Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2451
Hei.
Jeg sitter igjen med en del stilk av en veldig potent type weed jeg har hatt. Vil jo ikke røyke disse da de smaker dritt, men syns det er synd å kaste når man kan se trikomene glinse. Går det ann å varme litt smør, kaste stilkene oppi, la det surre såvidt, også sile ut stilkene? Vil THC'en da binde seg til smøret? I såfall hva slags temp er maks? Og vil vanlig Melange funke eller vil "ekte" smør fungere bedre?
Andre måter å få utnyttet stilker fra weed på?
http://www.thestonerscookbook.com/

Føler meg nesten degradert til en simpel søkemotor.
Sist endret av oom; 6. mars 2014 kl. 01:28.
Kok té på lekkerbiskenen.
http://www.marijuana.com/threads/ste...ig-tea.148361/
Sist endret av PairADice; 6. mars 2014 kl. 01:37.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Har alltid hørt og lest her på forumet at stilker kaster man i søpla fordi de funker ikke??

Leste litt på linken PairADice linket til og duden som laget tråden skriver at man blir ikke akkurat stein eller høy av det, kanskje en mer mellow feeling.
Jeg pleier å samle syyykt mye stilk å putte det oppi smøret sammen med masse digg weed når jeg skal lage brownies! .... Om det funker? - jeg vet ikke! Men føles bedre enn å kaste det!
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Jeg spiser de.
Smaker dritt sier du? Å røyke kanskje, men ikke å knaske på, mener nå jeg.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
bruk de som tannpirkere
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Så vidt jeg vet er det vel ikke THC i stilk?
Sitat av Carmex Vis innlegg
Så vidt jeg vet er det vel ikke THC i stilk?
Vis hele sitatet...
Nei, riktig, men det kan være noen utenpå. Noen ganger kan du se stilen glitre eller føle korn mellom fingrene etter å ha tatt på dem.

Ihvertfall så tror jeg neppe det holder med en stilk om du vil bli høy. Jeg pleide å spare på dem til jeg fikk en del og kokte te på dem (eller muncha dem, nomnom)
6 gram med stilk holdt hvert fall ikke for meg, sist gang jeg lagde smør.
Du må ha masse stilk+masse weed når du lager smør, ellers er det ikke no vits føler jeg.