Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2561
Hei!
Noen som har tips til noen bra VR-spill til Ps4? Er ikke så glad i hverken bilspill eller de typiske skytespillene
Om du tåler å bli vettaskremt anbefaler jeg Resident Evil: Biohazard på det sterkeste. Anbefaler å sette deg på en bøtte med buksa nede på anklene før du fyrer det igang!

Ellers var Surgeon Simulator ganske morsomt. Og om du har en å spille sammen med burde du sjekke ut Keep Talking and Nobody Explodes.
Superhot var også ganske kult det lille jeg foreløpig har prøvd det.
Superhot er veldig moro, det er skytespill da, men en helt spesiell opplevelse. Anbefaler også Astrobot: Resuce mission, et veldig kult plattformspill. Beat Saber er et must vill jeg si, og ultra wings er et morsomt flyspill du bør teste ! !
Beat Saber! Kjøpte PS VR ene og alene for det spillet
+1 til Beat Saber og Superhot

Windlands er også helt nydelig. Det er et eventyrspill med fokus på utforskning hvor man svinger seg rundt som spiderman. Jeg vet ikke hvor bra det kjører på PSVR da, jeg har kun PC VR selv.

Megaton Rainfall er craaazy. Tenk Supermannkrefter + No Mans Sky exploration. Se denne videoen for å se hvor ufattelig stort dette spillet faktisk er.

Star Trek Bridge Crew er også dritbra (om du har 2-3 andre venner med VR. Det er dessverre kjedelig med bots)
Superhot! Er ikke ditt typiske skytespill i det hele tatt.
Trådstarter
2 0
Takk for alle tips! Skal sjekke det ut ��
Du burde sjekke ut subnautica. Sykt kult explore/survive spill!
Eg liker Halo 5 Guadians, bare litt vanskelig å dø der.. men bra på multiplayer!