Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 484
Hei visste ikke helt hvor jeg skulle legge ut dette men prøver her.

Leter etter stjerne prosjektor som kan lyse opp taket med stjerner og farger.

Noen som vet hvor jeg kan få dette som ikke er altfor dyrt?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Kommer an på hvor detaljert du vil ha det.
De billigste vil bare lyse opp taket ditt med noen hvite prikker og blå/lillaaktige farger, men det ser ikke akkurat detaljert og pent ut.

Jeg trodde en jeg fikk i julegave var relativt rimelig, for den er helt OK men ikke noe banebrytende, til mitt sjokk fant jeg ut at dingsen koster over tusenlappen på coolstuff.
Den har da to "discer", en for nordlige halvkule og en for sørlige. Den har funksjoner for å skru seg av etter 30, 60 eller 90 minutt,
stjernehimmelen roterer slik den gjør i virkeligheten, eller man kan ha den statisk.
Det er også noe ekstra funksjoner som "stjerneskudd", men jeg er ikke skikkelig imponert: Stjernene og detaljene er veldig skarpe, man kan fokusere med linsen på projektoren, men "stjerneskuddet" ser littt ut som en billig 80 tallseffekt, da den bare er en stor hvit stripe som glir over himmelen.
Sist endret av Dodecha; 3. oktober 2020 kl. 20:24.