Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 815
Noen som har noen tips til et bra gaming tastatur? Vil helst ikke ha noe sånn som fra G serien til logitech med alle de ekstra macro knappene for de er bare i veien for meg.
Og helst litt lys i det men ikke for sterkt.
Budsjett? *titegn*
Skal ønske meg det som julegave så må vel være noe rundt 1000 lappen eller lavere :P
Kan anbefale dette. Det har ikke lys, men det er mekanisk noe som er et must på et tastatur i den prisklassen
Sist endret av GJERDE; 6. desember 2012 kl. 10:18.
Jeg har selv bestilt dette: http://www.dustinhome.no/product/501...r_AutoComplete

Det er mekanisk, med lys (om det spiller noe rolle for deg) og har fått ganske gode anmeldelser!
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Steelseries 6gV2 Mx Red.
Takker for tips
Tenker jeg stikker en tur innom diverse butikker der de selger tastaturer og prøver de ut før jeg eventuelt kjøper noen. Da får jeg jo sett om jeg liker de :P
Razer Blackwidow Stealth Edition..
MX Blue..

SYKT digg o:
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av Claryn Vis innlegg
Razer Blackwidow Stealth Edition..
MX Blue..

SYKT digg o:
Vis hele sitatet...
Njaa, foretrekker red ovenfor blue, mye på grunn av bråket. Men liker feedbacken de blåe switchene har.
Sitat av FatMan Vis innlegg
Njaa, foretrekker red ovenfor blue, mye på grunn av bråket. Men liker feedbacken de blåe switchene har.
Vis hele sitatet...
Ja, det bråker veldig men det sykt digg å skrive og game på