noen som vet? Har ikke lest igjennom hele tråden, da denne er på 7 sider. Er trøtt.
Vis hele sitatet...
Hvis det er som i Oblivion er det sånn at skills som blade og marksman tar utgangspunkt i attributes som Strength, Agility og Speed.

Så hvis du får 1/5 lvl av å få +1 blade skill, og gjør dét 5 ganger, får du +5 strength når du levler.
Sitat av Lily Bowen Vis innlegg
Er det galt av meg å si at jeg har spilt Skyrim i en time allerede?
Røper ingenting. Men. WOW.
Vis hele sitatet...
http://www.cristgaming.com/pirate.swf
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Jævlig offtopic, men gadd ikke å lage ny topic. Hvis jeg forhåndsbestiller spillet fra en nettside, er det da nesten 100% sikkert jeg får det på releasedagen? Jeg tenker Elkjop(står de sender den ut 9.)Komplett eller lignende.
Vis hele sitatet...
Elkjøp sendte faktisk ut I DAG, så det kan hende at min venn får Skyrim i morgen.
Komplett.no også.
lurte på og dele denne! lp av de første timene
Death is a Disease.
Freddy91's Avatar
68 5
Da har PS3 Skyrim Collector Edition blitt sendt! Dette blir epic. ^^
Noen som har fått Skyrim til PC enda? Hvordan er grafikken i forhold til xbox versionen (Bethesda har bare vist fram xbox versjonen)

Elkjøp har sendt, så jeg får sikkert snart
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Fikk sendingsbekreftelse fra komplett på Skyrim Pc tidligere idag. Står levering er 8.11, men tipper jeg får den imorgen. Glede seg.
Har fått Skyrim i dag, men har ikke fått aktivert det ennå. Det krever Steam for å aktiveres, og jeg har ennå ikke funnet en løsning på hvordan man kan "tricke" steam til å tro at det er 11.11 i dag.

tldr; Det er ikke mulig å spille Skyrim på PC før 11.11.11....

Om noen har en metode for å aktivere og få spillet installert, tar jeg gjerne imot tips
Sitat av han_som_reiste Vis innlegg
Har fått Skyrim i dag, men har ikke fått aktivert det ennå. Det krever Steam for å aktiveres, og jeg har ennå ikke funnet en løsning på hvordan man kan "tricke" steam til å tro at det er 11.11 i dag.

tldr; Det er ikke mulig å spille Skyrim på PC før 11.11.11....

Om noen har en metode for å aktivere og få spillet installert, tar jeg gjerne imot tips
Vis hele sitatet...
Det går nok ikke uten å installere en form for cracks. Da tidspunktet sjekkes opp mot steam sine servere og ikke den lokale klokka.
Nettopp. Har søkt en del, og kommet til samme konklusjon. Preorder for PC er derfor relativt meningsløst. Skyrim kan ikke spilles på PC før Bethesda gir klarsignalet. På konsoll er det derimot å mulig vil jeg tro, da det (sansynligvis) ikke bruker en aktiveringstjeneste ala. Steam.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg mener å ha lest at det rett og slett er "umulig" å cracke da man ikke har EXE-en, men kun ressursene spillet bruker. Og de sistnevnte er uansett krypterte... Om dette gjelder retail-versjonen eller om det bare er Steam, er jo noe annet.

Jeg for min del gleder meg så jeg er sjuk.
Sist endret av robhol; 8. november 2011 kl. 19:00.
Jeg har retail-versjonen, og går utifra at det er det samme med DDL-versjonen. Kanskje en eller annen der ute har en løsning på dette, og potensielt sitter på en cracket versjon; uansett, Oblivion er det beste single player rpg-spillet jeg har spilt, og jeg har minst like stor tro på Skyrim. Bethesda fortjener virkelig pengene for denne spillserien. Det er derfor jeg og madammen har bestilt 2x PC-utgivelsen, 1 PS3 collectors edition og håndboken. Vi gleder oss sjukt også=)