Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1279
Hei!

Jeg ble litt revet med og kjøpte meg en gaminglaptop i slutten av juni. Brukte den i 2 mnd. (hovedsaklig til Wow, startet såvidt opp Witcher 3 også), men den har ligget i et skap nå siden ca. august. Vurderer nå å selge den, men lurer på hvor mye jeg kan forvente å få igjen for den? Betalte 17500,- (da var installering av Windows 10 inkludert).

Det er en Multicom Kunshan laptop med 15.6" Full-HD Matt IPS skjerm, Intel Core i7-4790K, 8GB, 256GB SSD, 1TB Hdd, GeForce GTX 980M 8GB.

Si ifra hvis det trengs mer info for å vurdere. Det var det jeg hadde her på jobben akkurat nå.

Håper noen kan hjelpe meg! Kan ikke så mye om dette, så er litt redd for å bli lurt. :-)

- Tina
Sjekk annonser på Finn med laptoper med samme grafikkort(980m) kan gi en liten pekepinn https://m.finn.no/bap/forsale/search...BAP_ALL&q=980m
Hadde prøvd meg på 10-12k, men du er vel egentlig heldig om du får det.
Huff. De synker såpass fort i pris ja.. Skulle egentlig bare ha en laptop til å spille WoW, og av en eller annen grunn klarte jeg å bli såpass revet med når jeg søkte rundt at jeg endte opp med å kjøpe denne.. Får håpe man har lært denne gangen da. Såpass dyr lærepenge, så håper i hvert fall det.

Men tusen takk for svar!
I bunn og grunn skal du tenke 50% av prisen du tok for den, men 10-12k høres bra ut om den er i god stand..
Ok. Takk. Den er i god stand. Bare brukt et par måneder, og dullet pent med. Får prøve meg på 12000 og heller la noen prute til 10000 da.

Er det best å selge på finn.no, eller kan det være mer effektivt med en kjøp/salg-gruppe på facebook?
Sitat av bunnyloafs Vis innlegg
Ok. Takk. Den er i god stand. Bare brukt et par måneder, og dullet pent med. Får prøve meg på 12000 og heller la noen prute til 10000 da.

Er det best å selge på finn.no, eller kan det være mer effektivt med en kjøp/salg-gruppe på facebook?
Vis hele sitatet...
Gjør begge deler. Bare legg ved finn linken i innlegget
Da skal jeg gjøre det. Takk for god hjelp!