Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1640
Hei freaks!

Fikk en pose hvit og våt amfetamin.
Pleier å sniffe det, så tenkte jeg skulle tørke det i ovnen på svak varme, hvilket gikk litt raskere enn jeg forventet.

Amfetaminen ble brun.
Vil dette påvirke kvaliteten på noe vis?
Hvor lenge i ovnen, hvilken temperatur?
Utover det, er det vel bare å dra ei stripe å se hvordan funken er?
Fem-ti minutter på nederst hylle på 50/80 grader.
Sikkert skikkelig nybegynnerfeil, men. Heh.
vil ikke anbefale ovn til å tørke speed med, heller kakke det tørt på et speil e.l. om man vil ha det straks.
Tror ikke virkningen er særlig forringet etter 80 grader 5-10 minutt thou.

eventuelt ha det på en stor flate som du kan legge på feks badgulv, om du har varmekabler.
Sist endret av Eyeamare; 29. september 2017 kl. 10:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja, tørka det på flate i romtemp tidligere, men skulle ha det til kveldens moro og måtte hastetørke. Endte opp med ikke å ta, siden jeg var usikker på hvordan det ville påvirke amfen.
Takk for informasjon!
Tror ikke dette skal påvirke effekten, du blir bare kanskje mer tørr i nesa når du sniffer det.
Brent seg men er nok ikke farlig, i verste fall er den bare blitt dårligere.

Neste gang drop det istedet, da kan du ta større doser og :P Putt det i vitamin kapsler eller litt papir og svelg.

Hvis du absolutt må tørke i ovn så hold deg til 40 grader eller noe sånt, ikke noe måte å hurtigtørke på få minutter uansett hva du gjør.
Sist endret av deGrønne Skoger; 2. oktober 2017 kl. 18:26.