Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1568
Jeg ser at en del ungdom har oppgitt å ha inntatt cannabis gjennom å drikke brus og iste som inneholdt det. Stemmer dette virkelig? Finnes det folk som selger det her i Norge? Vet det finnes i USA, men finnes det på det illegale markedet her? Ser for meg at edibles er ganske tilgjengelig, men jeg lurer på om dette kan indikere at en del folk har tulla når de har svart. Med mindre de har laga kakao selv da.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...ang-paa-ti-aar
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det er jo bare fantasien som setter grenser for hva du kan ha cannabis i. Hvorfor synes du det er så utrolig at noen har funnet på å tilsette cannabis til søte drikker? Eller tror du at det er folk som omsetter komersielle THC produkter?
Sistnevnte er mye mindre sannsynlig.
Sist endret av Dodecha; 27. oktober 2020 kl. 21:48.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De har laga det sjøl eller fått fra en kompiskis som har laga. Man får ikke kjøpt det i kiosken liksom.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De har laga det sjøl eller fått fra en kompiskis som har laga. Man får ikke kjøpt det i kiosken liksom.
Vis hele sitatet...
Cannabisdispenserier har mye rart.
Husker også en episode med "Morgan & Ola Conny" eller noe sånt, hvor de er i USA og finner kjøtt marinert i cannabis i kjøledisken.
Så at det finnes drikke med THC skal du ikke se bort ifra.

Du kan jo blandt annet titte igjennom lista her:
https://herb.co/learn/best-weed-drinks/


Men ingen selger dette i Norge, ved mindre det da er privat og da er det vel gjerne olje eller slikt som er blandet ut i drikke.
Sist endret av Flaffersen; 27. oktober 2020 kl. 16:06.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Cannabisdispenserier har mye rart.
Husker også en episode med "Morgan & Ola Conny" eller noe sånt, hvor de er i USA og finner kjøtt marinert i cannabis i kjøledisken.
Så at det finnes drikke med THC skal du ikke se bort ifra.

Du kan jo blandt annet titte igjennom lista her:
https://herb.co/learn/best-weed-drinks/


Men ingen selger dette i Norge, ved mindre det da er privat og da er det vel gjerne olje eller slikt som er blandet ut i drikke.
Vis hele sitatet...
Vi er i Norge nå, ikke USA. Man får ikke kjøpt thc brus på hverken REMA eller Ali kiosken på hjørnet i Norge. Var det ikke Norge ts spurte om? Var hvertfall det jeg svarte på.
Dodecha: jeg veit at det finnes, jeg bare lurte på om det faktisk finnes i (ulovlig) salg i Norge. Har bodd i land det det ble solgt ulovlig, men har ikke kommet over det i Norge og har heller aldri hørt noen snakke om det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vi er i Norge nå, ikke USA. Man får ikke kjøpt thc brus på hverken REMA eller Ali kiosken på hjørnet i Norge. Var det ikke Norge ts spurte om? Var hvertfall det jeg svarte på.
Vis hele sitatet...
Klarer du ikke lese?
Jeg skrev klart og tydelig at ingen selger dette i Norge